Здраво Бацета, дне съм се сетил за слаганите, някога централни мазанете по дръгелите. Уж идеята е била за добро, но се оказва, че количествата грес изхвърлени от въоросното устройство по пътищата е по-скоро опасно отколкото полезно.
Сетих се и за прословутата Телма, що камион изгоря от нея, направо не е истина.
Ако и вие се сещате за нещо, драснете некой ред
Сещам се за едно изключително глупаво "инженерно" решение. Да вдигнеш кабината на Ивеко Стралис, за да си провериш нивото на маслото в двигателя.
Цитат на: admin - Четвъртък, 14 Ноември, 2019, 15:44:20
Сещам се за едно изключително глупаво "инженерно" решение. Да вдигнеш кабината на Ивеко Стралис, за да си провериш нивото на маслото в двигателя.
Нямаше нужда да обърнеш цялата кабина ,даже и да сипеш масло .
пп. Между другото компютърът беше невероятно точен , така че е тъпо да дигаш кабина ;)
При Евро 6 върнаха нещата по местата им !
Това с Ивекото ме сети за един стар запис, преди години правех 45 часа на околовръстното на Бордо преди N10 наблизо бяха един българин още, един поляк и един испанец. Полякът беше с Ивеко и не знам защо събота надвечер се сети да му долива масло, а аз как разбрах, по виковетв "Ку*ва" откъм камиона му. Кабината беше блокирала на средата ни нагоре ни надолу, няма ръчно, командния сектор плетеница от кабели, страшнО. Та човекът така спа или силно казано спа събота срещу неделя, като станах някак си я беше пуснал, ама не му беше минал мерака да долива, пак опита да дигне, пак блокира, оня тръгна да влиза така, но не му дадохме, отнякъде намерихме една гредичка та подпряхме кабината и така. Неволи шофьорски...
На скапаните МАН-ове евро 3(за другите не знам) е същата простотия.Вдигаш кабината,за да мериш маслото.Като ти свърши нафтата пак вдигаш кабината и обезвъздушаваш.И няма по отвратителен камион.Както казват колеги-МАН е хубав,но само да го гледаш отстрани.
Аз пък се сещам за невероятния технически напредък, преоткриването на колелото и топлата вода, революционната идея на Мерцедес да замени огледалата с камери и дисплеи! Очаквам следващата стъпка да бъде замяната на челното стъкло с дисплей...
Цитат на: Dilyan_Zagorchev - Петък, 15 Ноември, 2019, 10:18:23
На скапаните МАН-ове евро 3(за другите не знам) е същата простотия.Вдигаш кабината,за да мериш маслото.Като ти свърши нафтата пак вдигаш кабината и обезвъздушаваш.И няма по отвратителен камион.Както казват колеги-МАН е хубав,но само да го гледаш отстрани.
Тези с мултифункционален волан от Е4, имат при изгасен двигател в менюто ниво. Ама си е тъпо с пръчката.
При колите ме дразнят тези които нямат термометър на таблото. И тези двигатели литър-литър половина на големи коли.
VOLVO имаха модел, на които хладилното чекмедже бе над главата на водача и скъсяваха разстоянието на горното легло.
MAGNUM, кабината със сгъваемата масичка и легло, хладилното чекмедже бе поставено така, че се достигаше само при събрани масичка и легло. А за да го отвориш, трябва да заемеш поза на молещ се мюсюлманин. ;)
ЛЕКИ ПЪТИЩА !
Отново да припомним - стоейки пред кабинета на лекаря, инженерът си мислел: - "Като знам как съм взел дипломата..."'
Виждате ли много примери колко хора се гордеят, че са прости, неуки, че и прочие. Това като общо, а в частност и шофьорите и въпреки това им се проверява скъпа техника и товар. Желание за развитие няма.
Дали не е същото и при конструкторите? Прости, неуки и създават нещо което "разказва играта" на ползвателите!
Ето и един пример от групата във Фейсбук. Следният израз: 5+1.10=? Аз като нямам идея какъв е редът на пресмятане вземам калкулатор от телефон (ама да е смартфон, не само с фенерче) или друг с повече функции (любимата ми ЕЛКА не става в случая) и получава - 15. Което е верен отговор - без изобщо да имам идея как се пресмята. А пък "умници" които знаят всичко смятат и не достигат верен отговор (най-често е 60). Инженери, като не знаете питайте ползващи го?
Икономистите ще го изкарат 60 , то и за това камионите са на това дередже.