• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-доброто ремарке ?

Започната от Trucker_Boy, Четвъртък, 24 Февруари, 2011, 19:06:08

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Кое според вас е най-доброто транспортно ремарке ?  (Всеки има право на 3 гласа)

Schmitz
Krone
Kögel
Kässbohrer
Schwarzmuller
Fliegl
Fruehauf
FAG
Humbaur
Zorzi
SAMRO
Rolfo
Други

ivopifeca

У фирмата къде съм сега,полуремаркето ми е PANAV -брезент,досега от тая марка все гондоли и др.специализирани ремаркета бех срещал,но бордово за пръв път ???

ivopifeca


Trucker_Boy

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 26 Август, 2012, 11:21:04
У фирмата къде съм сега,полуремаркето ми е PANAV -брезент,досега от тая марка все гондоли и др.специализирани ремаркета бех срещал,но бордово за пръв път ???

И какви са впечатленията ти от марката ?
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

admin

Аз съм виждал хенгер PANAV и ми се струва доста добра изработка.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ivopifeca

Не мога да кажа точно,има щора само отгоре,има си буге,горе долу е стегнато,удобно за работа...

МИНКО ИЛЧЕВ

     Предполагам че, дискусията е предимно за брезентови. Защото някой масови хладилни фургони и шасита за контейнери, въобще не са споменати.


     Ремаркетата Schmitz, аз ли нещо не съм следил темата, кое им е толкова хубаво. По-специално, за брезента, мисля че и хладилник не съм карал, други със сигурност. Като колите Форд и Опел, са доста често срещани. Значи ли това че, са хубави, а лично за мен, на Опел не можех да му смогна на поддръжката.
     Рекох си, да не бъркам нещо. Питах приятел, вече в пенсионна възраст, работещ още. Каза: "На Schmitz, единствено хубаво е редуктора (повечето, не всички) за навиване на щората, по-надеждни са, от тресчотката."
     Щората няма обтегач отпред и понякога е доста неудобно. Често, горната щора, трудно върви. Сега карам такова '99 година и учудващо добре върви!
     Питах друг приятел, по-малък от мен, обаче само с камиони се е занимавал. Той отбеляза липсата на места за колани, има 13 куки и до там. За него, най-хубави са, Krone и Kögel. Леки - малка тара, по-леко се дърпат. За Krone, бих добавил и задната броня се вдига и по нашите фериботи е удобно. Преди 4 години, карах такова на DSV, закопчалките на каишките, бяха "гадни" и на ръка, почти не можеха да се закопчаят, използвах малък клин от дърво и с удар ги закопчавах.
     Скоро карах около 7-8 месеца Schwarzmuller, на 4 години. Не е лошо, беше с изцяло къси метални закопчалки, много удобно стига, да не е раздут брезента.

     На някой хладилни ремаркета, пода им, е грапав като щурка, а на почти всички брезенти е сравнително гладък. По-удобен за товарене, труден за  укрепване.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Boroman21

Тристранна щора с капаци , дискове и работещ АБС.

МИНКО ИЛЧЕВ

#66
     Скоро се засякохме, с бившия ми шеф на ферибота. Отиваше да прави лагер на влекач, Рено Магнум. Двигателя и явно и по ходовата част са от Волво, много недоволства от тази марка. Както каза, претендират да са от първите, а какво се получава, поне Ивеко си мълчат. Питах го за Schmitz и той беше на мнение, че от немските са, най-зле. Обаче на този курс, на прибиране видях българин в Германия, караше "вътрешно", с ново Schmitz. Каза че, има дупки за коланите, а и на по стари е виждал (в предната публикация писах, че нямат). Единствено недоволстваше, че има палетоносач, от най-големите (почти опира в земята). И на мен ми изглеждаше добро. Всичко е относително!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Красимир

Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Септември, 2012, 16:55:30
Тристранна щора с капаци , дискове и работещ АБС.
+1
И аз съм на това мнение
ПО-ДОБРЕ 20 МИНУТИ ПО-КЪСНО,ОТ КОЛКОТО 20 ГОДИНИ ПО-РАНО

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 13 Септември, 2012, 16:55:30
Тристранна щора с капаци , дискове и работещ АБС.

     ... И да върви само по магистрали!


     Явно за брезента всички имат в предвид. Инак не е тайна, на първо място контейнер или такива тип "кутия (box)", отзад само с врати. И който не му пречи шума хладилник, някой го предпочитат на първо място (често може да се движи в забрана, има ядене и други ...). Цистерната също няма укрепване, ама не е съвсем просто. Самосвалните ремаркета, лесно се товарят, обаче винаги претоварени и не е проста работа, разтоварване на гондола. Цистерните за прахообразни товари, като цимент, обаче колко пепеляк! Също много лесно се товарят, автобусите и няма укрепване на товара. Ама колко мрънка, този товар.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

doktora

#69
                                                                                                   ;D ;D :o :o Аз мислим колеги, че най-доброто е НОВОТО ремарке!       ::) ::)                                                                                   

bojo

#70
Здравейте и добро утро. Много ми хареса темата и искам да споделя моето скромно мнение. Най-доброто, което съм дърпал е на Leaci Trailer. Работил съм и на хладилник и на брезент(щора) и на платформа за контейнери много леки и много приятни за работа, ABS, EBS, дискови спирачки, мостовете мисля бяха немски, ама не съм сигурен. За мен беше удоволствие да работя с такова ремарке, дърпал съм и други Schmitz, например също не са лоши, ама като Leaci няма, т'ва разбира се си е мое лично мнение. Приятен ден и лека и безаварийна.
Божо

Hino

 Моят глас е за Бергер и е базиран на определен брои мнения на шофьори от по цяла Европа. А и винаги са били най-леките ремъркета на пазара. В момента имат 4,7т нетто. Преди имаха, доколкото си спомням и под 4,5т  :o ;D.
100% австрийци са, включително и като изработка.
Много малко известен факт е, че всъщност компанията Бергер е семейната фирма на фамилия Бергер ( занимаваща се освен с производство на ремъркета, и с продажба и сервиз на камиони, спедиция и няколко бензиностанции.....поне допреди няколко години...) , най-известното лице от който е самият Герхард Бергер - известният бивш състезател от Формула 1  ;). А ако си спомням правилно, имаха някаква кооперация с Ред Бул около 50 на 50, включително и за спедицията си....
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino


Интересен клип - малък тест от миналата седмица. Надявам се да Ви хареса  ;)

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

abator

Нещо не ги видях да нареждат дъски.

Hino

Цитат на: abator - Сряда, 20 Февруари, 2013, 17:24:56
Нещо не ги видях да нареждат дъски.

  :D :) Той теста е май по скоро за отваряне и затваряне. Колко е удобно и т.н. А на това аеродинамичното ремърке, доколкото разбрах, цената му е "дабъл" на нормално ремърке  ;D. Ебаси аеродинамичната ефективност.
Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)

Hino

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)