• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Забрана за движение на товарни автомобили

Започната от НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ, Сряда, 18 Май, 2011, 17:04:59

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

BoBy_BoY

Цитат на: admin - Събота, 14 Юли, 2012, 22:26:31
...
Казва да го местиш и това е.
...
Нормално е да ти напише на тахото, че е по негова причина с печат и подпис, нали? ;)

BoBy_BoY


admin

Цитат на: BoBy_BoY - Неделя, 15 Юли, 2012, 00:18:48
Нормално е да ти напише на тахото, че е по негова причина с печат и подпис, нали? ;)


Откъде толкова акъл под фуражката? Оправда се с "изпълняване на полицейско разпореждане". И ако наистина ми беше фатално това преместване, утре на някой контролен орган някъде си какво да му обяснявам?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

g_dandy

Имам предвид какво се случва,ако по време на тези забрани ти изтече работния ден,както и винетката /ако пътуваш с дневна винетка като мен/?

dimich87

Дневната винетка не е ли от полунощ до полунощ. Забраната не е до полунощ, а се предполага че щом си с дневна винетка е тръгнал в 8 сутринта, а може и по-рано. До 3 са около 6 часа каране. След забраната има време за около 2 часа и пре спокойно си влиза в рамките на регламента. Пък може спокойно да се ползва като почивка от 11 часа. Малко преди 3 намира се паркинг, спира се и се чакат 11 часа. Това в някой ситуации които позволяват. Защо само при нас да не се спазват забраните. Как не възразявате като стоите и чакате но няколко дена заради забрани в другите държави. Според мене си е много важно да се ползва забраната, Така се намалява риска от пътни инциденти. На много места асфалта е надигнат от движението на тежки камиони. Другото което има опасност да се случи е че много по-лесно може да гръмне гума от нагретия асфалт. От личен опит го знам. И не веднъж ми се е случвало. От много горещ асфалт в комбинация с претоварване, гумите се пръсват. Сигурно и вие сте виждали такива по пътищата.

miromiro6112

Настилката се надига не от тежкотоварните камиони, а от калпава изработка.

dimich87

Цитат на: miromiro6112 - Неделя, 15 Юли, 2012, 15:35:40
Настилката се надига не от тежкотоварните камиони, а от калпава изработка.
Калпава изработка е зависи от гледната точка. Две хубави неща на едно място няма. Все някъде ще кажете че нещо не е наред. Зимата че се отварят дупки от влязла и замръзнала вода, лятото от надигнат асфалт. Е хубаво ама двете неща са несъвместими. Ако се направи настилката с по-малко смола и по-едра фракция, така че да не се надига от жегата и за да е качествена през лятото, то през зимата ще поеме вода и от студа ще замръзне и разруши. Презумцията е да се прави с повече смола, така че да не поема вода, но така при наличие на тежки автомобили се накъдря. Така че съм с две ръце за забраната и би трябвало да се налагат солени глоби за да се спазват.
Сега след като патрулките имат радари с камери и правят снимки, много хора изгоряха. Има много който започнаха да спазват ограниченията. Така ще стане и с другите забрани, ако се въведе стриктно спазване на законодателството ни.

ИванТ

А защо пътната настилка не се прави от бетон?
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

milen-mitev


Tihomir78

Щото излиза по скъпо, а и доста материал се спестява от магистралата. Като се почне от основата валиране уплътняване дебелина.... Също и битума от който се прави асфалта си има определени качества и все си мисля че и там се спестяват някои неща. Много фирми са навързани с тези магистрали и всеки като открадне по малко и магистралата става само за леки автомобили 

milen-mitev


Tihomir78

Пък и по Европата по рядко се претоварва докато тук е масово. 200лв на камион и твари колкото искаш.

Димова

Нищо против забраната, нека я има , но тогава  когато има изградени паркинги с условия за почивка. Не може да се спират при 40 градуса край пътя камионите , как се издържа в тая жега да чака шофьора до 22 ч? Все се сравняваме с другите държави от ЕС ,но там има изградена инфраструктура, а и няма забрана заради висока температура на въздуха. Това го има само в България и Румъния. В Унгария при високи температури на въздуха забраната отпада.

ИванТ

Цитат на: milen-mitev - Неделя, 15 Юли, 2012, 20:34:06
ами щото им са плитки мозъците
Много е възможно истината и причината да е точно тази.
В недалечното минало съм полагал и възстановявал (за кратък период от време) индустриални подови покрития, най-вече шлифован бетон. Виждал съм достатъчно интересни решения, издържащи на изключителни натоварвания и екстремни условия. При правилно полагане и спразване на рецептурата може да се получи настилка, подходяща за пътища с интензивен трафик.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

loshdancho

На Будапеща околовръстното М0 посока Ниергехаза(не съм сигурен за правописа) е почти изцяло от бетон..
Но има една малка подробност... Бетона се оказва чувствителен към препаратите за почистване на сняг , отделно времето за полагане, ремонт и технологията са по-скъпи, като цена на  тон/кубик нямам инфо.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dimich87

Асфалта е с по добри показатели на сцепление с автомобилните гуми от бетона. Като цена на бетона за кубик е доста по евтин от асфалта. Качествата на битума си има определени качества и са определени със стандарт. За производството на асфалт подходящ за летните жеги е препоръчително по-малко битум да се съдържа. А за да е издръжлив на вода при минусуви температури е необходимо доста повече, но пък на висока температура става много мек и лесно дефирмируем. Преди 10-тина години пред нас имаше авария на ВиК, разкопаха голяма дупка. Баща ми прибра всичките асфалтови парчета и ги нареди пред нас на село кудето е кал. Лятото като се влиза с камион или трактор се мачкат постоянно. Сега изглежда като че ли е било излято. Личи си че има доста битум в старите настилки. Преди 2-3 години намерих подобни парчета и като ги сложих, сега са разтрошени.

Относно забраните по другите държави, ми то в малко държави има толкова високи температури. И предполагам, освен Гърция, Италия, Испания и още някоя, имат температури под 35 градуса.

dimich87