• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Лаф на годината

Започната от admin, Неделя, 27 Октомври, 2013, 14:47:34

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

scaniavolvo

Ивчо баща ми бачка за тях 6 години,аз карах за една БГ фирма за съжаление.В момента не работя.Сега по твоя въпрос-камионите им са много карани,почти не спират,съответно почти не остава и време за обслужване,слаба е поддръжката-вече дори механиците им са румънци(абсолютно некадърни),фирмата се напълни и с шофьори румънци,които се учат да карат там и камионите им са опраскани.Наскоро даже един колега се оплака от едното Волво,което му дали на 60 000км. било пълна скръб.Моето мнение е,не вземай от там!Лек и безавариен!Ако има нещо питай.

scaniavolvo


ivopifeca

Цитат на: caterpillar - Неделя, 27 Октомври, 2013, 18:36:01
Абе по принцип и аз го уважавам като личност и за постигнатите неща в живота ама тва излиза 55/60 км/ч средна скорост при 30 дни нон стоп каране та ми се струва дооооста невъзможно.Все пак има поне товарене, разтоварване па и зареждане на гориво.Та този път май се изхвърли много яко :o За 21000 сам мое малко да се съгласим ;)
21000 се стремя да ги правя,за не по -малко от 2.5 месеца,тва кога си давам само зор.

ivopifeca


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: rider777 - Неделя, 27 Октомври, 2013, 18:00:41
Даааааааааа правехме ги,,,,, мнооооого години преди да сте видели камион на живо  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D А точно когато измислиха РЕГ 561 направих 21 000 сам на месец в Лодживит. Пусни го и тва за лаф на века.

Цитат на: rider777 - Неделя, 27 Октомври, 2013, 18:27:46
Все ми е било неудобно да им го кажа на "Шоферите" дето се подвизават по форумите ама ме нарекоха лъжец а това не се беше случвало досега и затова им написах за мнооогото години преди да са видели камион на живо ,,,, карахме и карахме със 110- 120 км в час,,, е и за тва пусни са лаф ,,,,,, Шофьори  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

     Елементарни сметки по първия цитат - 700 километра на ден и ей ги за 30 дни 21 000 км. По втория цитат - естествено неговият камион е най-вървящ и не пада под 110 и дълго поддържа 120, ами то 1 000 километра на ден с 9 часа време за каране не са проблем. Ама се чудя като за 21-22 дни направи 21 хиляди, какво прави после. Явно мързелува като всички останали. Но пък, ако рече да работи и всички физиологични нужди ги върши в движение - може за месец "яко" да надхвърли 30 хиляди километра. Но това е било преди и т.н., нещо по-прясно?! Ето най-отдолу минава Арад - Враца за под 4 и половина часа. Което ми говори, че спазва онова 561/2006 - без да го е чел.



     Смятам че следващият лаф успешно конкурира всички на горния "герой". В коментар на публикации за цените едно време:

https://www.facebook.com/groups/119694538227826/permalink/1392077814322819/

В този коментар се казва колко много е добре сега. Хем пенсиите са много големи, да можеш спокойно често пътуване извън България. И пък точно сегашните управляващи го позволят, освен в случаите когато въобще не позволяват излизане от вкъщи:

"...в чужбина се излизаше единствено в СССР и Румъния. Ако са били партийни революционери- може. Сега с моята и на съпруга ми пенсиите- обикаляме Европа и извън. Тази година ни спря " Короната" но се надяваме . Провали ни се почивка в Дубай ( за съжаление). Колкото до страха- не мислиш ли като партията, приказваш ли против БКП и руснаците- имаше Белене, Скравена- от там излизаш или инвалид или....изобщо не излизаш."


     Не би ме учудело, ако се обсъжда книгата:
Пенсионирайте се млади, пенсионирайте се богати - Робърт Кийосаки, Шарън Л. Лехтър.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Бриги Магнито

Райдъро е извънземен, малко са нещата които са невъзможни за него
Едно от тях е, да намери шофьор (профи) което да му кара дръгела с 18,айде макс 20/100 нафта
Тъй, че, не знам защо се опитвате да достигнете неговите извънземни способности.
П. П. Малко  са хората способни да изорат асфалта на паркарето на Лидл у Франча


Boroman21

Магнет де се губиш бре , не списваш вече тука .
пп.Мани го ездача он е спешъл едишън возач , ние още се качваме от десно на камиона :)

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: Бриги Магнито - Сряда, 12 Август, 2020, 09:21:08
Райдъро е извънземен, малко са нещата които са невъзможни за него
Едно от тях е, да намери шофьор (профи) което да му кара дръгела с 18,айде макс 20/100 нафта
Тъй, че, не знам защо се опитвате да достигнете неговите извънземни способности.
П. П. Малко  са хората способни да изорат асфалта на паркарето на Лидл у Франча

     То в Бомекс са му изчислили разхода на ДАФ-а по компютър, че е 18,2 - ама дали е литри на 100 километра. За 20 нещо/на нещо е по-реалистично да намери шофьор.

     Чудя се, като един обикновен, че даже и много зле може да прави 4-4,5 хиляди на седмица (през седмица, в случай че държи на 90-те часа). А разходът се отчитан на поне 40 л/100км, но може отчетът пред фирмата да е и 45-50, значи поне 20 литра на 100 км (при всички случаи). При едно нормално каране (4-5 хиляди) ще икономисва по 800-1 000 на седмица. Ако съвсем малко се напъва и врътва по 6 хиляди седмично най-малко икономията му е 1 200 литра седмично. Защо тогава е продавал само по 500-600 седмично? Чудна работа?!
     Като последните години рекламираше своята фирма като: "лека и спокойна работа, между 7 и 10 хиляди километра". За обикновените шофьори добре, ама този пробег за него е за седмица и ако нещо се е закучило ще се наложи да работи и в неделя. Чудна работа, а какво прави още 3 седмици и отгоре?! "Ще се мре, яко ще се мре!" - опа обърках се. Мързелува, яко се мързелува!

     За оранта в Лидл, както сам казва: "Богата фирма са, защо да им плаща!"
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Какво става, успяхте ли да правите разход под 20 литра на 100 км? Ама с товар 27 тона, както Хаджи Райбер. Нямате точно сега камион с такъв товар?! Не е проблем. С Мерцедес Е класа с 200 км/ч гори под 3 л/100 км.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Понякога се питам дали не прекалявам, като усмивам сами наричащите се "велики шофьори"? И все успяват да ме изненадат, все още не съм прочел и чул всички глупости. Ама такива глупости, че е нужно да си гениален тъпанар за да ги сътвориш.

     Дочути разговори:
- Коя е тази регистрация "ТХ" (за българска)?
- На Добрич е СТАРАТА.
- Как е новата?
- От Нова година само "Т".

     Интересно Търговище как ли са били преди и след НГ?
Първите секунди си рекох; то тези регистрации са от 10-тина години, в следващите; май са от 20? Май, май са от почти 30 години. Това ли е важно? Ама не е, то и правилата на движение не са важни и регламенти и т.н.

     Има в синьото поле на номерата, например "D" предполагам Дания и други "GR" - Германия? Или поне са така от НГ?!

     Друг разговор. Българите говорят по радиостанцията на 25 канал FM (дотук добре). Поляците говорили на същия 25, но на AM. Предполагам знаете, че канал е някаква фиксирана честота, за 25-ти канал е 27,245 MHz (мегахерца)? А FM (frequency modulation) е честотна модулация и AM (amplitude modulation) амплитудна модулация. Честотната модулация се използва в по-близките 35-40 години и е цифрова, може да пренася повече информация, както и да има стерео излъчване по радиото. Когато е AM-AM или FM-FM е добра връзката (на един канал). При AM-FM или обратно е по-лоша връзката, но пак се чува. Как пък не се чуват поляци постоянно? Като е спорно поляци или румънци ползват повече радиостанции! Как да се чуват, като обикновено са на 19-ти канал.

     Та могат ли подобни глупости да се съчиняват, от много можещи, много знаещи и с много голям - стаж?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: ivopifeca - Четвъртък, 14 Май, 2015, 21:07:05
И от тебе.Особено за 14 на 100 със 28 тона,срещу ветара :)
Цитат на: rider777 - Четвъртък, 14 Май, 2015, 21:38:43
Не 14 ...................... 13,7  ....   http://vbox7.com/play:m23b4c99b6

    За 18,2 л/100 км, ама колкото повече чета, толкова повече ми се изяснява. За съжаление не мога да си пусна клипа (явно не работи), ама като знам какъв е "скромен" нищо чудно и под 10 на 100 да прави разход, ама скромност и това е.
    Ако отчетът на разхода е 43,7 на 100 (за кръгло). Тогава ще прибира по 30 литра на всеки 100 км. А колко по 100 км се правят на ден? Според десетки милионите му километри, прави поне по 2 000 дневно и по-скоро 30 дена в месеца. Да не си помисли някой, че са много? Едва ли, инак ще се окаже, че много ЯКО лъже за всичко. При тази икономия, само 600 литра му е кражбинката в тази част дневно. Прав е, че шофьорите нито могат да карат, нито да крадат!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     По изключение, този път няма да спомена палячото на шофьорите,,,,,,,,,,,,,,. Но пък за палячото в политиката, който открито заяви, че всички което му наредят ще изпълнява. Въпреки това около 1/4 ще гласуват за него (евентуално част от тях ще са манипулирани) или поне за такива резултати ни готвят.

"Защото магистрала ,,Хемус" ако беше лесна за правене, Тодор Живков нямаше да я направи само до Правец.

Наваксахме 1 300-годишното закъснение на инфраструктурата."

    Представяте ли си 1 300 (официално 1 342) години са мързелували? Пропусна да спомене над 500 милиони построени само магистрала (Земя - Слънце, около 150 милиона километра). Във видеото от 1:30 ( минута и 30 секунди).

https://youtu.be/O_eGfidBxC8
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!