• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

iGO Primo

Започната от admin, Петък, 03 Декември, 2010, 22:39:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

цецодебел

Малииии а мамалигите зная ли го ;D Не им го казвай , и без това твърдят че били наследници на Дако-римската империя ;D ;D
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

цецодебел

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

loshdancho

Семпер, имат още много докато стигнат Дева, ...години може би. А от Себеш до Сибиу има затворен ичастък около 20км.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SEMPER

Аз  се опитвах да сметна по кой път в момента има повече километри магистрала като се прибирам до Варна
Австрия, Словения, Хърватия, Сърбия и България, или Австрия Унгария Румъния и България.

Май са на кантар, общите километри също са долу горе еднакви.
През Словения и Хърватия може би е малко по бърз маршрута, но пък пътните такси и тунели струват доста повече ...

Бриги, всъщност Херманщадт е по популярното име на Сибиу, на мен в главата също ми останало така, и затова май се стана объркване.

Когато града трайно е станал част от Румъния, тогава са го кръстили на реката, която минава през него.

Историята на града е доста интересна. Основан е от немски заселници, предвождани най вероятно от някой си Херман някъде по времето на кръстоносните походи. Изкарали са късмет, че не се е намерил някой местен левент да ги разпердушини,  както е направил нашия цар Калоян.

Независимо в каква територия е бил през времената - унгарска, австроунгарска или румънска, градът се е ползвал с голяма независимост. Немските заселници са се задържали и развили града. Всичко ново и напредничаво в Румъния е тръгнало от там - култура, изкуство.музика, литература, мода архиктектура, техника, наука, образование... Де факто целият прогрес в Румъния се е дължал основно на този град.

В периода около двете световни войни част от заселниците се изнасят, но по голямата част остават. Дори и управлението на Чаушеско не успява да ги обезличи.

И във момента наследниците на немските заселници имат голямо влияние. Сегашният президент на Руминия е бил дългогодишен кмет на Сибиу и носи съвсем немско име Клаус Йоханес. Въпреки чуждия си произход се ползва в момента с голям авторитет сред всички румънци.

Сещам се че и нашият президент има германска следа в биографията си, но явно да си спал по паркинЗите в Германия изобщо не е достатъчно да си авторитетен президент
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

loshdancho

Това са липсващите участъци,  И като добавиш  дефилето на Ръмнику Вълча,  Прекрасният път Вълча-Питещ, околовръстното на Букурещ....
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SEMPER

 Ясно. Мерси
То дефилето се кара долу горе прилично, след тва обаче Ръмнику Вълчя - Питещи си е направо градско. На букурещката чентура и намерих чалъма. Излизам от едно място доста преди Букурещ, не е като официално кръстовище, а  изхода е буквално от нищото, няма табели, няма нищо, просто мантинелата е прекъсната.  Следва 15  километра наистина отвратителен път, и след това води чак до Джурджу, пътя е съвсем приличен.

Само с  лека кола съм го минавал, не съм следил изрично за камионски забрани но си мисля че и за камиони няма забрани, със сигурност съм се разминавал с камиони...

Въпреки гадния участък, и минаването през 100 села, си мисля че е за предпочитане пред висенето кат прани гащи на околовръстното през пиковите часове.

Другият маршрут също има неприятни моменти освен финансовите. Една граница повече, висенето на Калотина почти винаги е неприятно дълго. По пътя - околовръстното на Белград също е гадост, след това тунелите към Пирот, софийското околовръстно, катаджиите от Драгоман чак до Гара Яна са яко овълчени. И най накрая остава един дълъг участък без аутобан от Ябланица до Белокопитово.
За до към Големо село този маршрут е без алтернатива, но до Варна недостатъците са долу горе като през румънският маршрут.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

loshdancho

Излизаш на отбивката: Джимпац-Гаещ...та право на Джурджу...ама е малко забранено за камиони от магистралата до Джимпац.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SEMPER

Да, точно от показаното на картата място излизам.  ;D

Интересно, че и IGo, и това де ползвам аз за навигация - HERE го показват този изход, а той практически е една дупка в мантинелата, и едно пътче като за трактори между две ниви.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

цецодебел

Цитат на: SEMPER - Вторник, 11 Октомври, 2016, 00:05:59
Ясно. Мерси
То дефилето се кара долу горе прилично, след тва обаче Ръмнику Вълчя - Питещи си е направо градско. На букурещката чентура и намерих чалъма. Излизам от едно място доста преди Букурещ, не е като официално кръстовище, а  изхода е буквално от нищото, няма табели, няма нищо, просто мантинелата е прекъсната.  Следва 15  километра наистина отвратителен път, и след това води чак до Джурджу, пътя е съвсем приличен.

Само с  лека кола съм го минавал, не съм следил изрично за камионски забрани но си мисля че и за камиони няма забрани, със сигурност съм се разминавал с камиони...

Въпреки гадния участък, и минаването през 100 села, си мисля че е за предпочитане пред висенето кат прани гащи на околовръстното през пиковите часове.

Другият маршрут също има неприятни моменти освен финансовите. Една граница повече, висенето на Калотина почти винаги е неприятно дълго. По пътя - околовръстното на Белград също е гадост, след това тунелите към Пирот, софийското околовръстно, катаджиите от Драгоман чак до Гара Яна са яко овълчени. И най накрая остава един дълъг участък без аутобан от Ябланица до Белокопитово.
За до към Големо село този маршрут е без алтернатива, но до Варна недостатъците са долу горе като през румънският маршрут.
Софийското околовръстно можеш да го отпишеш от списъка . С новата тангента ,от Божурище до Яна си по магистрала
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

loshdancho

Това е Румъния, всички изходи са такива на старата питещска магистрала...свиквай.
А защо не се изпердашиш през Австрия-Унгария-Сърбия.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

SEMPER

Много дълго става от там за Варна.

С лека кола няма паузи и след 20-22 часа зад волана почва да става много тегаво.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

цецодебел

Цитат на: SEMPER - Вторник, 11 Октомври, 2016, 21:00:06
Много дълго става от там за Варна.

С лека кола няма паузи и след 20-22 часа зад волана почва да става много тегаво.
Семпер ти с лека кола ли си ? Щото ако е така  прекия път Турносеверин - Калафат бил нов и перфектен . Видин - Монтана през Димово също  . През Арчар и не пробвай,  след Брусарци падат калници и зъби :)
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Bachev81

Toll Collect, Eurovignette ,Go Box, Autohof актуални файлове за ИГО,ако може да споделите колеги?
БЛАГОДАРЯ.
Тоз който падне в бой за свобода,той не умира!

admin

Цитат на: Bachev81 - Събота, 03 Март, 2018, 15:02:50
Toll Collect, Eurovignette ,Go Box, Autohof актуални файлове за ИГО,ако може да споделите колеги?
БЛАГОДАРЯ.

http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=3597.0
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Bachev81

Колега гледам,че тези файлове са стари от 2013 г актуални ли са към днешна дата?
Тоз който падне в бой за свобода,той не умира!

admin

Цитат на: Bachev81 - Неделя, 04 Март, 2018, 08:04:58
Колега гледам,че тези файлове са стари от 2013 г актуални ли са към днешна дата?

Обнових файла само за Германия. Ако на някой му се занимава, тук - https://poiplaza.com/index.php?p=ds&s=819 са файловете и за други държави.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!