• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Pasat B3 1.9TDI 90 hp - проблем

Започната от Roshko, Петък, 07 Февруари, 2014, 09:56:59

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Roshko

Пали трудно. Тресе мотора и изкарва бели кълбета при палене. Мени ниските обороти дори когато е загрял. Няма въздух/мехурчета по горивната система. Някакви идеи?

Roshko


Люси

Да не е прехвърлил зъб на ангренажа?
А трудното палене и белите кълбета дим най-вероятно са от липса на подгряване!!!

Люси


rider777

Рос,,, да не те плаша ама и аз съм със същият двигател и като започна да ми прави и на мен така се наложи да сменя помпата ,,, даже имам и една резервна,,, изхода на излишната нафта отгоре ли ти е на помпата или отзад ??
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Люси

А има и друго,коя година е Пасата че по принцип В3 с двигател 1.9 ТДИ е голяма рядкост а моята черупка е точно такава,да не би да е както му казват всички Пасат 3 че той се води В4!!!

rider777

Двигателя е 1Z ама има няколко разновидности на този мотор ,,, от тези дето са 90 коня има 2 вида помпи,,, иначе всичко друго им е еднакво.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Люси

Ако е 1Z значи Пасата е В4,той е по-модерен,моя В3 мотора на външен вид е като 1.6 ТДИ само хода на буталата е по голям,първия мотор 1.9 ТДИ,бащата на вашите мотори!!!

Roshko

Нямам идея как да кача снимка директно от компа, но вие може да споделите каква е разликата в контекста на проблема в темата.  ::)

Mystang

И аз съм със същия мотор.Във форума на wv разправят че този проблем се появява при зацапана електроника на помпата.Чете ли я за грешки?

Roshko

Цитат на: Люси - Петък, 07 Февруари, 2014, 11:54:00Да не е прехвърлил зъб на ангренажа?
А трудното палене и белите кълбета дим най-вероятно са от липса на подгряване!!!

За зъб на ангренажа - едва ли, но за подгряването се съвпада с моята теза.

Цитат на: rider777 - Петък, 07 Февруари, 2014, 12:05:41Рос,,, да не те плаша ама и аз съм със същият двигател и като започна да ми прави и на мен така се наложи да сменя помпата ,,, даже имам и една резервна,,, изхода на излишната нафта отгоре ли ти е на помпата или отзад ??

Тази тема засегна момче, което беше също на огледа. Дано да грешите!
В понеделник, когато оправим документацията ще я взема и разцъкам. Просто имам нужда от насочващи коментари.

Люси

Също така тресенето на малки обороти може да е от дюза(или няколко)която не работи правилно,ако искаш мога да ти препоръчам добър дизелджия който веднага след като я чуе ще ти каже какъв е проблема!!!

rider777

Рос,,, ще ти струва литър Жива бира да ме викнеш като ходиш да се пазариш с тоя за Пасата ,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Roshko

Цитат на: Люси - Петък, 07 Февруари, 2014, 17:53:29
Също така тресенето на малки обороти може да е от дюза(или няколко)която не работи правилно,ако искаш мога да ти препоръчам добър дизелджия който веднага след като я чуе ще ти каже какъв е проблема!!!
Не е тресене на малки обороти, а оборотомера плавно ходи нагоре-надолу. За пръв път виждам този ефект при дизел. При бензина ако липсва ще бъда изумен.
Нали е с обикновени дюзи това, да не съм се прекарал с помпа/дюза!?!?!

Цитат на: rider777 - Петък, 07 Февруари, 2014, 19:04:02
Рос,,, ще ти струва литър Жива бира да ме викнеш като ходиш да се пазариш с тоя за Пасата ,,,

Аз не се пазаря. Давам цена, ако се приеме - добре. Прие се, в понеделник прехвърляме.

rider777

Това със стрелката на оборотомера е гаранция от помпата,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Люси

Цитат на: rider777 - Петък, 07 Февруари, 2014, 19:18:51
Това със стрелката на оборотомера е гаранция от помпата,,,,,,,,,,,,,,,,,
Може и така да е,или неправилно разпределяне на горивото или не работеща коректно ел.инсталация на помпата,петата или тъй наречена "умна дюза",може някоя от ролките на ангренажа да задържа ако е заминала и още куп други идиотщини!!!

Roshko

Имах един друг казус с един Голф със същите параметри. Пали и работи перфектно. Тръгваш, даваш газ - колата лети на всякакви обороти. Стигне ли 140км/ч все едно и дърпаш шалтера и започва да поддържа скоростта, нещо като ограничителите на камионите. Казаха ми че бил някакъв датчик на въздуха струващ 140лв. Е, покарах си я така и така си я продадох. Тук какво ще се окаже предстои да видим...


Roshko