• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ice Road Truckers

Започната от dino412, Четвъртък, 15 Март, 2012, 22:34:36

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

цецодебел

Цитат на: Бриги Магнито - Вторник, 18 Октомври, 2016, 01:38:03
На кой км беше бензиностанцията на 73-ли?
Там бензиностанцията беше където си я оставиш :)
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

dino412

Цитат на: цецодебел - Понеделник, 17 Октомври, 2016, 23:18:51
А аз съм бачкал 8 месеца , от септември до май    :)  Цех горски пътища , 1984-85 Коми АССР
Не е нещо което се вижда от всеки, и всеки ден ;D

Явно Си Ми батко. ;D ;D ;D
1986г декември взех книжка категория С. 1987 септември влязох в милата родна казарма та до 30 септември 1989г.10 ноември 89г дойде демокрацията и Коми, Либия, Ирак остананаха само спомен от "скапания комунизъм".90 и непомня коя година ходихме с един приятел в София в Булгаргеомин (така се казваше ако не се лъжа) да подаваме документи за чужбина но нищо не стана предприятието беше тръгнало на зле.Та пропуснах екшъна на косъм. :(
Малееее кво ли си мислат младите сега? ::) Лелеее тука кви пенсий пишат. :o  ;D ;D ;D
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ANIMAL

 
Малееее кво ли си мислат младите сега? ::) Лелеее тука кви пенсий пишат. :o  ;D ;D ;D

Така като гледам коя година си бил в казармата имаш още доста километри до пенсия
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

dino412

Цитат на: ANIMAL - Вторник, 18 Октомври, 2016, 21:51:44

Малееее кво ли си мислат младите сега? ::) Лелеее тука кви пенсий пишат. :o  ;D ;D ;D

Така като гледам коя година си бил в казармата имаш още доста километри до пенсия

Абе нещо на последък взех да погорвам маслото от време на време но мисля поне още 2-3 мильона да врътна до основен ремонт. ;D ;D ;D
Това стария матрял не се троши лесно. ;)А и трябва да проправяме път за младите като Теб.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

цецодебел

Цитат на: ANIMAL - Вторник, 18 Октомври, 2016, 21:51:44

Малееее кво ли си мислат младите сега? ::) Лелеее тука кви пенсий пишат. :o  ;D ;D ;D

Така като гледам коя година си бил в казармата имаш още доста километри до пенсия
Митето да  :)Но аз нагодина по това време ще съм предпенсионно настроение ;D
Та да му мислят тия където им остават още 7-8 милиона км. ;)
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

emilpopoff

Гледал съм американския  IRT мисля, че почти всички сезони през годините, прегледах и "братушкото" IRT.
Искам да бъда разбран правилно, но двете неща нямат база са сравнение:
При братушките се кара с военна техника(или поточно демилитализирана) и много близка до военните образци - Урали, Зилове, Камази 6Х6 с балонни гуми с голям грайфер т.н.
А при хамериканците са обикновени влекачи 6х4 дори и без редукторни главини( в никоя серия не съм виждал да карат примерно техните военни влекачи Oshkosh, примерно М1070) , които могат и да се видят и в щата Калифорния или Невада  ;D, т.е дето сняг няма никога .
Другото и най важно е водачите- при братушките са хора, които са били шофоьори и през военната си служба демек казарма. Баща ми беше в транспорта, знам какво е да си учил за това, да си 2 год и 5 месеца в казармата пак същата професия и после още 30 г пак да работиш същото.
А при хамериканците са хора не видели военна служба и професията там. Т.е за мен добре и се справят с обикновени влекачи и хора не минали достатъчна подготовка  ;) .

цецодебел

Не гледай тия по  телевизията. Мога да ти гарантирам че в Коми такива екстри като балонни гуми немаше  :)
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Бриги Магнито

Па у Ледените ако сте гледали арно участваме аз и Райдеро.
Райдеро е оня де от шофер стана баровец.
А Язе съм оня де кво пипне сънне.
Мая и Лиса ги зеа,да се издигнат у филмовия бизнес покрай нас.
Кажи Райдер
Даж и Цеци го гледате ,де се по ледовете оди и чека а фане пенсия.
Иначе Ледените са пълна порнография,ма кво мое да очакваш от Аматьори.
Инак ме кефите търсите прилики при Ледените и Коми,те Ви една.
Ледените карат по замръзнал път
У Коми карат по трупи оти път нема

Цеци Усогорск говори ли ти нещо?


цецодебел

Аз бех в Междуреченск! На около 40 - 50 км. по на юг  ;D    Пробивахме път към Архангелск.
А Усогорск си беше цивилизация...... ::)
Цитат на: Бриги Магнито - Вторник, 18 Октомври, 2016, 01:38:03
На кой км беше бензиностанцията на 73-ли?
Ако искаш вервай,  ама като се ходи до селището се задърпва една цистерна 5 тонка,пълниш с бензин и я заебваш по пътя  :) На кой му трябва ,като мине да си сипва ! За дизелите си имаше зилове 131  с цистерна ,които обикаляха нощем из тайгата и където има празен резервоар , пълнят до капачката  ..... И интересно че нямаше преразход ;D и никой не гепеше ;)
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

dino412

Цитат на: emilpopoff - Сряда, 19 Октомври, 2016, 00:05:21
Гледал съм американския  IRT мисля, че почти всички сезони през годините, прегледах и "братушкото" IRT.
Искам да бъда разбран правилно, но двете неща нямат база са сравнение:
При братушките се кара с военна техника(или поточно демилитализирана) и много близка до военните образци - Урали, Зилове, Камази 6Х6 с балонни гуми с голям грайфер т.н.
А при хамериканците са обикновени влекачи 6х4 дори и без редукторни главини( в никоя серия не съм виждал да карат примерно техните военни влекачи Oshkosh, примерно М1070) , които могат и да се видят и в щата Калифорния или Невада  ;D, т.е дето сняг няма никога .
Другото и най важно е водачите- при братушките са хора, които са били шофоьори и през военната си служба демек казарма. Баща ми беше в транспорта, знам какво е да си учил за това, да си 2 год и 5 месеца в казармата пак същата професия и после още 30 г пак да работиш същото.
А при хамериканците са хора не видели военна служба и професията там. Т.е за мен добре и се справят с обикновени влекачи и хора не минали достатъчна подготовка  ;) .

До някъде си прав колега.Но Американците карат по проправен път дори по замръзналите езера.Имат пътно потдържане.Докато за Руснаците път е мястото през което имат намерение да преминат.В много случаи самите камиони и водачите проправят пътя.А и съществуващите пътища са в лошо състояние.
За това и техниката е по-различна.А шофьорите не са само бивши военни шофьори.
Просто са от друго тесто замесени.











Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

Бриги Магнито

Понятие като бивш военен в Русия не съществува.
Там или си или не си


dino412

Прав си баце.То май "бивш" е само образно казано.

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.