• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Снимки на композицията,която управлявате

Започната от kRisss, Петък, 13 Януари, 2012, 19:38:23

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Tarykata - Вторник, 02 Ноември, 2021, 21:13:41
     Руснаците имат дума "Батон"-гума на преден мост или буге. Която за Европа е 385 на 22,5 обикновенно. Като не само в Евразийския съюз, но и в бинша Югославия за батонь слагат Кама 202-аналог на Мишелин и Нокиан, Кордиант-аналог на Бриджстоун или Кама 201-аналог на Файърстоун. В Северна Америка заизвън пътя е слагат и 24цола джанта на първа ос, ако нямаш ограничение във височина например нисък мост. Ако имаш такива препятствия слагаш 11-ки. Тук ползват батони Мишелин, Пирели, Бриджстоун или Файърстоун.
  За диференцялите в Европа най-често е 315/295на нисък влекач/ на 22,5. Докато за америките се ползват 9-ки тоест 274,3209см или 10-ки тоест 304,8см или по-рядко 11-ки 335,28см като джантите са отново 22,5 предимно. Тук отново на двойните гуми слагат определини марки предимно японски-Тойо, Нитто, Сумитомо, Отани и т.н.    

    Така и не разбрах със сигурност. В Европа ширината обикновено е в милиметри, във Франция е в инчове. Диаметърът на джантата е в инчове, най-често 22,5 и някои ремаркета 19,5.
    Като гледам на тези които казваш "десетка" - 304,8 см, което е над 3 метра ширина, дали е това? Един фут е 30,48 см, а инч е 2,54 см. Ширината на гумата да се мерите в футове? Да не е инчове? Обикновено за ширина на гумата 315 мм се използва ширина на джантата 9 инча (228,6 мм). Та се чудех как така я мерите като ширина на джанта. Все още не ми е ясно това 9, 10, 11 в каква мерна единица е?


Цитат на: Monster - Събота, 06 Ноември, 2021, 15:07:09
Камиона за да мине на преглед на диференциалите трябва да бъде с еднакви гуми. За това няма смисъл сега да купиш 4 после още 4,ами взимаш 8 и деветата ти е подарък. Същото и той потвърждава само дъщерни фирми на Бриджстоун и Файърстоун, произведени в югоизточна Азия за втора и трета ос. Деветата гума седи в гаража, ако не ти потрябва до прегледа я заменяш за батон Мишелин на първа ос или я продаваш и си поне 400 долара напред. За резерва държиш нова китайка-за чуждо полуремарке.

    Предполагам предните и задните гуми са с еднакви размери. Европейските влекачи са така, ама товарният индекс на предните е доста по-голям и цената е близо два пъти повече. На гумите ремарке товарният индекс е колкото на предния мост или малко повече, но те са доста по-големи (на ремаркето). На влекача има ли къде да се сложи резервна гума, че и на ремарке?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

American

Цитат на: Tarykata - Вторник, 02 Ноември, 2021, 21:13:41
  Междуосието е късо на американските влекачи по принцип,а но канадските е най-дълго. Разбира се всичко може да е поръчково.

В Америка колко ти е дълъг влекача никой не го интересува, защото ти береш ядове при маневриране.
Единствения щат в който има ограничение за междуосието е Канадския Онтарио, там лимита за междуосие е 244 инча.

За ремаркетата обаче има изисквания.
smoking gun

American

smoking gun

American

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Събота, 30 Октомври, 2021, 00:39:23
    За първата ос на влекача, ще е теглото на 5 450 килограма, за задните (както и осите на ремаркето) 15 440 - така ли идва? Има много европейски влекачи с по-натоварена предна ос. При натоварване на лафета една не малка част (например 20%) отива и на предната ос и често стигат теглото на 7-8 и повече тона. На американските, освен на тези лафети които се местят, разположението на лафета е такова, че не прехвърля към първа ос. Натоварване с максимална маса и спазване на осовото натоварване изглежда трудно.
    При вас ползват ли се Евро палета, изглежда ще се хващат по 40 в 53' полуремарке?

Палета се ползват да, мисля че същите сини дървени палета CHEP съм виждал при Европейските влогъри.

Лафета се мести да, и двете оси на ремаркето се местят също (на драй-вена), но нетрябва да се превишават цифрите по горе на картинките.
smoking gun

man_TGX_18.680

Къде точно да я сложа втора. Както виждаш всичли са големи. ако под втора имаш предвот на подвижното щабле или по точно първа на ремаркето долу става тогава високо много. поздрави аз съм от година и половина на автовозите минах от брезент на фриго и сега автовоз.

цецодебел

Цитат на: Tarykata - Неделя, 24 Октомври, 2021, 10:53:45
 . Нормалната скорост на движение е 75мили(120км/час)
Американец това вярно ли е?
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Monster

 Вярно е в Аризона е толкова,в Калифорния понеже карат с изтъркани гуми(във всички топли щати си е традиция гумите да са плешиви) е по-малко.

Tarykata

 Във Флорида и вероятно не само там може да изкараш книжка на руски език. Но не отивайте във Канада,защото се е напълнило с индийци. Те от своя страна подбиват заплащането, освен това всичко е по-скъпо с поне50% от Сащ. Канада има друго преимущество-безплатно те обучават за ЦДЛ като с последващ договор го изплащаш.

цецодебел

Цитат на: Monster - Понеделник, 27 Декември, 2021, 16:09:34
Вярно е в Аризона е толкова,в Калифорния понеже карат с изтъркани гуми(във всички топли щати си е традиция гумите да са плешиви) е по-малко.
За камиони говорим, нали? Еми доста си е  :o
В Англия е 60 мили (97 км) и като пускаш с стотина се усеща, а 120 вече влиза към стандартите на 777 ;D
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

American

Цитат на: цецодебел - Неделя, 28 Ноември, 2021, 17:47:50
Американец това вярно ли е?

Да верно е.
Само Калифорния има 55 мили ограничение за камионите навсякъде в целия щат.
Преди бяха и Илинойс и Охайо с 55, но го отмениха и остана само Калифорния.
smoking gun

Tarykata

  Освен това се кара по 11ч. дневно като паузата може да я направиш след 6часа.
Не помня точно но имаше задължително изискване 40 фута от лафета до осите на полуремаркето или до задния му край.

Tarykata