• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-добрата кабина ?

Започната от Trucker_Boy, Петък, 25 Март, 2011, 23:07:15

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Коя според вас е най-добрата кабина ?

Mercedes
32 (13.3%)
Iveco
2 (0.8%)
Renault
8 (3.3%)
Volvo
27 (11.3%)
DAF
73 (30.4%)
Scania
44 (18.3%)
MAN
54 (22.5%)

Общ брой гласове: 236

ivopifeca

Браво,ега е по широк от предния модел,говоря за от предното стъкло до отзад...добре се изразявам,нали компанията ;D

ivopifeca


ivopifeca

Цитат на: rider777 - Събота, 10 Ноември, 2012, 23:03:54
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D  Искам да си спя у моята кабина де си ми е на снимката и XXL само по телевизията да си гледам,,,иначе и аз съм фен на МАН и ако уцеля от тотото веднага си взимам един   Гледам в анкетата най-много гласове събрал ДАФа ,,,,, у тая будка не можеш да се изправиш,,,,,, откъм кабина няма друг камион като Магнума да знаете,,,,само тоя де е карал Магнум знае за какво му говоря.
Леле ма тва къде си го снимал,много близо до Абисиня бре иначе браво за кучата ;D

ivopifeca


MagnuM

2 вечери спах в Iveco EuroTech с по малката кабина, да ви кажа кабината ми е по удобна от на Scania 4 серия Topline кабина. Така че, прибавям и кабината на Ivecoто за удобна. Лично мнение, не искам да пораждам отново спорове :D :D :D
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

ivopifeca

Цитат на: MagnuM - Петък, 04 Юли, 2014, 23:54:46
2 вечери спах в Iveco EuroTech с по малката кабина, да ви кажа кабината ми е по удобна от на Scania 4 серия Topline кабина. Така че, прибавям и кабината на Ivecoто за удобна. Лично мнение, не искам да пораждам отново спорове :D :D :D
Работил съм с евротех на Ивеко,кабината не е никак тясна-удобна е,и действително е по добра от на Скания ,дори и Топлайна.

Chefo(SCANIA)

 ;D ;D На 4ката само долното легло не е много удобно,за сядане е по-удобно...на Стралиса единствено кабината е горе-долу добра....СКАНИЯ и МАН това са кабините....на ДАФ особенно малката кабина е страшно неудобна

ivopifeca

Цитат на: Chefo(SCANIA) - Събота, 05 Юли, 2014, 17:02:34
;D ;D На 4ката само долното легло не е много удобно,за сядане е по-удобно...на Стралиса единствено кабината е горе-долу добра....СКАНИЯ и МАН това са кабините....на ДАФ особенно малката кабина е страшно неудобна
Абе, колега ти нищо не каза...Коя е тая малка кабина на Даф,бе?Скания има кабина ли?Ти кво си карал освен...???

Chefo(SCANIA)

Малката демек средната  ;D ;D ;D ;D И да SCANIA има добра кабина особенно на R....ДАФа не е истински камион  :) :) :)

ivopifeca

Цитат на: Chefo(SCANIA) - Събота, 05 Юли, 2014, 17:30:42
Малката демек средната  ;D ;D ;D ;D И да SCANIA има добра кабина особенно на R....ДАФа не е истински камион  :) :) :)
Малката,или средната последно?Малката на дафа е ЦФ,кандидат шофьорче.Е на Р-КАТА кое е по -различното на кабината от на предишния модел,бе?По голяма ли е,или просто си е същата теснотийка-кабината не е променяна,професорче.А па тва къде го изтропа за кое не е истински камион,нема да се коментира...

Chefo(SCANIA)

Например че горното легло е над долното и много други промени като седалки,кормило,табло   :D ;) SCANIA R карал ли си?????????? ??? ??? ???

ivopifeca

Цитат на: Chefo(SCANIA) - Събота, 05 Юли, 2014, 18:21:38
Например че горното легло е над долното и много други промени като седалки,кормило,табло   :D ;) SCANIA R карал ли си?????????? ??? ??? ???
Абе,фани млъкни,или поне поразпитай точно кое легло е по-удобно...Поискай на некой чичка да те качи и да си прецениш-да не те помисли за лястовичка само ;)Ходи на некой паркинг и седи до колежките ,и като скиваш скания се помоли да влезеш,после и на даф,абе на сичките..мое па да добиеш представа кое как е.

Chefo(SCANIA)

В ДАФ запоследно на Трък Шоуто и е страшен кенеф с малка кабина и новия модел горят много...новия ДАФ евро 6 е още по-голям кенеф който гори 31/100  ::) ::) ::) На тестовете СКАНИЯ на 1 100 000 км. дава среден разход 27/100 по тежкия маршрут Швеция-Холандия със товар не по-малко от 20 тона а новите евро 6 дават още по-нисък разход  :) :) :) :)

ivopifeca

Тван по дискавъри ли го прочете,или събираш мнения по форумчетата,от разни изветрели чичета..Казах ти помоли се на некой по паркингите да те качи на шоф.седалка,ама първо той да е седнал на нея,и че добиеш представа

loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Събота, 05 Юли, 2014, 16:32:12
Работил съм с евротех на Ивеко,кабината не е никак тясна-удобна е,и действително е по добра от на Скания ,дори и Топлайна.
Я да бягаш,,,,, няма  долапи, скоростният лост е пародия, жабките отпред над чeлното стъкло са за имитация, самата кабина сякаш е от конструктор LEGO.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Цитат на: loshdancho - Събота, 05 Юли, 2014, 22:24:16
Я да бягаш,,,,, няма  долапи, скоростният лост е пародия, жабките отпред над чeлното стъкло са за имитация, самата кабина сякаш е от конструктор LEGO.
Бягам,от кокошкарника-кабина на Скания,тоест ако мога да избирам...Самата кабина побира ръста ми 193 см,на кревата,за разлика от йога-дърводелския креват на сканията.

martin stanev

EuroTech не съм карал и нямам отзиви, ама за Евростара особено с апетитния магерусов двигател мога да кажа, че е една много истинска машина. Кабината на Евростара е единствената на, която мога да съм в седнало положение на горния креват без да се кълча и да правя стойки на нинджа, а съм 1.83см. и 125кг. човек.
Иво и съвсем приятелски друже не знам какво ги харесваш тия кенефи дафовете или холандска Шкода... да не обиждам шкодата ;D ;D ;D Това подобие на каруца никога няма да е камион, това че ти си голем мъжага 1.93см и ти е удобно на големия креват на дафо е факт. Долния му креват е супер голям и удобен, за сметка на горния, дето човек с моите размери не може и да си помечтае да легне, камоли да спи. Това, че има един скапан голям и удобен долен креват по никъв начин не го прави тоя камион да е камион...........от 5 месеца съм на такъв кенеф и съм дигнал ръце от това подобие на каруца. Как може Иво да го сравняваш с коконата... та вървянето на тоя кенеф Дафа се равнява на вървянето на Коконата на заден ход ;D ;D ;D набирането му с 15, 20 или 25 тона е едно и също, аз направо се изумявам от възможностите на тази холандска инженерна мисъл.....а е цели 460 коня и все още не е подминал милион км. дет се вика машина в силите си.

martin stanev