• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Двадесет и пет метров камион с две ремаркета и в Люксембург

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Четвъртък, 12 Декември, 2024, 00:27:00

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

     С надежда и за "дълги" заплати.

"По пътищата на Европа и по-конкретно в Белгия се появи странен 25-метров автовлак, чиято конфигурация изненада дори опитни тираджии. Автовлакът от Люксембург се отличава с това, че е оформен от три части, като влекачът е DAF XG 480, а първото ремарке ведна след него е с удължена платформа. Зад удълженото ремарке има още две.

Съгласно изискванията на действащите в Люксенбург закони се забранява движението на автовлакове с повече от две превозни средства (вкл. ремаркета). Има и забрана за експлоатация на транспортни системи с дължина над 22 метра. Превозвачът TS Lux от Люксембург обаче не се спира от подобно ограничение и се възползва от възможността да работи в съседна Белгия.

Белгийските общи стандарти за моторни превозни средства са с модернизирани параметри за дължината и броя на ремаркетата позволяват пътуване на такива превозни средства в страната и до Нидерландия и Германия. Наскоро люксембургската компания TS Lux започна активно да развива пазара на товарни превози в Белгия именно с такъв триосен бордови камион и две ремаркета.
Появата на такова превозно средство показва, че дългите товарни системи набират все по-голяма популярност. Такива авто влакове превозват повече товар по магистралите и произвеждат по-малко емисии, като в същото време спестяват разходи за гориво на превозвача.

Интересно е още, че монтираните зад основния камион две ремаркета са доста редки, с централна ос Van Hool. Първото е с допълнителен теглич, а второто е с много късо, приблизително 6-метрово тяло.
В резултат на тази конфигурация се получава комплект с обща дължина 25.25 метра. Композицията има и още една особеност: когато второто ремарке е откачено, автовлакът отговаря на стандартните 18.75 метра и може да се движи безпроблемно по маршрутите на онези страни, където дългите габарити са забранени.

Тройният автовлак впечатлява и с това, че всички каросерии, започвайки от задната страна, са проходни, т.е. мотокарът за товарене и разтоварване може да се движи с товара по цялата дължина от повече от 20 метра, като се преминава по две рампи до най-отпред.

Припомняме, че в Европа движението на автовлакове с дължина над 20 метра като част от три транспортни единици е разрешено само в 12 държави: Дания, Швеция, Норвегия, Финландия, Германия, Нидерландия, Белгия, Ирландия, Испания, Португалия, Чехия и Словакия."

    Източник: AutoMedia


Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!