Ford Transit FT300 131 к.с. след MB Sprinter
Форум на българските шофьори
Сряда, 26 Юни, 2024, 12:30:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ford Transit FT300 131 к.с. след MB Sprinter  (Прочетена 6644 пъти)
0 Членове и 6 Гости преглежда(т) тази тема.
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« -: Понеделник, 30 Декември, 2013, 21:33:29 »
ОтговорОтговор


 Изхождайки от факта, че това си е напълно турска сглобка ( с дори и доста материали чисто турско производство), няма как да очакваш качествен продукт.
 Бих казал, че имам опит с доста купени, карани ( малко или много) и препродадени бусове от тези класове ( до 3,5/+/ тона). Транзит с предно предаване е за определени условия. Общо взето задното предаване си е абсолютно доказаната класика. Отделно предното редовно чупи полуоски ( ако го караш агресивно).
 Други проблеми - не казваш с кои мотор е - 2,0, 2,2 , 2.4??? Като цяло имат лоша електроника, до евро 4 дебитомера е консуматив ( не е евтин). Евро 5 вече "уж" го оправиха. Кутиите ( скоростните) са може би единствените кутии на бус, който се чупят поголовно (апропо, сега като се сетя, тя и старите Транзити от 90-те, колкото и велики "катъри" да бяха, имаха също отделни проблеми с кутиите - лагерите на първичният вал, след спускане на инерция и включване на скорост се трошаха.....бяха хит по моргите, но както и да е). Това важи в особенна степен за предно предаване 2,0 и 2,2. Навремето купих 20 такива от Свиленград ( крадени от влаковете) и ги препродадох в Белгия......ако знаеш как ми се радваха хората  Ухилен Смотан ( такива кутии в западните морги практически няма, понеже се чупят много и се търсят).
 Най-правилният избор е мотора 2,4 и ЗАДНО предаване. Колкото по-стар и запазен, толкова по-добре. Двойна гума - задължително, въпреки, че дифовете не винаги държат на здраво "каране" Ухилен.  Има някой сполучливи от тях. Но най-важното си остава как е каран и поддържан буса. Ако е от някоя куриерска фирма, или от т.н. "експреси" ( поляците са царе там) ....... айде да не се изказвам какво те чака  Завърти очи.
 Съществува един мАтор (  Ухилен) 3.2, "петак", 200 коня и почти 500 нютона момент. Е, той вече е друга работа, но също е с "рязан" ( Ухилен) произход. Гонейки се с един такъв стигнах 200км/ч почти неусетно по двойката преди години. Карал съм такава модификация в Холандия, супер е като държание и качества. Говорил съм с хора в Германия и Италия който карат такива.... общо взето , нищо общо с "малките" 4 цилиндрови мотори на Форд. Не случайно сега го налагат като основен мотор за САЩ. Както и да е, едва ли те интересува това.
 Общо взето, моето мнение базирано на дългогодишен опит, най-различни бусове е, че точно Транзит е обикновен средностатистически боклук, пълен с електроника и НАПРАВЕН ЗА ДА СЕ ЧУПИ, за да може след това ДА СИ КУПИШ части, произведени от определените производители и да влезеш в определените сервизи и да платиш дадени пари, за да можеш да го ползваш. Факт. То не, че конкуренцията е различна де.
 Ако преди си карал Спринтер ( първо поколение например), това е друг филм - определено качествена и здрава машина. НИКОЙ ОТ ИЗБРОЕНИТЕ МОДЕЛИ ОБАЧЕ НЕМОЖЕ ДА СЕ СРАВНЯВА С .....ИВЕКО ДЕИЛИ. Факт!!! Но това вече е друга тема.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 30 Декември, 2013, 21:33:29 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!