• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-добър двигател на 2012 г.

Започната от stoan, Четвъртък, 14 Юни, 2012, 20:18:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

stoan

Еднолитровият трицилиндров EcoBoost на Ford спечели престижната награда "Международен двигател на годината". Призът бе връчен по време на Engine Expo в Щутгарт, Германия. Победителят бе определен с гласовете на автомобилни журналисти от цял свят.

Малолитражен агрегат печели наградата за втора поредна година. През 2011-а приза грабна 900-кубиковият двуцилиндров TwinAir на FIAT. В категорията за екологични мотори бе отличен 1.4-литровият мотор на Chevrolet Volt/Opel Ampera.

Най-много награди тази година обаче прибраха от BMW. Баварците триумфираха в категориите 1.4-1.8, 1.8-2.0, 2.5-3.0 и 3.0-4.0 литра, поделяйки приза при най-малките с PSA. При спортните агрегати очаквано спечели Ferrari с новия си 4.5-литров V8.http://fakti.bg/avto/41331-i-dvigatel-na-2012-godina-e

stoan


Rammbon

Цитат на: stoan - Четвъртък, 14 Юни, 2012, 20:18:13
Еднолитровият трицилиндров EcoBoost на Ford спечели престижната награда "Международен двигател на годината". Призът бе връчен по време на Engine Expo в Щутгарт, Германия. Победителят бе определен с гласовете на автомобилни журналисти от цял свят.


Преди години Toyota бяха направили такъв двигател , 3 цилиндъра 1.0 литра 55 к.с. Също беше добре оценен . Опел Корса използват този двигател за моделите си Corsa B , 1993-1998г . Разход 3-5 л . Единственият недостатък на този двигател е , че е пломбиран и като се развали механично , не се ремонтира, а се сменя с нов. Ако и на Форд е такъв ...

Rammbon


ИванТ

Вероятно става въпрос за двигател "X10XE" на Opel?! Ако е така, то кое на този двигател е капсуловано и коя конректна част не може да бъде заменена или ремонтирана?
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

Дамян Йончев

Миналата седмица возих Поло три-цилиндрово 1000 кубика. рядкос са повечето за четири-цилиндрови. много интересно ми стана.

admin

Никога повече няма да си купя автомобил с 3-цилиндров двигател. Както и да го правят, все има някакъв дисбаланс в работата. Имах един Хюндай Акцент с 3-цилиндров дизелов двигател. В началото беше добре, но с течение на времето вибрациите си казаха тежката дума. Започнаха се проблеми с тампони на двигател и скорости. Накрая го продадох и повече такива техники не купувам.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Rammbon

Като на Тико моторите, капсоловани. Ама ние българите бързо ги оправихме и след 600 000 км пробег , ремонтираното Тико пак е в играта.

admin

Цитат на: Rammbon - Петък, 22 Юни, 2012, 23:13:24
Като на Тико моторите, капсоловани. Ама ние българите бързо ги оправихме и след 600 000 км пробег , ремонтираното Тико пак е в играта.


Това пък откъде го измисли за "капсулованите" двигатели на Тико? Няма такова нещо. Аз лично съм разглобявал няколко такива двигателя и се разглобяват като съвсем нормални двигатели.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!