• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Предложения как да изглежда описанието

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Събота, 26 Октомври, 2013, 16:14:09

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

J_L

Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен. Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.
Относно следенето на разхода. Скоро бях консултант в една фирма, та служителя който отговаряше там за разхода на колите, така се беше вторачил в цифрите, и съответно така се беше изпокарал със водачите, че създаваше проблем на фирмата. Така че по-правилното решение е не да се доверяваш сляпо на показателя на тракера, а да мислиш и уважаваш човека пред теб. Кражбата се забелязва лесно, но всяко следствие си има причина, така че е добре да се замисли човек кое е предизвикало тази кражба.
Наистина има "шефове" които по този начин си цакат шофьорите, но има и шофьори които крадат за спорта. Има и такива шофьори които крадат и от глад. Няма общ знаменател.
Това за "няма къде да идат" е лош атитюд. От всяка ситуация има поне два изхода, просто хората които могат да нарушат удобството на статуквото си, са малко. Качеството авантюризъм не е във всички, по-скоро е изключение. Също и друго важно нещо. Страха е лош съветник, особенно страха за неизвестното бъдеще и трябва много силна воля и характер за да се преодолее.
А шефа който го знае и си мълчи си е просто използвач.
When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

J_L

When I say "capitalism," I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness

driver1

Цитат на: loshdancho - Събота, 07 Март, 2015, 10:50:42
В добрите фирми норми няма, ама интересно е , че няма нито преразход, нито икономия.
А щом разхода се вдигне, камиона отива в сервиз. Обаче, винаги има обаче.... в такава фирма не се почва  по обява, винаги трябва някой да те препоръча.


    Парадоксът е в това, че в голямата фирма в която работех и в която имаше опитни служителки - "гориварки", дошли от СО.МАТ, продадох тонове нафта и си реших проблеми до края на живота си! Срещу това получавах удръжки по 50-60л. на два-три месеца, които веднага компенсирах по описания начин. Всъщност се надцаквахме с шефа! По отношение на горивото винаги цаках успешно аз. Но пък той намираше други варианти, та едва ли е капо...
   Когато започнах в чужбина, в малка фирма, цялата документация за горива, заплати и други разходи се водеше от едно единствено момиче! И никаква разходна норма! И ето парадокса - не съм продал дори един литър! Оцених доверието и разбирането, че има ситуации в които разходите наистина се увеличават...
   После на същото място се случиха други щуротии, но това е за друга тема.

driver1


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Красимир Тодоров - Петък, 06 Март, 2015, 10:26:58
Не съм съгласен, че щом имаш норма фирмата непременно е лоша...

     Първо винаги съм бил за норма, разбира се разумна, Бриги Бичикията е на другия полюс (и от тази тема по-горе). Като ти кажат плащам 10 ст./км., какво ще направиш? Ще караш няколко месеца и ще се ,,светнеш", че е много малко. По същият начин като ти обяснява, че повече от 25 л/100 км. не изгаря, а по-малко от 24 тона не кара, ясно е пари няма да има. А когато между двама има не малка разлика в разхода, защо да има уравнивиловка в заплащането?!
     Ще повторя отново може да смяташ, че се шегувам: ,,Градски транспорт - има норма на гориво (ако не е на ток), норма за пробег на гуми и глоби както се казва: За какво ли не?! " Въпреки нормите и глоби само доходи на камион от порядък на поне 70-80 € на ден биха могли да се доближат до часовата ставка дори на едно релсово ППС. Мога да се аргументирам с факти, но при мнозина като споменеш, че 2 и 2 е 4, казват: Много сложни формули, бря! А и е възможно при някои да се появят съмнения, че да караш камион е най-престижно и добре платено!


Цитат на: J_L - Събота, 07 Март, 2015, 11:36:08
Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен.

     Е, аз съм да има такъв раздел ,,Черен списък". Обаче изразяване на чувства с нищо не помага.


Цитат на: J_L - Събота, 07 Март, 2015, 11:36:08
Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.

     Къде да ходим на класово разделение работник/работодател?! Има няколко ,,разпределителя" които разделят шофьорите на богоизбрани и не такива. Ако не си от София, не само не бива да работят на повечето места, а не бива и да пишат, по-натам дори, ако не си от правилният квартал (на София)?! Ако си ,,дърдорко теоретик" и евентуално имаш планове да караш камион някога, си обгрижен с любов. За сметка на хора с десетки години стаж, ама работили и друго освен шофьор на камион. Това може да има просто обяснение избиване на комплекси за малоценност!
     Това в никой случай не е официалната ,,политика" на Форумът и за мен е криво разбрана Демокрация.


Цитат на: J_L - Вторник, 10 Март, 2015, 07:47:15
И един специален поздрав за шоферчето нумеро уно, по подпис Чарли, по призвание смешник

     Ето добър пример за по-горе написаното. Сам се назначава за ,,Администратор в сянка". Сам се назначава за ,,защитник на шофьорите". Наясно е с всички клюки и най-често ,,върти" интриги. По-лесно е да се разбереш с някой шеф, отколкото такъв ,,колега"!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!