• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Загуба на антифриз

Започната от shrek6721, Понеделник, 07 Май, 2012, 09:24:44

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

shrek6721

Здравейте колеги, проблемът  е  с  камион  MAN TGA 18 480  Common Rail мотор. От  известно  време  изчезва  антифриза, един  път  ми  изкара  мъгла  през  аспуха  за  части  от  секундата  , затапихме  EGR-ра  но  проблема  не  се  реши  ,  при  надуто  положение  на  0,7  не  показва  никъде  външно. На  първи  и  втори  капак  на  главите  е  чисто, маслоналивната  тръба  и  тя  е  чиста. В  момента  губи по 700-800гр  на  100 л  нафта.

Ако  някои  е  имал  такъв  проблем  нека  сподели.  Благодаря предварително. Лека и безаварийна.

shrek6721


Mystang

Аз съм със същия.При мен имаше няколко случая на беззследно изчезващ антивриз.1 път беше АГР и от ауспуха от време на време излизаше голяма бяла пелена. ;D Даже хората се стряскаха да не се запаля.2път се оказа водна помпа но теча беше толкоз малък че се изпаряваше веднага и бая време доливах докато го хвана.3-я път беше от долната тръба на интардера.Толкоз беше изгнила че като я пипнах започна да се разпада.4 пробит воден радиатор от към виското и перката меташе водата на двигателя и го изпаряваше на момента. ;D.Общо взето това е.
Ако с нещо моем да помогнем свиркай.

Mystang


Mandor

Отивай в най-близката книжарница и взимай най-евтиния червен туш. По едно шишинце на около 4-5 литра антифриз. След стотина километра се вижда червената следа, където е текло.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

loshdancho

+ 1!
Браво , по някога решението е елементарно просто, но да се сетиш е трудно.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

#4
Колега имахме такъв проблем с мотор д2876,с отделните глави който е,губеше антифриз от капака в предния край на мотора вкарва го в маслото и го изпарява.Ако се включва по често перката почва да губи повече от вибрациите.На този капак има метална гарнитура и от там никъде не показва капачката на маслото е чиста само на гуфрираният маркуч на гърловината който влиза в картера на сгъвката има бяло.Сега ти губи малко но ще се увеличи при нас беше тъка,ако си сигурен, че не капе някое съединение.

Причина за редакция : Правопис

shrek6721

Преди  време  беше  разбит  тампона  на  перката  при  1200-1300  оборота  тресеше  здраво  ,  смених  го  но  явно  гарнитурата  просмуква  .
     Бпагодаря  на  озовалите  се  колеги  .

shrek6721