Обири и кражби
Форум на българските шофьори
Сряда, 03 Юли, 2024, 07:43:27 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Обири и кражби  (Прочетена 122173 пъти)
0 Членове и 12 Гости преглежда(т) тази тема.
dinko_68
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +77/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #60 -: Неделя, 26 Февруари, 2012, 13:52:37 »
ОтговорОтговор

Ето и един съвсем пресен случай, който искам да споделя с всички и да чуя и мнения ако трябва.
 На 16/02/2012 тръгвам от Грац (Австрия) за Милано ( Италия) и карам през Словения, където плащам пътните такси с карта на Шел. Влизам в Италия на Фернети и карам до Портогруаро където в 19:45 ч спирам в индустриална зона с магазин КАРФУР точно зад него в уличката, където всъщност са спрели и още няколко камиона. Заключвам кабината (МЕРЦЕДЕС-Актрос 1841) и отивам в магазина където съм се забавил не повече от 15-20 минути след което се върнах и си поставих Булсата и направих 9 часа пауза там. На другия ден т.е. 17/02/2012 продължавам и отивам на адреса до Милано където разтоварвам и веднага отивам и да товаря. Натоварих в 17ч и ме помолиха да отида за документите в офиса на фирмата след около 10-15 минути при което аз изкарах камиона вън на улицата помотах се малко и реших да отида. Когато заключвах кабината през шофьорската врата се случи ето това което е на снимките с ключалката на вратата.
 Малко се учудих, че така лесно се е счупил този патрон но не му отдадох голямо значение а по скоро се замислих, че е тъпо измислен тъй като той си излиза и влиза без проблем независимо дали е с ключ или без ключ. Капнах му малко секундно лепило отпред и го набутах на мястото му, взех си документите и си тръгнах. На другия ден-18/02/2012 бях вече в Германия и малко след Мюнхен тъй като стана задръстване решавам да изляза от аутобана до един Лидал и да напазарувам докато премине задръстването. Там ми се наложи да заключа през другата врата и за моя голяма изненада установих, че имам същия проблем и другия патрон. Залепих и него но не се усъмних за взлом тъй като всичко си ми е на мястото а и по патроните няма следи от насилие. Въпреки всичко реших да питам шефа дали тези брави са били ремонтирани тъй като е странно и двете по едно и също време или поне ден след ден да се строшат, отговорът беше, че никога не е имало проблем с тях и не се е налагало никога да се поправят. Казах си ОК счупили са се и това е. До тук всичко е ОК, само, че в понеделник шефа ми звани и ме пита дали с Шел картата съм зареждал в Италия тъй като нещо не било наред с нея и имало за 2 дена 16/02 и 17/02 няколко зареждания за доста гориво,отговорих му, че не сам (тъй като зареждаме предимно с карти на IQ и тази на Шел е само за пътните такси и само в краен случай ако се наложи за гориво и няма IQ. Другото което ме попита е дали сам сигурен, че карта е у мен и не съм я загубил или забравил някъде при което казвам ДА и се убеждавам като поглеждам в портфейла в който държа нея + всички останали видове карти (съответно тя си беше там) и с това приключи разговорът ни. По късно той и съответно аз научаваме,че с картата е заредено гориво за близо 13000 лв в рамките на тези 4 дни а именно 16/02. 17/02. 18/02. и последно на 19/02. общо 9 зареждания. Тъй като картата не ми се налага да я ползвам често а и особено тия дни след 16/02. аз едва преди 2 дена виждам, че тази карта която стои у портфейла при другите не е тази на камиона а на съвсем друга фирма и друг камион (на австрийска фирма е тази карта) при което започвам да връщам лентата назад и да разсъждавам по разни вероятности. Като крайно заключение стигнах до извода че там на Портогруаро докато сам бил в магазина най вероятно са ме следили, други през това време са отворили камиона като разбира се са били спецове и са знаели че може да стане без следи и белези от насилие,намери ли са ми картите (което не е било трудно тъй като аз не ги крия а и надали някой от вас ги крие в камиона си) подменили са тази на Шел и просто са запомнили ПИН кода, след което от там нататък мисля че не е нужно повече да пиша кво е станало.
 Тук вече идва и моя същински проблем за сега а именно, че шефа сега иска да ме обвини в това, че не сам погледнал картата за да видя, че не е моята и да му кажа за да се обадят в Шел въпреки, че когато той ми каза че е установено нарушение вече са били направени 9-те транзакции и дори да съм видял тогава е било все тая.
 Естествено аз тези 12-13000 няма да му ги плащам тъй като в момента в който каже,че ще си ги вземе от мен аз ще му кажа ЧАО но и проблема е, че има да взимам от заработка до тук малко над 2000 евро и докато Шел си направят следствието което уж са били почнали и той чака тяхното становище аз ако продължа да карам тези 2000 евро ще станат към 3000 или повече. От друга страна не искам да спирам да карам тъй като не се смятам за виновен съответно гузен и не искам да напускам тази работа поне за сега по каквито и причини да е и смятам и ще се опитам да сам коректен до край или поне до момента в който има същото отношение и към мен.

П.П. Поста стана доста дълъг но исках да съм максимално ясен и понятен за всеки който ще го прочете. Интересно ще ми становището на всеки който има мнение по случая и кой какво би направил на мое място а също така приемам и съвети защото и аз се чудя сега какво да правя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* P2260004.JPG (154.06 KB, 2688x2016 - видяно 212 пъти.)

* P2260005.JPG (174.46 KB, 2688x2016 - видяно 215 пъти.)
Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #60 -: Неделя, 26 Февруари, 2012, 13:52:37 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!