• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Италия-родината на спортния автомобил

Започната от ivopifeca, Събота, 21 Януари, 2012, 22:04:57

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Просто това са автомобили,които карат сърцето ми да препуска, особено моделите на Алфа Ромео със задно задвижване-ALFETTA,JIULIETTA,90,и не на последно място- последната истинска АЛФА-75 :)

ivopifeca


N.Manolov

ооо 75-цата е много яка кола особенно ако е 3.0 В6  ;D навремето алфа са били много напред с материала, но след като ги купи фиат им е*а майката с извинение..

N.Manolov


ivopifeca

Не само 3.0-литровия v6 двигател...Дори и малките 1.6-1.8,ако са в добра кондиция доставят истинско удоволствие :)

N.Manolov

да те са с по 2 карбуратора и си вървят няма спор... аз 3.0 го казах заради звука и усещането :)

ivopifeca

Както с по два двоини карбуратора,така и инжекцион ;)Даже 1.8 има и турбо инжекция :)

N.Manolov

Да така е. Аз в момента съм с Алфа Ромео 156 2.4 JTD и съм много доволен. Ти с каква си ?

ivopifeca

FIAT CROMA 1.9TD.i.d-Много доволен ;)Другата е ALFA ROMEO 75 1.8-с двата карбуратора-DELLORTO-120ps.Tя ми е само за кеф,но от известно време не я карам-месец,на този сняг и лугата,където хвърлят...мани :)Нали знаеш конструкцията на 75-цата,неината механика,тоест къде е мотора съединителя и тн. ;)

N.Manolov


ivopifeca

Да наистина,като с всяка друга кола със задно,с тази разлика,че тука скорости,диференциял и дори съединител са на задния мост ;)Така е и при ALFETTA,GIULIETTA и 90-ката.Тези три модела заедно с 75-цата са абсолютно еднакви и идентични откъм шасита окачване,мотори скорости,различават се само откъм външен вид-дизаин,като 75-цата е с наи тясното купе от тях :)

georgi87

През 2008г бях общ работник в един пункт за вторични суровини във Враца.В един прекрасен ден докараха Алфа Жулиета бензинова с махагонов вулан и скоростен лост.Като я вдигнах с мотокара останах потресен,за първи път видях Алфа със задно и най-интересното скоростната кутия беше отзад при диференциала.Скрих я да я не видят колегите и се почна едно ловене на басове за тая скоростна кутия че е отзад.Бая бира и газиран пелин изпихме заради Алфата за сметка на колегите.

ivopifeca

Да и съединителя е там,трябвало е да попиташ колегите си да ти покажат и задните спирачни дискове :D

ivopifeca

Също много жалко за Жулиетата,че е свършила така,да си знаел да я оставиш,все ще да е имало нещо полезно-части от нея,ако не е ставала за реставрация,тези коли вече почти изчезнаха :'(А на запад запазени екземпляри струват доста пари,просто там хората оценяват тази уникална и сложна техника за времето си,дори и сега една такава кола в добра кондиция би засрамила доста от по новите и масови коли :)

admin

Цитат на: ivopifeca - Петък, 03 Февруари, 2012, 20:34:30
Да и съединителя е там,трябвало е да попиташ колегите си да ти покажат и задните спирачни дискове :D

Имам някакъв смътен спомен, че на някаква италианска кола спирачните дискове не бяха там, където са обикновено на другите коли. Или някъде на полуоските се намираха, или близо до диференциала.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ivopifeca


georgi87

Цитат на: ivopifeca - Петък, 03 Февруари, 2012, 20:34:30
Да и съединителя е там,трябвало е да попиташ колегите си да ти покажат и задните спирачни дискове :D
Баце нямаш си на идея как дръти мъже шофьори и професионални от Ровотел.След като се хванем на бас убедени че си приказвам през главата,като идем да им я покажа как почват да гледат като телета и да се вайкат че за пръв път виждат такова нещо.Иначе Алфата я дотеглиха нямаше удари беше сива,махагоновия волан го свалих и подарих на един приятел че имаше 155ца да го сложи.А тъпанара го беше продал понеже на неговата волана бил с еърбег.Накрая се оказа че тъпанара съм бил аз че му го подарих.

georgi87