• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Новият Индийски камион Тата Прима

Започната от ivo87, Понеделник, 19 Май, 2014, 09:38:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivo87

Индийците представиха модела Тата Прима, като целта им е да се намесят и на европейския пазар! Още данни за модела може да намерите тук!

ivo87


Boroman21

Мяза на скания , иначе става ако е на разумни цени

Boroman21


ivopifeca

По скоро на ТГА прилича...с по красиви линии.Харесва ми на дизайн.

M.Traykov

Камион на природен газ?Тия индийци бе  ;D

DeDo Vi

Цитат на: ivo87 - Понеделник, 19 Май, 2014, 09:38:48
Индийците представиха модела Тата Прима, като целта им е да се намесят и на европейския пазар! Още данни за модела може да намерите тук!
ТАТА си е бая богата фирма, но от линка който си дал разбирам че са купили ДЕУ, Ровър и Ягуар. Баш не ми се вярва.

DeDo Vi

Цитат на: Drifter - Понеделник, 19 Май, 2014, 21:32:17
Камион на природен газ?Тия индийци бе  ;D
Няма нищо чудно, една Пловдивска фирма има 5 камиона ИВЕКО на метан. А да не говорим за Камаз, в Русия има доста камиони които са на метан оргинално заводски.

naum4o

Цитат на: DeDo Vi - Понеделник, 19 Май, 2014, 21:54:57
Няма нищо чудно, една Пловдивска фирма има 5 камиона ИВЕКО на метан. А да не говорим за Камаз, в Русия има доста камиони които са на метан оргинално заводски.
Нищо чудно, бензинът им е долар, метанът около 35 евро цента.

Tata Prima 4032.S LNG
320кс.  при 2100 об/мин и 1365 Нм въртящ момент при 1300 об/мин. 9 степенна, механична, скоростна кутия. Габаритни размери на влекача - 6573х2585х3285 мм. Пълна маса на състава - 40 тона, на влекача 7750кг. Предното окачване е на параболични ресори, задното полу-елептически ресори, на 90мм ширина.

Tata Prima CX 1618.T
Двигател Cummins BS3. 180кс., 2500 об/мин и въртящ момент 675 Нм при 1400-1700 об/мин. 6 степенна механична скоростна кутия. Габаритни размери - 9960х2495х2904 мм. Пълна маса 16т., на влекача 6990кг. Товароносимост 9010кг. Пневматични спирачки с двоен контур и ABS. Резервоар 260л.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

Тариката

Това е старата прима от 2011г.

http://3d-car-shows.com/tata-novus-7548-6x4-tractor/.

Не знам как ще се поддържа в български, а и в балкански условия с тоя Къминс двигател.

http://avtoimport-st.ru/ru/catalog2012/tyaga4i/Daewoo_Novus_6h4.html

admin

Цената от 135 000 долара във втория линк не е ли твърде висока? В евро идва към 98500, което някак не се вписва в представите ми за евтин камион.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Тариката

Цитат на: admin - Вторник, 20 Май, 2014, 22:56:38Цената от 135 000 долара във втория линк не е ли твърде висока? В евро идва към 98500, което някак не се вписва в представите ми за евтин камион.
15000 кубика е най-големия по обем възможен Къминс двигател /серийно произвеждан/ следователно и най-скъпия. Отделно камиона е произведен в Южна Корея следователно по-качествено, а колесната формула е 6х4. Предвид тези данни можем да кажем, че е съпоставим с европейските аналози.

Тариката