Трийсет и пет (34,5 м) метрови композиции
Форум на българските шофьори
Неделя, 08 Септември, 2024, 03:23:04 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Трийсет и пет (34,5 м) метрови композиции  (Прочетена 1670 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2403/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2190
Теми: 140



Активност
2.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« -: Четвъртък, 06 Юни, 2024, 00:55:10 »
ОтговорОтговор


     Перпендикулярно паркиране с две полуремаркета.
Снимка 1.


     Обратен завой назад с три полуремаркета. Снимка 2.



"MAZ-2000 – несбъднатият проект на Перестройката
Група инженери от Минския автомобилен завод в края на 80-те години създават иновативен проект на камион на принципа на лего. Основата е модул за товарна платформа, към него отпред е закачен кабинен модул, отдолу е прикрепен тягов модул с двигател. Друг колесен модул, пасивен и без двигател, е прикрепен към задната част. Този дизайн има много предимства, защото чрез промяна на броя на модулите можете да променяте товароподемността и захранването на композицията. Основната версия е с максимално тегло 33 тона. С допълнителен заден мост - вече 41 тона. Максималната конфигурация с допълнително моторно ремарке е 80 тона. Специално внимание се отделя на аеродинамиката, за което дори колелата се покриват с аеродинамични елементи. В резултат на това дори относително слабият шестцилиндров дизелов двигател D2866 с мощност само 290 к.с. осигурява добра динамика. На тестовете на магистралата 12-тонната Перестройка изпреварва Жигули като лесно достига 130 км/ч. При маневриране на паркинг се въртят не само колелата, но и целият долен модул. В крайна сметка това за времето си е 5 звезден хотел за превоз на стоки - плосък под на кабината, панорамно предно стъкло и висок покрив по стандартите от онези години. А вътре има телевизор и климатик, десен въртящ се стол и стерео уредба, електрическа печка и хладилник плюс камера за задно виждане и УКВ радио! Перестройката получава своя дял от аплодисментите във Франция, като съветският камион става сензация на Международното изложение в Париж през есента на 1988 г. и дори получава диплом за изключителни технически постижения. Заради „Перестройката“ Renault е обвинен в плагиатство през 1990г. тъй като дизайна на серийния Renault Magnum много наподобява на съветския MAZ-2000 и наистина можете да намерите прилики във външния вид на двата камиона. След шумния успех в чужбина, в Минск дори започват да говорят за серийно производство на „Перестройка“. Но разпадането на СССР обърква всички планове и с течение на времето един концептуален камион е разглобен за скрап. Така историята на „Перестройка“ MAZ-2000 завършва тъжно."
     Снимка 3.


     Снимка 4 и 5, чешка композиция 25,25 метра дължина. Камион, лафетна количка и полуремарке.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Screenshot_2024-06-06-00-43-26-028_com.facebook.katana.jpg (821.31 KB, 1080x2340 - видяно 49 пъти.)

* Screenshot_2024-06-06-00-38-41-993_com.facebook.katana.jpg (691.76 KB, 1080x2340 - видяно 48 пъти.)

* FB_IMG_1717624052638.jpg (163.77 KB, 1080x976 - видяно 80 пъти.)

* received_1188043005780929.jpeg (113.2 KB, 2048x945 - видяно 47 пъти.)

* received_459432433247834.jpeg (108.88 KB, 2048x945 - видяно 45 пъти.)
Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 06 Юни, 2024, 00:55:10 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!