След като има тема за най-добър камион, защо да няма такава и за най-лош? И така, кой е най-лошият камион според вас?
Неподдържания естествено. Иначе Renault Premium е малко по посен сравнение с другите :)
Най добрия,според мене е този който ти вади парички а не най добрия модел.Сиреч може да караш и Скания и Даф но като не ти плащат да му е... и камиона.......... ::) ::) ::)
Две години шофирах Рено-Премиум, с Волво двигател, аутоматик, който получих чисто нов. Противоречиви са впечатленията ми. Мисля, че от Рено са се люшнали от едната крайност (Магнум), в другата (Премиум). Кабината е малка, почти като на лек автомобил и за по-високи хора си е тесничко. Без достатъчно обеми за лични вещи. Като машина се държеше добре, скоростите превключваха своевременно и без проблеми. Недостатък е липсата на по-мощни варианти. Но когато машината е нова и добре поддържана, недостатъците могат да бъдат игнорирани. Освен това, преценката за добро и лошо в един камион е много индивидуална и субективна, така, че не може да се извади категорично заключение кой е най-добрия, или най-лошия камион.
Изключение прави Скания - там нещата са ясни! :)
Аз не мога да определя,като марка от седемте ???
::)Лош камион такова животно нема,има лоши собственици който не плащат заработеното с камиона.
Бацета ,че Ви мъцнем лошио камион е тоя де Ви остави на пъто и неке Ви прибере ми остай ,че неке Ви прибера ми преди да Ви остави вие отровил душичката от нерви и мъка.Те тва е лош камион инак неподържаните дръгелчета са ;) у категория убави камиончета оти строшенки са Ви возили,влачили,хранили и кат са видели,че ептен па сте си питали ушите да ги оправите вземат та запрат,малиииииииииии чки ,че май мойто е навремило да запрее са кат се смислих.
Цитат на: driver1 - Сряда, 08 Февруари, 2012, 13:35:07
Две години шофирах Рено-Премиум, с Волво двигател, аутоматик, който получих чисто нов. Противоречиви са впечатленията ми. Мисля, че от Рено са се люшнали от едната крайност (Магнум), в другата (Премиум). Кабината е малка, почти като на лек автомобил и за по-високи хора си е тесничко. Без достатъчно обеми за лични вещи. Като машина се държеше добре, скоростите превключваха своевременно и без проблеми. Недостатък е липсата на по-мощни варианти. Но когато машината е нова и добре поддържана, недостатъците могат да бъдат игнорирани. Освен това, преценката за добро и лошо в един камион е много индивидуална и субективна, така, че не може да се извади категорично заключение кой е най-добрия, или най-лошия камион.
Изключение прави Скания - там нещата са ясни! :)
От "Скания 124" се качих преди година и малко на "Рено Премиум 420 DCI". Няма да ги сравнявам, че място за сравнение няма. Според мен кабината не е малка, но сякаш този модел на "Рено" е направен за почивка, а не за шофиране. Защо мисля така? Долното легло е доста широко, в кабината ходя прав /1.80м. съм/. От друга страна, пространството за шофьора е нищожно - тясно е между седалката и педалите, не можеш да си наклониш назад облегалката заради широкото легло, ходът за регулировка на кормилото е малък, не на всеки ще му е удобно. Не дай боже да забравиш да го "килнеш" напред, преди да ти падне въздуха /ключалката е на въздух/, трябва да си акробат, за да се махнеш от седалката в "посока" легло. Малко място за багаж, Карал съм доста камиони, този май най-малко ми допадна. Но се търпи, досега в такава фирма не съм работил - всичко се спазва, работата е без напрежение, поддръжката е на ниво.
Съгласен съм с колегите че неподържания камион е най лош но обикновено причината не е в камиона ,а в собственика и тези които са го карали преди теб.Всеки спестен лев от подръжка след време изисква двойно и тройно по скъп ремонт и инвестиция.
Какво разбираме под лош камион ? Няма лош камион има лоши собственици !
Карайте тогава нещо турско с 5или 8 скорости или Китайският Щаер пък да ви видя тогава.
От всички който сам карал най не ми хареса aksora,малка кабина вътре,отвън се едно с тесла са го дялкали абе турски мерцедес ::)
Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 01 Март, 2012, 17:21:32
Карайте тогава нещо турско с 5или 8 скорости или Китайският Щаер пък да ви видя тогава.
Нека да ти дават пари пък ще караш и зил !!!!
Съгласен съм с всичко написино до тук по темата. И да Рено-Премиум е действително най-неудобния камион който съм карал, а и не искам да си спомням за повредите и висенето в сервизите. То и за това Премиум е един от най-евтините камиони. Забравих да спонена, че аз съм карал стария модел с Рено двигател, на баира направо увяхва като препикано мушкато. А като се качих на Рендето беше чистак ново от завода. Ако се пусне вот, съм убеден, че Рено-премиу ше изкърти класацията за най-лош камион.
Говори се за най-добрия камион , а не за камиона с най-голяма далавера.
Научете се да правите разликата, още малко някой ще напише ,че Зил е най добрият, защото е на бензин....
Удобство , обслужване , цена, мощност. Това би трябвало да са критериите .
Цитат на: DeDo Vi - Четвъртък, 01 Март, 2012, 20:25:46
Съгласен съм с всичко написино до тук по темата. И да Рено-Премиум е действително най-неудобния камион който съм карал, а и не искам да си спомням за повредите и висенето в сервизите. То и за това Премиум е един от най-евтините камиони. Забравих да спонена, че аз съм карал стария модел с Рено двигател, на баира направо увяхва като препикано мушкато. А като се качих на Рендето беше чистак ново от завода. Ако се пусне вот, съм убеден, че Рено-премиу ше изкърти класацията за най-лош камион.
Я да се изкажеш за новият модел с двител на VOLVO ,че от 3-ма чувам вече много добри отзиви.
Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 01 Март, 2012, 20:26:22
Говори се за най-добрия камион , а не за камиона с най-голяма далавера.
Научете се да правите разликата, още малко някой ще напише ,че Зил е най добрият, защото е на бензин....
Удобство , обслужване , цена, мощност. Това би трябвало да са критериите . Я да се изкажеш за новият модел с двител на VOLVO ,че от 3-ма чувам вече много добри отзиви.
Няма нужда да се изказва който е карал волво знае че е много добра машина !
Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 01 Март, 2012, 20:26:22
Говори се за най-добрия камион , а не за камиона с най-голяма далавера.
Научете се да правите разликата, още малко някой ще напише ,че Зил е най добрият, защото е на бензин....
Удобство , обслужване , цена, мощност. Това би трябвало да са критериите . Я да се изкажеш за новият модел с двител на VOLVO ,че от 3-ма чувам вече много добри отзиви.
Дани, не мога да се изкажа за новия модел Премиум, защото не съм карал такъв. Верно с агрегат на Волво е, значи е по мощен и пъргав, но пък съм се качвал в кабината и не видях да има подобрения към удбство. Това е за новия Премиум което знам. Обаче, темата е доста спорна.
От тези които съм карал са руските и американските,като на американски съм се качвал 2 пъти само да покарам,а с руски съм и работил.И двата народа си ги делат с теслата,а пък за каране да не говориме...Това е.
Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.
Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.
Веднага ти светкам лампата. Скания и Волво направиха такъв дизайн за да пробият на американският пазар. Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.
Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.
Мои разсъждения. С муцуна, двигателя е отпред, тази дължина се добавя. Височината на кабината е малка. В другия случай, двигателя е отдолу, по-къс е. На високо се качваш и от високо можеш да паднеш. По-принцип, колкото е по-голямо "торпедото", е по безопасно при удар.
Tоя с муцуната би трябвало да е по устоичив и по малко да буксува,така мисля аз.
Не знам не съм им фен на тея "муцунестите". Предпочитам си стандартния вариант. Но може би е въпрос на свикване.
Тея с муцуните едно време като имаше мьгла не ги пускаха на работа,и без това на 2 метра пред теб нищо не виждаш ха ха ха
П.П. визирам марката КРАЗ.Чувал сьм, че инженера,който е измислил КРАЗа е хванал жена си да му изневерява с шофьор и той за да си отмьсти...
Рено Премиум 400 много голям трошляк без малко 2 години го имах и ми скъса нервите
ШКОДА ЕВРОПА прибирам се със нея работи,на сутринта не работи
Цитат на: godech - Сряда, 08 Май, 2013, 19:48:26
ШКОДА ЕВРОПА прибирам се със нея работи,на сутринта не работи
Верно,това е камионът,който докато ти спиш,той мисли каква изненада да ти поднесе сутринта ;)
Ивеко Стралис Е3.Пет месеца в него се бях изкривил.Долното легло е на три части и като станеш приличаш на знак за високо напрежение.Горното легло се свиваше посредата на две,там пък все едно си в корито.Сутрин гледам под него и има ли капка масло паля и тръгвам,ама няма ли-лошо,свършило е в картера. :o
Renault Premium I или Iveco Euro-Tech/Stralis c 10308 кубика, колебая се между двата!
Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
Колеги, вълнува ме един въпрос за дизайна на кабината на камиона. За пример съм взел 2 различни модела на Сканиа. Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.
По принцип дизайна на камион е с ,,муцуна",но пътищата в Европа са тесни,особенно градските.Затова се е наложило нов дизайн,но американците са традиционалисти,те и автомобили правят за европейския пазар със съвсем различни параметри от тия,предназначени за САЩ.Сега една от най-разпространените марки камиони там е Peterbilt
Цитат на: DeDo Vi - Вторник, 10 Април, 2012, 22:48:25
Веднага ти светкам лампата. Скания и Волво направиха такъв дизайн за да пробият на американският пазар. Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.
Ооооо да ,да абсолютно вярно.Северно-американската сглобка на ВОЛВО е върха ,а ако и си я поръчаш с екстрите ,няма кой да я бие .А за I-SHIFT да не говорим .......кърти мифки ;D
Някъде видях назад в темата, че конструктора на КРАЗ бих хванал с жена си,,, може и така да е, но на тези конструирали двигателите ЯМЗ шапка им свалям в Света няма друг двигател като този, на един МАЗ 88ма година точно за година му смених 3 двигателя, 3 скоростни кутии и 2 диференциала, той също трябва да се впише в тази класация ,,,,,,,
Цитат на: Rammbon - Вторник, 10 Април, 2012, 22:37:36
...Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.
Сегашният дизайн на кабините е свързан с изискванията за максимална дължина на композицията.
Т.е. по-малката дължина на кабината допринася за освобождаването на повече място за товар в ремаркето.
В Америка, Канада и Австралия няма такива изисквания, а и пътищата са предимно прави.
Цитат на: !na - Неделя, 12 Май, 2013, 09:37:29
В Америка, Канада и Австралия няма такива изисквания, а и пътищата са предимно прави.
Прави са докато не ти се наложи да правиш деливъри в центъра на някой град. Аз съм правил деливъри в "мазето" на небостъргач. Вътре с една маневра на заден заставаш на док-а и после навън. Там апойтментите за доставка ги правят през ноща, в малките часове когато няма движение. В центъра почти всички улици са еднопосочни и има много мостове с лимит на тежеста, както и много ниски мостове.
Цитат на: DeDo Vi - Вторник, 10 Април, 2012, 22:48:25
Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.
Дедо, мислиш ли че тая Скания с муцуната е продавана някога в Америка ? Защото аз не съм виждал, а съм сигурен че ако се продаваше щеше да бъде даже по-продаван от Волво.
Поредни публикации!!!
Цитат на: American - Неделя, 12 Май, 2013, 19:21:53
Дедо, мислиш ли че тая Скания с муцуната е продавана някога в Америка ? Защото аз не съм виждал, а съм сигурен че ако се продаваше щеше да бъде даже по-продаван от Волво.
Ще ти отговоря аз вместо него.....Само две думи- V8
Данчо не те разбирам.
Иначе направих "рисърч" и виждам че ги има само в южна Америка- Бразилия
Е как да не ме разбираш?
Нали в Америка е на почит V8 а тъй таченото VOLVO няма такъв двигател за разлика от SCANIA.
Нямаме V образни двигатели, всичко е с редови 6-так.
Затова и "Cab-over, also known as Cab Over Engine" които са правени в средата на миналия век изглеждат толкова куцо.
V образния двигател е много по-подходящ когато кабината е над двигателя.
Цитат на: loshdancho - Понеделник, 13 Май, 2013, 00:37:36
Е как да не ме разбираш?
Нали в Америка е на почит V8 а тъй таченото VOLVO няма такъв двигател за разлика от SCANIA.
На почит е при така наречените мускулести автомобили,а и не само.Американците са болни на тая тема под капака на колата да имат двигател способен да задвижва и камион.
Цитат на: American - Понеделник, 13 Май, 2013, 00:57:07
Нямаме V образни двигатели, всичко е с редови 6-так.
Затова и "Cab-over, also known as Cab Over Engine" които са правени в средата на миналия век изглеждат толкова куцо.
V образния двигател е много по-подходящ когато кабината е над двигателя.
Колега, никога не съм бил в Северна Америка, но смятам че там няма V8-ци(при камионите) не само заради дизайна на кабината, защото ако не ме лъже паметта един от най-здравите мотори на MACK ЕЕ9 e V8. Според мен един V8 мотор е много по-скъп като себестойност за производителя отколкото аналогичния на него редови "шестак".(за леките автомобили съм 101 % сигурен)
А по въпроса за Скания на Американския пазар си е фирмена политика, смятам че е много трудно и свързано с доста пречки и финансов ресурс една европейска марка да стъпи там. Според мен да се сравняват с Волво не е много удачно защото да не забравяме връзката им с Мак, защото е много по-лесно да имаш бизнес партньор на един непознат в началото пазар особено пък странния по не за мен американски.
Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.(http://imageshack.us/a/img839/5171/vnl1.jpg)
Цитат на: Тариката - Сряда, 15 Май, 2013, 13:43:08
Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.(http://imageshack.us/a/img839/5171/vnl1.jpg)
Е нека да си е с Волво мотор!Нека да не е с Кразов-американски боклук-двигател :)
Цитат на: Тариката - Сряда, 15 Май, 2013, 13:43:08
Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.(http://imageshack.us/a/img839/5171/vnl1.jpg)
Колега, това е обичайна търговска политика от доста години на повечето американски марки( Mack, Кenworth, Peterbilt, Freightliner, International)тежкотоварни автомобили, да предлагат избор на клиентите си на повече от един доставчици на двг-та. И с предавателните кутии е по същия начин. Пък щом "побратимената" марка Мак може защо и Волво US да не може :) ?
Според мен ако Волво не бяха придобили основната част от Мак никога нямаше да са това, което са на американския пазар-защото със това придобиване се откриват много неща: технологии и иновации от Мак, "ноу хау" за маркетинга на марката на този пазар, та да стигнем до логистичната мрежа на резервните части, а пък и да не ЗАБРАВЯМЕ ,че всяко правителство гледа с "добро око" на компания която инвестира в "родното" производство, а не е само конкурент на "родните" марки.
Нека и аз да се включа по тази тема,макар че отдавна никой нищо не е писал тук,доколкото съм запознат от доста време в щатите не се внася скания,или и да се прави някакъв внос то той е доста мижав,това е защото имало някакъв критерий в САЩ,който го покрива само волво,но и това не е много сигурно,има и друга теза,Saab е не просто завод за производство на леки а-ли и камиони а е един много голям концерн в който се произвеждат и самолетите грипен многоцелеви изтребители които са най голямата конкуренция на руските Миг и американските F,сами се сещате че ако Америка купува тези камиони(като се има в предвид че американския пазар е много голям) то те самите ще наливат пари срещу себе си,разбира се тук става въпрос за много пари,които се влагат след това в разработки т.н.това разбира се е само едно предположение,истината е обаче,че почти всички марки товарни автомобили отговарят на съвременните изисквания и не вярвам че сканията може да изостава по някой показател зад волвото.
Кой е най добрия американски камион,като марка? :)
За Kenworth се говори че е Rolls Roys-а сред камионите.Незнам колко е вярно.Качвал Съм се само в един с кабина над двигателя Европейско изпълнение. Останах с впечатление за малко по-луксозна Мадара с кожен салон.
Цитат на: dino412 - Неделя, 27 Април, 2014, 18:45:41
За Kenworth се говори че е Rolls Roys-а сред камионите.Незнам колко е вярно.Качвал Съм се само в един с кабина над двигателя Европейско изпълнение. Останах с впечатление за малко по-луксозна Мадара с кожен салон.
Таблото му е като на луксозна УАЗ-ка. Скоростният лост е малко зад шофьора. Двигател = ДАФ (Паккар). Място отзад колкото искаш. Американска щуротия.
Почти всеки, а може би всеки камион американско производство може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./,защото се прави по заявка. Само диференциалите са почти всички Меритор, рядко има с Рокуел. Даже предавателното отношение може да е различно при едни и същи марка, модел, двигател и скорости.
Като цало най-голяма слава има Катерпиляр с 15000 кубика. Лош американски камион е този произведен след 2003-04г.,защото има много електроника. Може би се сещате,че най-големите мизерии прави ЕГР-а-независимо коя марка или модел е. Най-малко проблеми правят двигателите на Мак,които са еднакви с двигателите на Волво. За това както в Европа канадците и американците си гледат да продадът камионите след 750 000 мили или 1,2 млн. км.
Да колега,така е, в Америка няма компания,фирма или каквото и да е дето да произвежда цял камион,на едно място се прави мотора а на друго се сглобява,не знаех за това,преди време един приятел се върна и ми каза също,че единствената европейска марка камиони които се внасят там е Волво,само то отговаряло на техните стандарти,също ми каза,че от леките а-ли,на 1000 а-ла има 1 с дизелов мотор.
Е то и при нас е така, да не мислиш че всичко се прави на едно място.
Най-лошият камион като цяло за мен е Ивеко....След него плътно е ДАФ и Рено!Ивекото върви много но като стане на повече от 400-500 000 и започват ядовете.ДАФа не върви и е със много кофти кабина(но това е за друга тема) и това че гори малко е нещо невярно ::) ::) ::) Рено Премиум е евтин камион и много нежен при катастрофа(дано не се случва на никого)......друг въпрос е и кабината :) :) :) Това е моето лично мнение
За Северна Америка най-евтините и непрестижни марки са Форд и Стърлинг.
Цитат на: Chefo(SCANIA) - Понеделник, 07 Юли, 2014, 17:19:11
Най-лошият камион като цяло за мен е Ивеко....След него плътно е ДАФ и Рено!Ивекото върви много но като стане на повече от 400-500 000 и започват ядовете.ДАФа не върви и е със много кофти кабина(но това е за друга тема) и това че гори малко е нещо невярно ::) ::) ::) Рено Премиум е евтин камион и много нежен при катастрофа(дано не се случва на никого)......друг въпрос е и кабината :) :) :) Това е моето лично мнение
И какво и е лошото на кабината на ДАФ че не мога да се сетя нещо?
Резервния ми камион е Ивеко и верно не може да се измисли нещо по-калпаво :)))). А това за кабината на Даф-а не го разбирам и аз. Мисля че преди време беше обявена за най-добрата кабина. и без конкуренция досега.
С две ръце гласувам за Ивеко.Такова чудо на техниката няма ,ужас :)
Цитат на: Haydutyn - Вторник, 13 Януари, 2015, 11:23:47За Северна Америка най-евтините и непрестижни марки са Форд и Стърлинг.
Защото почти нямат кабини с легло,а тък там двойна кабина. Освен това са с малки и слаби двигатели.