Пускат още 35 км от Лот 3 на АМ “Тракия”
Форум на българските шофьори
Сряда, 26 Юни, 2024, 21:21:59 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Пускат още 35 км от Лот 3 на АМ “Тракия”  (Прочетена 5513 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +995/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« -: Понеделник, 30 Юли, 2012, 22:23:29 »
ОтговорОтговор

Нито една от строящите се автомагистрали не е продукт само на едно конкретно правителство. Решението за строителство на автомагистрала "Тракия" е взето през 1964 година, а строителството започва 1973 година.
Относно последните участъци, например за Лот 2 началото на процедурата избираща изпълнител на сторителните работи е 2009.11.12 (Росен Плевнелиев). Но изграждането на една автомагистрала започва много преди това - с проучване на пътникопотока, предпроектно проучване, оценка за въздействие на околната среда, процедура за проектиране на идеен проект, процедура за проектиране на технически проект, отчуждаване на терени и строителство, като всеки един от тези етапи е съпътстван от обжалвания в съда. Така, че автомагистрала "Тракия" не е резервирана само за едно правителство и само за определен период от време. Лот 5, открит от Сергей Станишев, всъщност е проектиран, изготвен и дори трасиран преди 1989 година, като по време на правителство на тройната коалиция са извършени само строителните работи, основното е направено много преди 2005 година.
С автомагистрала "Люлин" положението е съвсем сходно. Изграждането и започва 2007.01.31, като проектирането започва по време на кабинета на Иван Костов.
Искам да обърна внимание на това, какви проекти ще бъдат оставени от това правителство към бъдещите такива. Необходимо е да спомена, че някаква абсолютно никаква яснота за продължението на автомагистрала "Хемус", няма никакъв проект, няма доклад за оценка на въздействието на околната среда, няма отчуждения. Всичко това са няколко години време, преди старта на строителството. А без проект няма как да се кандидатства за финансиране по оперативна програма "Транспорт", а началото на следващия програмен период е твърде близо - 2014 година. Състоянието на тунела под проход "Шипченски проход" е сходно, както и с Лот 3 на автомагистрала "Струма" и разбира се автомагистрала "Черно море". Това, което искам да покажа с примерите в този абзац, е че следващото правителство (без значение кое е), няма да може да изгражда автомагистрали, тъй като липсва какъвто и да било проект за тях.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 30 Юли, 2012, 22:23:29 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!