• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ким Йохансен - Дания

Започната от Roshko, Четвъртък, 05 Януари, 2012, 19:28:47

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Фирмата към този момент черна ли е или бяла?

Черна, работя/ил съм там.
Бяла, работя/ил съм там.
Черна, от написаното в интернет.
Бяла, от написаното в интернет.
Информацията за нея не е достатъчна за да си създам мнение.

tonko

Казвам какво е там в момента нищо не сам преувеличил темата е стара. И промени има но не към добро по зле са от БГ фирмите.
Ако работи камиона повече от 15 мин са звани защо е работил, а за събота и неделя да не говорим 45 мин работа на празен ход на 24 часа това е.Лично го чух, с баце Коло закъсахме в една кал не пратиха репатрака от GREWE a бехме на 20км от там а полицията докара да ни издърпаха. На другия ден защо е работил камиона толкова време напразно такова чудо не бях виждал.


tonko


tonko

Колеги нямам против фирмата ма да сме наясно нека да няма излагани.
Като отива някои да знае къде отива това което сам написал е реалността такава каквато е в момента.

tonko


Roshko

В предния ми пост Тонката да се чете Тедката, стават грешки...  :-[
Инак Сме благодарни за всяко актуално инфо по темата!
Жалко за фирмата, много жалко!!!

ziroozz

Oт година и два месеца работя в фирмата.На 4-месец ми увеличиха заплатата.След като направих една година отново ми увеличиха заплатата.Сега работя за 59 евро на ден.За мен фирмата е перфектна.Знаеш за какви пари работиш.От водача се иска да закара камиона от точка А до точка Б.

martin stanev

Последните няколко поста са толкова противоречиви, че да се чуди човек на кого да вярва.

Boroman21

Цитат на: ziroozz - Неделя, 22 Декември, 2013, 17:46:00
Oт година и два месеца работя в фирмата.На 4-месец ми увеличиха заплатата.След като направих една година отново ми увеличиха заплатата.Сега работя за 59 евро на ден.За мен фирмата е перфектна.Знаеш за какви пари работиш.От водача се иска да закара камиона от точка А до точка Б.

Това плащат всеки ден , независимо работен или почивен ? Тотал цяло заплащане или само надник е това и отделно  няква заплатка там.

Roshko

Цитат на: Boroman21 - Неделя, 22 Декември, 2013, 20:04:44
Това плащат всеки ден , независимо работен или почивен ? Тотал цяло заплащане или само надник е това и отделно  няква заплатка там.

Аз бих добавил към този въпрос - бруто или нето 59? И на коя буквичка отговаря В-, В, В+, А? На каква стартира, в каква се превърна на 4-тия месец. После ще коментирам! :)

ziroozz

59евро е брутната надница с удръжките стават 56 евро.Това е надницата от понеделник до петък.Събота и неделя са почивни дни и тогава се заплаща по 32 евро.Всички нови водачи започват работа на (С–).След 4 месеца заплата се повишава на 53евро(С+).Когато направите година в фирмата добивате категория(В-) и 59евро на ден.На 10-ти всеки месец парите са в картата.Не те интересуват километри,празници и забрани.Знаеш за какви пари работиш и кога ще почиваш.По време на почивката не ти се обаждат,да идваш на работа,че няма кой да кара камиона.

driver1

Цитат на: ziroozz - Вторник, 24 Декември, 2013, 10:26:54
59евро е брутната надница с удръжките стават 56 евро.Това е надницата от понеделник до петък.Събота и неделя са почивни дни и тогава се заплаща по 32 евро.Всички нови водачи започват работа на (С–).След 4 месеца заплата се повишава на 53евро(С+).Когато направите година в фирмата добивате категория(В-) и 59евро на ден.На 10-ти всеки месец парите са в картата.Не те интересуват километри,празници и забрани.Знаеш за какви пари работиш и кога ще почиваш.По време на почивката не ти се обаждат,да идваш на работа,че няма кой да кара камиона.

      След прости математически упражнения установих, че и да си скъсаш гъза не можеш да си докараш повече от 1400евро месечно. Защо ли си мисля, че никой датчанин, а и средностатистически европейски шофьор не би приел подобно заплащане. Тук въобще не коментирам другите битови неудобства. Не се учудвам, че в тази фирма бъка от "нови европейци". Просто различен ни е прага на самооценка, достойнство и себеуважение...

Красимир Тодоров

Говореше се че црънкьовците от френския офис взимаха поне 2 пъти повече. аз не можах да изкарам повече от 6 месеца там подразни ме, че не ми вдигнаха заплатата, както бе по договор... парите айде, ама отношението от офиса беше под всякаква критика. пък аз съм свикнал малко по-така към мен.

ziroozz

Това не е българска фирма да ти късат газът.Качваш се на камиона и след 8-9 часа слизаш и даваш камиона на друг.

gadinka

Цитат на: ziroozz - Четвъртък, 26 Декември, 2013, 10:53:35
Това не е българска фирма да ти късат газът.Качваш се на камиона и след 8-9 часа слизаш и даваш камиона на друг.
Ама това всички го знаем, кажи като слезеш от камиона къде отиваш? Кажи после в какъв камион се качваш? Че са кочини, че се омазваш само от седалките и волана, а нямаш време да чистиш. Кажи и какво получаваш, кажи и как обикалят с дрегер по квартирите.

Roshko

Макар всеки месец да ти дават електронен фиш със заплатата, до ден днешен са малцина шофьорите, които могат да си я сметнат!
Аз започнах на С+ или 50 евро нето, на четвъртия месец стана B = 55 евро нето и замръзнА там! Чаках ги цели две години, само обещания, обещания...
Казус: Намираш си стая в хотела, ще правиш 45 часа или повече. На другия ден рано рано те будят да се махаш от стаята защото друг има повече нужда от почивка от самия теб. Чакаш няколко часа да ти дадат некаф камион да се приютиш, обаче се оказва, че у него има ток колко едва-едва да запали. Палиш камиона и макс на 15-тата минута ти звъни телефона и те питат защо работи камиона - обясняваш. След малко па се обаждат и те питат защо още работи камиона, пак обясняваш. Подир малко минава некаф чичко де не си виждал досега и ти дига такъв скандал, че си припомняш детските години след родителска среща. Естествено предизвестието за напускане беше мигом депозирано... Тогава не режеха пари освен за телефон / ако прекалиш/. Допускам вече и това да са побългарили...

Driver1, на мен са ми плащали 30 от 30 дни + някакъв бонус та близо 1700 евро. Работил съм на линия де караш секи божи ден и въпреки това имаш по 2 х 24 + 36-38 часа пауза, мижави километри и работно време. Два камиона ги въртим трима човека. Два кръга: Ставангер-Франкфурт-Завентем-Шипхол-Осло.  Едната седмица единия, другата другия камион, а третия човек разтоварва на междинната точка Ставангер. Смените на камионите се правят на Падборг единия и под Хановер другия.

sush1978

#343
Ей Стоиле ,на 21.12.2013 у Греве имаше 28 бр. рибока.Апък ако не си виждал как се отваря пломба ,нагласи една бутилка и ела да ти покажа .Стига си умувал във форума.

А забрави да ме питаш колко врати има ремаркето. ;D ;D ;D
Умирай трудно

loshdancho

Майко мила, нямам думи , сега остава да направиш и снимка на пломбата и рибите, ма защо снимка направо направи филм как да  изядем хляба на другите българи във фирмата. Не ти ли е минавало, че пишеш в интернет и това се чете от всички навсякъде!
После да не питате защо взимат румънци, а не българи! Щото са крадци и знаят как да го правят без да ги усетят, а наш Ганю с 28риби ще се покаже по телевизията!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.