Ако човек си изработи последователност на действията при откачане и закачане шанса да стане беля е минимален.Аз на ден сменям по 3-4 пъти,работя по следния начин-закачане:възгллавниците съм ги пуснал възможно най ниско, влизам под ремаркето и същевременно повдигам възглавниците докато почуствам че опре в ремаркето,закачам(специфично двойно щракване),4та лека проба напред,неутрал,ръчна,слизам и поглеждам дали се е затворила ръчката до край,съединявам маркучи и кабели,вдигам краката и напред...клиента чака.Откачам по следния начин:маркучите,отварям лафета(или както се казва),пускам краката и излизам като същевременно пускам възглавниците.Всичко това се отнася за нормални,асвалтирани и равни терени,на други места има разни нюанси.Аз така работя,не знам колко е правилно,до сега (около 15год) ремарке не ми е падало,но на някоко пъти в бързината съм забравял да сложа ръчната
![Ядосан](http://www.driver-bg.eu/Smileys/default/angry.gif)
и при включване на червения маркуч камиона иска да тръгне
![Готин](http://www.driver-bg.eu/Smileys/default/cool.gif)
,ама бързо изкл. на маркуча 2ва подскока в кабината, ръчна и по етапния ред.Дано съм бил полезен за някой и дано други не съм ги отекчил.Лек и безавариен на всички.
![Ухилен](http://www.driver-bg.eu/Smileys/default/grin.gif)
![Share this topic on Facebook Share this topic on Facebook](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/facebook.gif)
![Share this topic on Twitter Share this topic on Twitter](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/twitter.gif)