• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Новият Камаз 5490- Евро 5

Започната от naum4o, Четвъртък, 26 Декември, 2013, 11:20:06

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

naum4o

Две спални места, климатик, доп.осветление, автономно парно, кабината вътре е 1910мм висока, двигател евро 5-мерцедес-бенц(OM457LA, 428hp, 11,97L). Кабината е монтирана върху пневматично окачване, като предната  част е на ресори с много малко листове, а задната е пневматична, което осигурява голяма плавност на движението й. Водещият мост, е с хипоидна главна предавка( вид винтова, зъбна предавка, с наклонени или извити зъби и с кръстосани оси на 90 °. Разположена е аксиално м/у големите и малките зъбни колела). Ресурс на камиона - 1млн. километра. Обслужване-на 80 000. Разход 33/100, дизел. Има електронна спирачна и стабилизираща системи(EBS, ESP), както и електронна система на задното пневматично окачване(ECAS), която коригира клиренса.

http://vbox7.com/play:1ed62b3449
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

naum4o

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

RFF

Ето едно видео за въпросният модел!

0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

RFF

0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО

sek.1

Какво толкова рекламират неща които ги има всеки камион предназначен за международен транспорт повече от 30 години . През 1994 година се качих на Мерцедес 16 32 тогава влекача беше на над 10 години и освен всичките изброени "екстри" имаше хладилник ; кафеварка и охладител от климатика за три бутилки по 1.5 литра. Вярно кафеварката правеше доволно гадното шварц кафе но пак беше по добро от това на мотела в Ихтиман примерно  ;D

Haydutyn

Цитат на: sek.1 - Петък, 27 Декември, 2013, 07:51:10Какво толкова рекламират неща които ги има всеки камион предназначен за международен транспорт повече от 30 години . През 1994 година се качих на Мерцедес 16 32 тогава влекача беше на над 10 години и освен всичките изброени "екстри" имаше хладилник ; кафеварка и охладител от климатика за три бутилки по 1.5 литра. Вярно кафеварката правеше доволно гадното шварц кафе но пак беше по добро от това на мотела в Ихтиман примерно  ;D
Този Камаз е имитация на последния модел Maz, който пък е имитация на Axor. На Мaz-а двете седалки пружинират-серийно,но спирачките бързо се разбъркват, както възглавниците на кабината и диференциала.Очаква се в бъдеще да се слеят Maz и Kamaz.Maz-a може да сте го виждали в Полша.http://www.youtube.com/watch?v=AC5tCuH_nlg

loshdancho

Времето на имитациите отдавна е отминало.
Поради големият  пазар в Русия и митата, които правят западната техника  непродаваема в Русия- западните фирми са принудени да  произвеждат в Русия или да отстъпят технологии срещу производство. Принципът е за нещо спряно от производство да се взимат още пари.
  Като в миналото Маз и Ман  имаха общо производство, сегашният модел ползва двигателите на Мерцедес Актрос V8  а Камаз е дал около 25% (грешка 11%) процента на Мерцедес за да получи цялата технология на производството за Аксор.
 Имаше конкурс за разработка на  5490-Камаз участваха една корейска  фирма и Мерцедес, спечелиха германците.
 Долната снимка е сравнението на интериора на корейчето и  германеца.
 Сп. камиони-[url=http://www.kamioni.bg/bg/menu//post/8809/5490-novoto-pokol%D0%B5ni%D0%B5-vl%D0%B5kachi-KamAZ-

 От което  великата руска мисъл е в шок... Чета отзивите и се хващам за главата. Преобладават заключенията ,  "не можехме ли ние да си измислим модел", "къде е великата руска мисъл", сега в сервизите на Мерцедес ли трябва да го поддържам",  " защо ми е ако искам Камаз си купувам Камаз".
 Вместо да погледнат , че с една машина струваща с 30% по-евтино от конкуренцията могат да  пътуват и имат  поддръжка в целият свят (извън Русия)...


ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

sek.1

От МАЗ имам само лоши спомени за разлика от Камаз който го имаме до ден днешен . МАЗ на 30 000 скоростния лост го гонех из цялата кабина тамън включа пета и си седна на седалката тя изключи и ме удари по крака . То при новите не сравняваме МАЗ и Камаз а един модел Мерцедес и два двигателя  . Тая с митата е много добра политика така си запазват и развиват родното производство осигурявайки стотици хиляди даже милиони работни места . Ние какво направихме ? Неконтролируемия внос на бараки от западна Европа уби нашето производство .

Haydutyn

  Ако искаш да караш нещо руско взимаш Ural последните модели са с двг ямз 238. До 2014 година Камаз и Урал практически са с еднакви, но не и идентични! А Kamaz 2014 е продаден/капариран за 11 месеца напред са запълнени производствените мощности !!!

sek.1

Честно казано въобще не държа да карам руски камион . Даже никакъв вече не ми се кара но се налага от време на време . Чак толкова да са дефицит камазите не ми се вярва но може . На практика получаваш камион Евро 5 с който можеш да пътуваш на всякъде по същество Мерцедес с друга емблема на цена 30% по ниска от Мерцедес и на всякъде по света ползваш сервизната инфраструктура на Мерцедес . Това си е една много добра оферта .

ivopifeca

Ей,все пак тези хора,в тяхната държава се произвежда нещо...защо не ни даде Мерцедес на нас например да правиме нещо ???Явно политиката на Европа е решила ние да не делкаме никва техника ???

naum4o

Вижда ми се добре ,,барнат". Убеден съм, че пробегът му ще е много сериозен. Руснаците сега наливат сериозни инвестиции в съживяването на производството си и излизане на международния пазар, така че едва ли са скалъпили камион за едното присъствие на сцената. Рекламират усилено екстрите, защото до сега не са правили нещо толкова ,,евро". Но високото качество на материалите, бенцовият двигател, плюс доброто реноме на Камаз,  на здрава и надеждна машина, предопределят според мен, един успешен камион.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

driver1

Цитат на: naum4o - Петък, 27 Декември, 2013, 22:15:48
Вижда ми се добре ,,барнат". Убеден съм, че пробегът му ще е много сериозен. Руснаците сега наливат сериозни инвестиции в съживяването на производството си и излизане на международния пазар, така че едва ли са скалъпили камион за едното присъствие на сцената. Рекламират усилено екстрите, защото до сега не са правили нещо толкова ,,евро". Но високото качество на материалите, бенцовият двигател, плюс доброто реноме на Камаз,  на здрава и надеждна машина, предопределят според мен, един успешен камион.


   А бе, не знам колко здрава и надеждна машина е, ама не са ли чували за автоматична скоростна кутия? Че кой в Европа кара още нов камион, но с ръчка?
  Що се отнася до дизайна - той напомня за МАН отпреди 2-3 поколения.

ivopifeca

Карам сега отново и пак Премиум,но е автомат,би ми се искало да е "ръчка" ;)

loshdancho

Цитат на: driver1 - Петък, 27 Декември, 2013, 22:34:13
   А бе, не знам колко здрава и надеждна машина е, ама не са ли чували за автоматична скоростна кутия? Че кой в Европа кара още нов камион, но с ръчка?
  Що се отнася до дизайна - той напомня за МАН отпреди 2-3 поколения.
Тука пише нещо друго.  AS_Tronic
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

Цитат на: loshdancho - Събота, 28 Декември, 2013, 00:24:19
Тука пише нещо друго.  AS_Tronic

  В такъв случай взимам думите си назад. Но мнението ми за външния дизайн на кабината остава актуално, нали?

   

loshdancho

И на мен ми се вижда  антикварен,  но в сравнение със старото Камазаки си е направо  Бижу.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.