• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тахограф на бус до 3.5 тона + платформа ?

Започната от minkov89, Понеделник, 20 Февруари, 2017, 19:16:31

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

minkov89

Буса е за лични нужди - не е регистриран на фирма?

А Наварата е била на фирма, следователно с търговска цел?
Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.

minkov89

Трябва да си търпелив към седем основни чувства. Да си търпелив към седем основни чувства: Омраза, обожание, страх, яд, тъга, радост и загуба.

SEMPER

Не, буса си е фирмен.

Според германското тълкуване на регламенто, попада в едно от изключенията, а точно - специализирано сервизно транспортно средство, извършващо ремонтни дейности в радиус от 100 км от базата си.

В Германия в тази категория попадат и всякакви строителни дейности - зидари, дърводелци, електротехници,водопроводчици и каквото още се сетите ...

В България, въпреки че регламентът е същия, и тълкуването му е същото си мисля че ДАИ джиите имат по друго мнение какво е специализирано сервизно транспортно средство.

Точно поради тази причина си виждал джипки да дърпат платформи - в случая това не е джипка, а специализирано превозно средство шлепващо превозно средство, което по някаква причина не може/ няма право да се движи по пътя. Естествено, този транспорт трябва да е в рамните на 100 км за да е законно .

А Наварата беше с тахограф, защото я шпореха с ремаркето из цяла Германия, 400-500 км на ден.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

micyri

Ето от днешното предаване двама румънски аматьори.
http://www.kabeleins.de/tv/achtung-kontrolle/videos/201740-900-euro-strafe-dieser-transport-ging-nach-hinten-los-clip
Колега,да не те плаша,но в Германия доста неща трябва да знаеш за превозването на автомобили с платформа.Контрола и глобите са големи.
Между другото ,това предаване е много полезно,следя го почти всеки ден.

Boroman21

Колеги, смятам да си купувам бус до 3500кг за лични нужди. Трябва ли ми тахограф или прословутите  книжки да попълвам за да пътувам из Европа с него. А в България смятам да тегля едно 2т ремарке отново с нетърговска цел.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Boroman21 - Събота, 15 Февруари, 2020, 12:19:29
Колеги, смятам да си купувам бус до 3500кг за лични нужди. Трябва ли ми тахограф или прословутите  книжки да попълвам за да пътувам из Европа с него. А в България смятам да тегля едно 2т ремарке отново с нетърговска цел.



     С нетърговска дейност можеш да си караш без тахограф навсякъде, но бусът, ремаркето и товарът да е на твое име. А в България може всякак. Какви "книжки" да попълваш, освен в Германия, в този случай не те касаят?!
     Не забравяй винетка за ремаркето в България и други страни, а в някои и машинка.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Boroman21

Благодаря колега.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk


Rammbon

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 16 Февруари, 2020, 02:50:50

     С нетърговска дейност можеш да си караш без тахограф навсякъде, но бусът, ремаркето и товарът да е на твое име. А в България може всякак. Какви "книжки" да попълваш, освен в Германия, в този случай не те касаят?!
     Не забравяй винетка за ремаркето в България и други страни, а в някои и машинка.

По повод темата, аз с моя пикап 2т , регистриран на физическо лице с категория N1 и 2 осна  платформа на частно лице ,  с договор за наем за един месец и преведен договор на турски и английски, легализирани, не можах да вляза в Турция, за да закупя за лични нужди обзавеждане на жилище, което е почти 3 пъти по-евтино от България. На границата ме пуснаха бълагрите, турчина се заяде, че пикапа бил товарен, отивал съм за търговия и първо ме прати на Х райт, демей скенер и после ме върна, да съм минел през колоната на камионите и разрешително да съм имал . Ама аз направо се прибрах, да нямам после ядове и с товара. Та със същия пикап и платформа, колега ходи за коли в Холандия, но има и тахограф монтиран и със шурито си се въртят на двойка, спазват Регламента 561. Общо тегло на пикапа и товара с платформата по талон са 6050 кг, но те реално носят 5000кг.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Rammbon - Понеделник, 11 Януари, 2021, 20:00:12
По повод темата, аз с моя пикап 2т , регистриран на физическо лице с категория N1 и 2 осна  платформа на частно лице ,  с договор за наем за един месец и преведен договор на турски и английски, легализирани, не можах да вляза в Турция, за да закупя за лични нужди обзавеждане на жилище, което е почти 3 пъти по-евтино от България. На границата ме пуснаха бълагрите, турчина се заяде, че пикапа бил товарен, отивал съм за търговия и първо ме прати на Х райт, демей скенер и после ме върна, да съм минел през колоната на камионите и разрешително да съм имал . Ама аз направо се прибрах, да нямам после ядове и с товара. Та със същия пикап и платформа, колега ходи за коли в Холандия, но има и тахограф монтиран и със шурито си се въртят на двойка, спазват Регламента 561. Общо тегло на пикапа и товара с платформата по талон са 6050 кг, но те реално носят 5000кг.

     Категория N1 си е товарен, ама до 3,5 тона. И тахограф плюс разрешително или само разрешително искаше? Може би от "бакшиш" е имало нужда. Договорът за наем дали е същото като да е собствено ремарке?

     Тези които ходят до по-скоро Нидерландия отколкото Холандия, със същия ли или аналогичен състав движат? Пикапът подходящ ли е за качване на кола и само претоварване ли им е нарушението? Или съставът не е N1 и O2 за ремаркето?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!