• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Китайци искат да правят автобуси в България

Започната от Trucker_Boy, Вторник, 06 Март, 2012, 20:59:47

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



Голям китайски автобусен производител е проявил интерес към строеж на завод в България. Това стана ясно по време на откриването на автомобилния завод Great Wall край Ловеч.
Идеята на китайците е да изградят завода в съседство с този на Great Wall, тъй като Баховица вече започва да се оформя като индустриална зона. Шансът това да се случи се увеличава и от ангажимента поет от българското правителство да изгради и модернизира пътя, свързващ завода с главния път Ловеч – София.
Китайското автобусостроене се развива с бурни темпове през последните години. Десетките производители в Китай произвеждат годишно стотици хиляди автобуси, за които се търсят нови и нови пазари. Неофициалните предположения в автобусния бранш са, че интересът е от страна на най-големия китайски производител Yutong. От огромния завод на компанията, разположен в Женгжоу, годишно излизат по над 40 000 автобуса от всички класове и размери. Източник: www.kamioni.bg

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

VOLVO 480

Аз искам мадамата до автобуса!Китаеца не ми требе  :D :D ;)

VOLVO 480


Mandor

Четох преди време интервю с представител на Мерцедес. Ставаше въпрос за Ботевград и лицензното производство на Сетра там. Според него автобусното производство е скъпо и при наличието на заводи в съседна Турция е слабо вероятно да организираме производство.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

driver1

Цитат на: Mandor - Сряда, 07 Март, 2012, 06:37:33
Четох преди време интервю с представител на Мерцедес. Ставаше въпрос за Ботевград и лицензното производство на Сетра там. Според него автобусното производство е скъпо и при наличието на заводи в съседна Турция е слабо вероятно да организираме производство.

   Все пак Турция е извън ЕС, а и работната ръка там засега е по-скъпа. Но от друга страна завода "Irizar" в Испания се е настанил трайно на този пазар и трудно бихме се конкурирали с него.

SEMPER

driver1, стойноста на работната ръка не е абсолютна величина (стойноста на заплатата) а е съвкупност, и в крайна сметка е важна ефективноста и - т.е. пропорцията от стойността на заплатата и допълнителните разходи,отнесено към стойносста на получения продукт от работата за която е платена заплатата.

Чисто теоретично България е перфектното място за инвестиции
   - член на ЕС, - с лесен достъп до целия и пазар
   - 10 % корпоративен данък - това буквално е данъчен рай, в по голямата част от ошфорните зони данъците са 5%
   - относително ниски заплати
   - смешни допълнителни разходи - ДОД, социални,здравни осигуровки, платени отпуски са буквално пренебрежими цифри
   - почти умрели синдикати
   - относително приемливи инфраструктури и транспортни комуникации

И сега остана да се замислим защо при това положение не е настанала блъсканица от кандидат инвеститори у нас.
Явно че в държавата ни има и прекалено много фактори,които обезмислят иначе перфектните условия за инвестиции.

Аз се сещам за няколко - повсеместна корупция,тотална бюрокрация, доста спорна съдебна система, липса на ясни правила в комуникацията с институциите, преобладаващо неквалифицирана или зле квалифицирана работна ръка - сигурно списъка е много по дълъг.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Rammbon

Това ще е таблото на китайският автобус :)

Тариката

 Китайците със 100% няма да инвестират доката Герб са на власт:
1.България е на първо място по корупция в ЕС-доклад на "Прозрачност без граници"
2.Престъпност
3.Няма никаква предвидимост за бизнеса - днес бойко каже 1но утре друго!

Тариката