Моето мнение за Форд Транзит евро 4, 2.2 комънрейл(така наречените тип "PUMA" МОТОРИ-вграждат се и в Джъмпер/Боксер и Дукато(само в малката версия 100 к.с, даже в новото Е5 Дукато въобще го няма вече този "хубав' мотор) е доста смесено и може би преобладаващо към негативното. Всичките вариации на мотора 2.2 се различават само по софтуера който управлява двг-то и маховика( 120-125 кс е двумасов(т.е демпферен, честито на победителите) това е за варианта с предно предаване, на по слабите версии 100-105 кс и т.н е с "твърд" маховик поне едно добро нещо.
Ако горивната с-тема е DELPHI нищо добро не ви чака-проблемни "пикаещи" дюзи и в следствие на това много често някое бутало е с отвор с диаметър колкото монета от "20 ст." , проблемни регулатори на помпата за високо налягане и регулатора на рейла(най-често и двата се сменят едновременно, пак честито на победителите).
ЕГР(EGR) клапан, ако е марка DELPHI пак нищо добро на хоризонта- м/у 80 000-100 000 км евентуално сваляне и почистване(за ваша сметка) и след около "+ -" 10 000 км смяна, цена около 500 лв(отново за ваша сметка)
Иначе този мотор върви много добре докато е с "добрите" .
![Share this topic on Facebook Share this topic on Facebook](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/facebook.gif)
![Share this topic on Twitter Share this topic on Twitter](http://www.driver-bg.eu/Themes/default/images/share/twitter.gif)