• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Рено Мастър (Нов) - отзиви

Започната от Emcho_K, Сряда, 05 Април, 2017, 23:44:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Hino


Лично моето мнение по темата - Мастър/Мовано е .... крайно негативно. А и не само моето де. Аз мисля, че само и единствено психично болен или крайно некомпетентен по темата човек може да изкара КЕШ пари и да ги зароби в това "нещо", при наличието на цялата конкуренция към момента. В 90% от случайте, когато съм купувал спални кабини, понеже аз купувам само и единствено от собственици и никога от фирми, хората са си купили я Мастър , а Мовано и честно да Ви кажа..... ревът като карпатски мечки. Дори е меко казано това. Как и един човек не ми го е похвалил този бус. При това пак казвам собственици, а не флийт фирми, дето им се изреждат по 20 шофьора на година. Рекорда за който знам, беше Мовано на 6 месеца от които 3 в сервиза. И човека, на възраст, го болеше главата от нерви вече. И си представете подобни ситуации, когато сте на път и Ви стои буса, гаранционен при това с месеци навън. А тънък момент за който никога не Ви казват е, че гаранцията си е гаранция, но в чужда държава най-често си плащате труда по ремонта по местни ставки. И въпреки всичко и ви тече лизинга...... красота.

Обаче има едно голямо НО! Тези бусове са най-евтините на пазара, а често и с отличен лизинг. Лично аз, дори аз, да хехехе, бих купил два такива, само и единствено ако ми ги дадат ГОТОВИ за работа без или със смешна първоначална вноска и задължително 5 годишна ПЪЛНА гаранция. Тогава вече, въпреки всичко и поради факта, че не съм инвестирал практически нищо в тях, чисто финансово има смисъл. И пак не съм сигурен, че ще го направя ( но поне ще се замисля), като знам какво представляват "тризнаците" например...!

Има един чешки лаф по темата за Мастър/Мовано, в превод значи нещо от сорта - "направо оре земята" :-) , а контекста е, че турбините му хвърчат и орат всичко наоколо :-) . А пък за непрестанните проблеми от всякакво естество за които знам и съм чувал от собственици, не ми се и споменава.
Сега като се замисля по сериозно, аз към момента, все още не съм виждал Мастър/Мовано ( както и Крафтър) на над 200, камо ли 300 хил.км., с оригинален мотор и безпроблемен след такъв пробег. За разлика от тризнаци или камо ли Ивеко, при който тогава им минава "разработката" горе долу  ;D ;) .


Апропо, вас сериозно ли Ви карат да пишете ЧМР-та, при товари под 3,5 тона и липса на лиценз?
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

skumri

Да бе , пишем си ЧМР-та. Веднъж реших да не пиша и нямах проблеми на границата
Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

skumri

Когато правото се превърне в безправие , съпротивата е задължителна !

Тариката

   Cамо Тойота дава 6 годишна гаранция или 200хил.км. Вярно техните микробуси имат къса и дълга база като на транстпортер и два пъти съм виждал висока база, но може да му сложиш теглич. От последния модел Про-айс никой няма впечетления, така че е рано да се каже колко е сполучлив.

Тариката