• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Въпрос относно мотор.

Започната от Бриги Магнито, Събота, 24 Ноември, 2012, 14:45:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Я мъцнете от пикаща дюза ,бутало троши ли се ?


Бриги Магнито




loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Ноември, 2012, 15:31:26
да.
Мерси.

Я мъцни са и едно друго мнение по следните известни факти относно причината.

Та имаме омешано вода със масло,счупено бутало,превъртел биелен лагер-тва като известни
Неизвестно е здрава ли е ризата и съответно работила ли е дюзата.
Та според теб кво се е случило ,та да се сътвори този жмел?


loshdancho

Трябва да съм Ванга.
Като причина за лагера може да е крива биела в следствие на задрало  или блокирало бутало.
Но трябва да се види самото бутало има ли следи от клапани по него.
За да блокира от дюза, буталото трябва да е промито от нафтата, прегряло и се стопило на места от сухото триене.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Ноември, 2012, 15:55:04
Трябва да съм Ванга.

;) Скиваш ли,требе оше да учиш.
Я метнах грахо и ми светна.
Според граха е станало следното,ризата получава пробив влиза антифриз,буталото прави воден удар ,вследствие на което превърта биелния лагер и се чупи на две оттам антифризецо навлиза у маслото.
Ко,че каеш за граха ,важи ли или издиша?


loshdancho

Напълно е възможно, ама тази авария се случва само в момент на палене, което ми спестяваш.
Аз те разбрах,че се чупи по време на работа.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 24 Ноември, 2012, 16:31:04
Напълно е възможно, ама тази авария се случва само в момент на палене, което ми спестяваш.
Аз те разбрах,че се чупи по време на работа.
Е аз не знам кога се случва,но факира на мотори ми пуска версия с дюза обаче ако е дюза как се омешва водата с маслото?
Само си гадаем бре и за това пипам тука,че нешо варианта с дюзата не моем да го поемем .


American

Не, но камиона става като парен локомотив  ;D пушеци ужасни

Аз съм закарвал така камион до сервиза, изглежда страшничко но..
smoking gun

Бриги Магнито

Цитат на: American - Събота, 24 Ноември, 2012, 16:36:36
Не, но камиона става като парен локомотив  ;D пушеци ужасни

Всека сутрин съм така дорде влезнат у част разпръсквачите,ма те разпраат,че ставало.


American

На мен ми се случи да се прее*е дюза, както си караш и постепенно започнах да виждам пушек на огледалото. Това в разтояние на половин час се засили много пушека и се уплаших ко стаа?
Спрях на аварийната и викнах сервиз, оня отвори големия маркуч за въздух на турбото и каза че не е турбото. Това значеше замо едно, дюза която дава макс гориво, ECU-то вече не я управлява. Така закарах камиона до сервиза, 10-тина мили може би.
Там ми смениха дюзата. Платих $1300
smoking gun

loshdancho

Цитат на: American - Събота, 24 Ноември, 2012, 16:36:36
Не, но камиона става като парен локомотив  ;D пушеци ужасни

Аз съм закарвал така камион до сервиза, изглежда страшничко но..
Не е задължително, има случаи когато по закона за всеобщата гадост нафтата отива към картера промивайки маслото пътя си, тогава повлича бутало криви биела и блокира, ако е в обороти е само божа работа,кое ще се пръсне първо.
Не съм виждал воден удар на работещ мотор. Винаги до като е изгасен се пълни с вода, ако навлиза толкова вода при работещ мотор, той няма да вдигне компресия, всичко ще избяга през дупката.
Същото се получава при изгоряла гарнитура и угасен мотор.....воден удар ,ако нямаш късмет когато запалиш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

Цитат на: American - Събота, 24 Ноември, 2012, 16:47:08
На мен ми се случи да се прее*е дюза, както си караш и постепенно започнах да виждам пушек на огледалото. Това в разтояние на половин час се засили много пушека и се уплаших ко стаа?
Спрях на аварийната и викнах сервиз, оня отвори големия маркуч за въздух на турбото и каза че не е турбото. Това значеше замо едно, дюза която дава макс гориво, ECU-то вече не я управлява. Така закарах камиона до сервиза, 10-тина мили може би.
Там ми смениха дюзата. Платих $1300
Това не е пропикала дюза, а работеща на мах. и няма капки по буталото, колкото и гориво да пръска то е разпрашено както трябва и изгаря, нищо че пуши.
Когато пропикае, се получава капка/и на разпръсквача, от звихрянето на въздуха отива по стените на цилиндъра или буталото. По-малката беля е, ако ти напълни картера с нафта и ти дигне нивото на маслото.Лошо е пропикала  ако е съвсем малко и не стига до маслото, тогава задира. Другото,което си отива е турбото, заради доизгарянето в охлюва.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

American

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 24 Ноември, 2012, 15:37:53
Та имаме омешано вода със масло,счупено бутало,превъртел биелен лагер-тва като известни
Неизвестно е здрава ли е ризата и съответно работила ли е дюзата.
Та според теб кво се е случило ,та да се сътвори този жмел?

Ами сигурно маслото е сменяно на 150 000 км, ха ха  ;D

Няма значение какво го е причинило, за да тръгне обаче този двигател трябва сериозна инвестиция.
Overhaul Kit комплектите за основен ремонт пристигат на пале, и са в хиляди.
smoking gun

American

smoking gun