Жени и шофиране?!
Форум на българските шофьори
Сряда, 26 Юни, 2024, 11:47:31 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Жени и шофиране?!  (Прочетена 37438 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
drago_pavlov
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-133
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 403
Теми: 11



Активност
0%

« Отговор #105 -: Петък, 18 Октомври, 2013, 10:32:31 »
ОтговорОтговор

Няма значение мнението ти!
Няма значение, но аз държа този потребител за получи перманентен бан!!!
Да видим дали правилата важат за всички.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #105 -: Петък, 18 Октомври, 2013, 10:32:31 »

 Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +800/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #106 -: Петък, 18 Октомври, 2013, 15:42:26 »
ОтговорОтговор

Пускам линк на една мацка -Ива Русинова. Майстор на дрифта!!!
http://vbox7.com/play:58fa58812e

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
Форум на българските шофьори
« Отговор #106 -: Петък, 18 Октомври, 2013, 15:42:26 »

 Активен
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +566/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #107 -: Събота, 19 Октомври, 2013, 16:50:55 »
ОтговорОтговор

Ама че разправия сте заформили. Ще се опитам да отнеса малко подигравки:
1. Мери се количество масло в картера. Понеже се приема че при известа площ, височината е правопропорционална на обема, на пръчката за мерене на нивото са нанесени репери за минимално и максимално ниво.
2. Мери се при автомобил паркиран на равна площадка.
3. Мери се когато цялото количество масло се е стекло в картера. Понеже визкозитета на маслото е функция на температурата, следва че времето необходимо на маслото да се стече е различно. За това се мери преди запалване на двигателя. Мисля че от там идва израза "студен двигател". Просто е по кратко и лесно за помнене. Останалата част от спора е нещо като "Сините сливи са червени, защото са зелени".
Разбира се можете за запалите двигателя, и докато си чука на празен ход, да премерите маслото. Може и да Ви опръска, но само ако сте на грешното място.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1898/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #108 -: Събота, 19 Октомври, 2013, 22:17:12 »
ОтговорОтговор

Разбира се можете за запалите двигателя, и докато си чука на празен ход, да премерите маслото. Може и да Ви опръска, но само ако сте на грешното място.

Баце за моене моат,ма га работи на щеката мое и да нема никой ако е малко  Намигване
Ама че разправия сте заформили. Ще се опитам да отнеса малко подигравки:
1. Мери се количество масло в картера. Понеже се приема че при известа площ, височината е правопропорционална на обема, на пръчката за мерене на нивото са нанесени репери за минимално и максимално ниво.
2. Мери се при автомобил паркиран на равна площадка.
3. Мери се когато цялото количество масло се е стекло в картера. Понеже визкозитета на маслото е функция на температурата, следва че времето необходимо на маслото да се стече е различно. За това се мери преди запалване на двигателя. Мисля че от там идва израза "студен двигател".

Тука си мноо прав и се чудим на Драго как му се стече маслото за 10 минути оно нафтата не се стича за толкова

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


znahar
Начинаещ
*

Рейтинг: +23/-2
Неактивен Неактивен

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #109 -: Събота, 19 Октомври, 2013, 22:21:10 »
ОтговорОтговор

Баце за моене моат,ма га работи на щеката мое и да нема никой ако е малко  ;)Тука си мноо прав и се чудим на Драго как му се стече маслото за 10 минути оно нафтата не се стича за толкова
Драго е капацитет, компетентен по всички въпроси, нема го плюете! Ся търси майка си по моя заръка  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1898/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #110 -: Събота, 19 Октомври, 2013, 22:28:33 »
ОтговорОтговор

Драго е капацитет, компетентен по всички въпроси, нема го плюете! Ся търси майка си по моя заръка  Ухилен
Оуу конкуренция начи.
Драго баце си имаме уважението само моя милост мое е светнат по сите въпроси ако не вериш питай из форумо се че се найде некой те светне.

, но явно ме смяташ за единствената възможна жертва, защото всеки друг ще ти сипе каквото трябва и колкото трябва. Пък ти явно имаш нужда да се изявяваш като дразнител.
Нарочно го прави Рали,метнал ти е очо ,ма срамежлив и нече ти го кае и за туй те ояжда,не му се сърди ми му прати един целуфан и че видиш как ,че се кротне

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


znahar
Начинаещ
*

Рейтинг: +23/-2
Неактивен Неактивен

Публикации: 2
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #111 -: Събота, 19 Октомври, 2013, 22:31:55 »
ОтговорОтговор

Оуу конкуренция начи.
Драго баце си имаме уважението само моя милост мое е светнат по сите въпроси ако не вериш питай из форумо се че се найде некой те светне.
Нарочно го прави Рали,метнал ти е очо ,ма срамежлив и нече ти го кае и за туй те ояжда,не му се сърди ми му прати един целуфан и че видиш как ,че се кротне
Че му пратим дърво за лечение- знахар съм все пак. За всяка болка има цяр.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2461/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7188
Теми: 540



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #112 -: Неделя, 20 Октомври, 2013, 00:11:14 »
ОтговорОтговор

Драго е капацитет, компетентен по всички въпроси, нема го плюете! Ся търси майка си по моя заръка  Ухилен

Че му пратим дърво за лечение- знахар съм все пак. За всяка болка има цяр.

Явно трябва по-внимателно да проверявам регистрациите, за да не стават грешки. И още по-внимателно да проверявам хората, като им давам модераторски права.
Ако още някой си позволи да намеси нечия майка в която и да е публикация, получава годишен бан с автоматично подновяване при изтичането му!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
drago_pavlov
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-133
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 403
Теми: 11



Активност
0%

« Отговор #113 -: Неделя, 20 Октомври, 2013, 11:26:20 »
ОтговорОтговор

Тука си мноо прав и се чудим на Драго как му се стече маслото за 10 минути оно нафтата не се стича за толкова
Все ми е на акъла, че масло загрято до 80-90 градуса се стича и за по-малко от 10 мин. пък вие си го мерете ако искате и на замръзанал двигател.
Най-добре го мери при -40 и долей до макс-а, пък после ще видим откъде пръска  Намигване

Драго е капацитет, компетентен по всички въпроси, нема го плюете! Ся търси майка си по моя заръка  Ухилен
А ти кой беше?!?
Такива като теб цял живот въртят геврека за една ракия и една салата, така че недей се навирай между шамарите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #114 -: Неделя, 20 Октомври, 2013, 12:17:43 »
ОтговорОтговор

Все ми е на акъла, че масло загрято до 80-90 градуса се стича и за по-малко от 10 мин. пък вие си го мерете ако искате и на замръзанал двигател.
Най-добре го мери при -40 и долей до макс-а, пък после ще видим откъде пръска  Намигване

При камион където има в картера 20 и, литри масло и около 0.5л. масло не оказва голямо значение на показанията на пръчката може да се проверява и на работещ двигател (поне тези дето съм карал е така). При леките автомобили нещата стоят много по различно там маслото в картера е около 3-5л. и 0.5л. са от значение. От мой наблюдения има двигатели дето 10 мин. изчакване им е достатачно за да ти покаже на пъчката точно колко масло има, но има и двигатели дето си им трябва поне половин час изчакване за да получиш точни показания на пръчката.
 А пък при двигатели дето имат двоен картер (както някой автобуси) замерването на маслото се прави само ако си спазил някой правила иначе може да получиш доста противоречиви показания. 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
Roshko
Гост
« Отговор #115 -: Неделя, 20 Октомври, 2013, 15:54:13 »
ОтговорОтговор

И още по-внимателно да проверявам хората, като им давам модераторски права.

Таз' част от медийното изявление ми стои доста постно и многозначително, особено в контекста на повода поста.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2461/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7188
Теми: 540



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #116 -: Неделя, 20 Октомври, 2013, 16:43:02 »
ОтговорОтговор

Таз' част от медийното изявление ми стои доста постно и многозначително, особено в контекста на повода поста.

Допълвам в контекста на темата, че ще бъда по-внимателен при избор на модераторки. Сега разбра ли нещо, или да кажа, че знахарят всъщност е знахарка?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Roshko
Гост
« Отговор #117 -: Неделя, 20 Октомври, 2013, 19:23:42 »
ОтговорОтговор

Допълвам в контекста на темата, че ще бъда по-внимателен при избор на модераторки. Сега разбра ли нещо, или да кажа, че знахарят всъщност е знахарка?

Освен че не станах по-информиран, станах по-объркан. Мислим, ако не е някаква суперсекретна информация, а щом я намекваш, вероятно не е и би искал да ни я споделиш - простичният ми въпрос е: Защо просто не ни кажеш в прав текст какво аджеба те тревожи и искаш да ни споделиш?!?!? Аз съм от хората, които бързо схващат, ама трябва малко повечеко да им се обяснява...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2461/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7188
Теми: 540



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #118 -: Неделя, 20 Октомври, 2013, 19:30:39 »
ОтговорОтговор

Мислила, мислила и решила от rolly_s да стане знахар. Явно с цел да си получи новите 5 минути слава.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +509/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #119 -: Понеделник, 21 Октомври, 2013, 22:50:31 »
ОтговорОтговор

Пускам линк на една мацка -Ива Русинова. Майстор на дрифта!!!
http://vbox7.com/play:58fa58812e

Хехе, Ивчето :-)
Красиво и добро момиче е. Не очаквах да видя неин клип в този форум.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!