• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Американски камиони

Започната от Slav_305, Неделя, 18 Март, 2012, 23:22:28

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

American

Freightliner Columbia следва поради приликата си с последните два, разликата е само в предния капак и фаровете, които са като взети на готово от джип-а на мерцедес :)




И накрая последния от марката Freightliner Cascadia

Изцяло е нов, незнам за никакви прилики със старите модели, в повечето случай е оборудван с двигател Detroit DD15



Но Америка не е само Freightliner, по-късно ще ви запозня с най-големите по реитинг, престиж, търсене, и цена, кралете на вечния сблъсък, съперниците Kenworth и Peterbilt.
smoking gun

American

smoking gun

ceko1969

American,  закъсвате ли с тия камиони в тая мразовита зима дето ви е налегнала напоследък ???

ceko1969


RFF

Цитат на: ceko1969 - Четвъртък, 09 Януари, 2014, 22:31:12
American,  закъсвате ли с тия камиони в тая мразовита зима дето ви е налегнала напоследък ???

Закъсват, хлъзгат се. Виж филма!

0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

Monster

   Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
   -по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
    Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
   -Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
   -Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
   -Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
   -Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
   -Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
   -Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
   -Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
   -Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
   -Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
   Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.

Тариката

  Километража е в мили,а резервоара в галони.
 

Haydutyn

Цитат на: Monster - Понеделник, 26 Януари, 2015, 13:54:06Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
Аз като слушах мой познат мигрирал в Щатите малко  съжаляваше ,че е отищъл! Проблеми вика колкото искаш:
-Тия американци не могат да карат камиони,вероятно заради автоматичните скорости. Неграта ще изпаднат от кабината, защото седалката е с ганкстерски наклон. Индийците ще запалят камйона с тоя тамян, а в кабината полувината семейство. Китайците както в Илиянци не умират смисъл един ако умре и веднага идва друг с неговите документи. Незнам кримират ли ги, как влизат нелегално ама не намаляват. Началника ги строи на паркинга и им се кара, после може малко физзарядка. Латиносите са с най-голямо самочуствие и са опасни за себе си и околните-не могат да преценят дължината на полуремаркето. Както в Европа мюсулманите са най-големите сомоубийци и най-много рискови маневри правят. Той се обажда да наклевети някой,вика тия тъпанари шерифите мене спират и проверяват.
-Славянския акцент като го чуят и никой не ще да ти дава изгодни товари-май си купил колегата фабрика на 9-ти септември.Тия па наште българи масово купуват камиони не виждат, че нещата вървят на зле със всяка изминала година. Латиносите и неграта са монополисти и навлата са под и около долар за миля. Товарите се пренасочиха към Мексико се трябва да уча испански, горе доло закърпил английския.
-Цените на навлото падат единственото, което ни спасява засега е ниската цена на нефта.
-Новите модели камиони много са паянтови-само по сервизи си губиме времето.
-Повечето шофьори имат най-простата тираджийска книшка до 2 оси полуремарке и се подбиват цените.

dino412

Гарсониери, едностайни, двустайни и мезонети.......поглед отвътре:







Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

seamengb

Като е станало на въпрос за гарсониери, мезонети...  ;)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.745471355540855.1073741828.127175184037145&type=3

Тия карат двойка с жена си,основно военни товари,че ги удря дължината в някои щати с тоя кемпер къде го карат  :) :) :)
Бая джиткат, 400 000 мили за 3 години и нещо гледам вече на тоя камион/кемпер... На предния 500 000 имаха.  ;D

Тариката

Цитат на: Monster - Понеделник, 26 Януари, 2015, 13:54:06
   Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
   -по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
    Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
   -Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
   -Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
   -Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
   -Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
   -Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
   -Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
   -Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
   -Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
   -Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
   Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
Някой от изброените дефекти се избягват като си купиш "канадка". Тя има двойни стъкла, шумо и топло изолирана кабина, подгряване на двигателя, резервоарите и другото е по-поръчка.

ivopifeca

Мани,мани,тва-тия Кразове да не ти се случват :)

ivopifeca