• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Резултатът от магнита

Започната от loshdancho, Петък, 11 Май, 2012, 22:04:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Счупен километраж.
Не работи вече.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Трябва датчика на кутията да е згънал,не таблото ;D,но това е най малкото което може да стане от магнита.По новите МАНове износват много бързо съединитела като караш на магнит ;)

kron


Бриги Магнито

На други любими твои марки пък им плюе у здравето на скоростите  ;)
,тва са дреби кахъри ема се плашиш ко че се трупяса важото е да си джиткаш на воля.
Лошио и оти му ръгаш магит бре,туй има мислим три кабелчета де едото се цъка и се връзва към колоката а радиото или па съм у грешка?


loshdancho

Да де, ама къде е връзката между километража и датчика на скоростите? ;)
Все си мисля, че има връзка. Та къде е тя?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Събота, 12 Май, 2012, 12:28:04
Да де, ама къде е връзката между километража и датчика на скоростите? ;)
Все си мисля, че има връзка. Та къде е тя?

Лошио кога има връзка чертае ко не требе,кога няма връзка чертае ко си требва  ;),защо си мислиш ,че километража(тахографа) му трябва връзка с датчик на скорости за да чертае баце,ко минава през кабело кога има връзка питал ли си се и съответно питал ли си се какво друго може да подава същото ,но ти да определяш подаването(нека така да го наречем).
Разликата между магнит и радио е,че едното прецаква туй онуй ,а другото нищо не прецаква,но при по обстойна проверка криене няма,магнита го махаш и ходи доказвай,докато кабела няма как да го махнеш,сещаваш ли се.


loshdancho

#5
Добре де ще задам въпроса по друг начин.
- Без тахограф, километража ще работи ли? Щото ми се струва , че.....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Че ме,не моем ти уденем питането ,но има опция да бачка и на место в твоя случай със 140 по тахо и 140км на всеки час на километраж,а може да си жужиш със 100 и да драска почивка,но за жалост км по километраж са 0 естественно може да се пусне още едно кабелче и ще си въртат и км. ;)


loshdancho

Добре де, какво представлява тахографа и какво километража?
Насока на мисленето: Камиона в случая си върви на автопилот с 79км/ч.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Лошио посока на мисленето тук освен тахографче и километражче е намесено и Правец един брой ,тук има датчик на скоростите подаваш сигнал дори и манипулиран и за тва Ви ловат у немско оти Правецо повни,тъй мислим де не съм сигура .
А Правецо повни оти некой му е казал,ако смениш тоз некой де казва ко стаа ми кай,ко че повни Правец,ко че показва километраж и т.н.? ;)


loshdancho

Правеца не  изкарва километрите за  таографа, а само за   него си, за това успява да си  премери скоростта взимайки данни от ABS гривните в колелата.Километража не мери скоростта, а просто предава това което му пусне тахографа като информация, дори и за изминатите километри....
Така ,че никой не можа да се сети- всичко си работи дори километража...Ако не работеше защо стрелката стои на 140?
Значи толкова му е подал тахографа като скорост.
Ето втората снимка -Не мери скоростта, но си работи автопилота и  показва дори запаметената скорост.
Информацията дори за изминатите километри на камиона стои в тахографа.
След една замяна на тахото камиона става ...нов.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.