Каква марка е бил оригиналният и каква марка са следващите? Да е би да сменявате само ремонтни комплекти?
защото това е авария причинена от износване на гумички и тялото( елипса или задиране на цилиндъра) на балансьора. буталото се изкривява и блокира.
Какво е състоянието на компресора, серпентината и маркуча до балансьора .
Кой регулира балансьора?
Компресора качва ли масло в системата?
Дехидратора през колко време го сменявате?
Има ли масло в дехидратора когато го смените?
Как избива балансьора ?( трябва да е силно и отчетливо с последващо изпускане на въздуха от малката допълнителна бутилка през балансьора за да изхвърли конденза от дехидратора на замята).
![Share this topic on Facebook Share this topic on Facebook](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/facebook.gif)
![Share this topic on Twitter Share this topic on Twitter](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/twitter.gif)