• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Принудително управление на технически неизправно ППС

Започната от v1977, Сряда, 30 Октомври, 2013, 13:08:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

RayH

ще да ме извиниш колега но от всичко дето си писал в тоя форум освен да се жалваш и да обясняваш колко са некадърни тия дето те хранят нищо смислено не видях  :-\

Гледам че имаш опит в карането на камиони що не идеш в чужбина  ???

Или що сам не създадеш фирма и ти да си си шефа че да ти е хубаво  ???

Аз  и сега имам собствен бизнес и знам за какво иде реч прехвърлям го на жена ми и отивам да карам при каквито и да е било условия  :-\

но ако ти доставя морално и духовно удовлетворение да караш и да си плюеш шефовете е време да си отговориш на въпроса къде е грешката  ??? ??? ??? ???


RayH


LKW

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 31 Октомври, 2013, 08:59:50
Кога стана циганин кога ти почерня гъза? Точно ти имаш най-малката представа за технически изправно ППС за да даваш акъл кое как ще направиш.


Значи много молим Павароти да не ми краде постовете.
Он е шафиор он не е монтьор он има тилифон на репатрако и они че го оправат.Он кара само нови прикулицу и араба.Он е еуропейски возац , а они само кара без да барат. И он за под три илядо евра не улази у кабина. 8) 8) 8)
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

v1977

Цитат на: RayH - Четвъртък, 31 Октомври, 2013, 23:28:15
ще да ме извиниш колега но от всичко дето си писал в тоя форум освен да се жалваш и да обясняваш колко са некадърни тия дето те хранят нищо смислено не видях  :-\

Гледам че имаш опит в карането на камиони що не идеш в чужбина  ???

Или що сам не създадеш фирма и ти да си си шефа че да ти е хубаво  ???

Аз  и сега имам собствен бизнес и знам за какво иде реч прехвърлям го на жена ми и отивам да карам при каквито и да е било условия  :-\

но ако ти доставя морално и духовно удовлетворение да караш и да си плюеш шефовете е време да си отговориш на въпроса къде е грешката  ??? ??? ??? ???


Ок ходи карай и за без пари ако исаш. Даже може и да ги финансираш ефеендитата за това че ти дават да караш.Това си е твоя работа.
Относно това че някой ме храни,повярвай че си в голяма грешка.
А относно отношението ти към проблема на темата която съм пуснал,говори само жалко за теб.
Желая ти успех в начинанието!

Бриги Магнито

Цитат на: LKW - Петък, 01 Ноември, 2013, 01:34:12
Значи много молим Павароти да не ми краде постовете.
Он е шафиор он не е монтьор он има тилифон на репатрако и они че го оправат.Он кара само нови прикулицу и араба.Он е еуропейски возац , а они само кара без да барат. И он за под три илядо евра не улази у кабина. 8) 8) 8)
Разпраат ,че и тилифон нема,било бъстър копче баце и съответните люде скачали от шубрако,са ако аутобане не нам от де изскачат,ма така разпраат


П.П.Фи фиу Илчев ский го нашио ко прави бре он ми би левио жмикавец ош дорде насецам трета бре,скокни със слънчогледа го стресирай тоз чиляк,че наш ли кво перо има


Yordan

Цитат на: v1977 - Сряда, 30 Октомври, 2013, 13:08:09
Здравейте на всички колеги!
Интересно ми е какво ви е мнението за принуждаването,от страна на шефовете да управляваме технически неизправни ППС-та даже бих казал Опасни за живота и здравето на шофьорите,и на околните?
Давам пример: каране на 18 тонно ППС със гуми без грам протектор,и накладки износени на 90%?
И въпроса опира до Или Или т.е Или си бачкате и си траете или Чао...

Много хубав въпрос си задал колега. Съмнявам се да има шофьор с повечко стаж и да не се е сблъсквал с този проблем. Понякога проблема е временен поради лошо стечение на обстоятелствата. А понякога проблема идва от управителите защото си нямат и на идея за какво става вапрос.
Аз ще ти отговоря с малко философия от бойните изкуства. В бойните изкуства много е важна позицията и да не позволяваш да те извадят от равновесие. Изгубиш ли равновесие значи си загинал. Горе долу и при нас е така.
Не губи равновесие
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

v1977

Благодаря за подкрепата колега!
Само с единство и подкрепа ще спрем порочните практики в нашта професия!

ivopifeca

Цитат на: v1977 - Петък, 01 Ноември, 2013, 12:18:54
Благодаря за подкрепата колега!
Само с единство и подкрепа ще спрем порочните практики в нашта професия!
Да, не на порочните шефчета и техните неизправни бангии :)

loshdancho

90% износено феродо си е 90% процента износено, тоест има още 10% да работи.
Или в километри около 10 000 до 20 000км в зависимост от камиона (ретардер, VEB....).
Писах една тема  за спирачките и там  е показано феродо и канала означаващ 100% процента износване, но въпреки това производителя остава още  като презапасяване(все пак са спирачки). Поголовно не се знае за какво е този канал и се смята, че чак когато опре в метал са износени 100%... е да ама не. До канала до там са 100% всичко след него е 100% + .
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

v1977

Благодаря колега за полезната информация.

Форумът наистина е много полезен.Доста интересни неща научих тук!!!

v1977