• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

2015.02.10

Започната от aifi, Сряда, 04 Февруари, 2015, 14:45:38

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

imter

Иво,за пореден път ти казвам,че говориш абсолютни глупости,смени бирата,или Реното.Няма такива хора на които да предлагаш 1500,а те да искат 700.Не ти се отразява добре частния бизнес ;).И се питам,хора вие кога работите и как намирате сили постоянно да пълните форума с глупости :o.

imter


rider777

Бира не съм пил от месеци ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Красимир Тодоров

ЛКВ, изобщо каква е твоята кауза?! Освен да се репчиш, като някакъв първокласник тука? Някой намеквал ли ти е че имаш проблем със себе си?
Коментарите ти по мой адрес, за пореден път са неправилни, както и твърдението ти, че Англия се намира на 3 острова. Ставаш смешен просто.

LKW

Цитат на: Красимир Тодоров - Сряда, 11 Февруари, 2015, 11:45:16
ЛКВ, изобщо каква е твоята кауза?! Освен да се репчиш, като някакъв първокласник тука? Някой намеквал ли ти е че имаш проблем със себе си?
Коментарите ти по мой адрес, за пореден път са неправилни, както и твърдението ти, че Англия се намира на 3 острова. Ставаш смешен просто.

Кауза нямам , просто мразя хората които се превъзнасят и самозабравят.А и аз дали ставам смешен не знам , ма виждам ти колко си компетентен.Чети правилно "Когато обиколиш целия остров плюс другите два".Чувал ли си за Росларе-Стромнес , Ливърпул-Дъблин , Ливърпул-Белфаст ,ако не си , това са фериботни линии между Англия и Ирландия.Мислим дека Ирландия е остров.Чувал ли си за Абардиин (шотлански град , а също и пристанище).Има ферибот Абардиин -Кирквал.Кирквал е остров , по точно една от  голямите островни системи в Шотландия.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Красимир Тодоров

Глей сега, форума помни един случай дето двама се разправят.
Нямам никакво намерение да правя поредния сеир и да се обяснявам на величие от твоя размер. Прав си за всичко което казваш. Извинявай!
Голема работа си!

bobikat

Цитат на: LKW - Вторник, 10 Февруари, 2015, 22:44:20
...
А на Бобикат , Бобка ти учил ли си човек който за пръв път се качва на камион.21 часа без сън и под напрежение в продължение на няколко месеца.На пръстите на едната ръка се броят хората който ще го направят за чужд човек за мерси.Другото което е всяка фирма си има своите специфики на работа и докато човек свикне с тях го има периода на "новобранец"....
Много се чудих дали да отговоря. И как точно да формулирам отговора. И, понеже искам да вмъкна нещо, ще си позволя да драсна 2-3 реда. По принцип, всички са прави. Краси е прав за себе си да търси това, което е сметнал, че заслужава. Ти си прав в това отношение, че всеки новобранец започва на ниска заплата. Незнам как е в транспортния бизнес, но знам как е по принцип. Докато си стажант в дадена фирма ( по твои думи новобранец) ти си на срочен договор (до 6 месеца ( което ми се струва много за транспортния бранш)). Докато си на този срочен договор се вижда какви са ти способностите. Същевременно, ако си новатор, то ти се водиш и стажант. Обучаваш се от по-опитните колеги. Нормално е да си на по-малка заплата. Но!!! Старшите ти колеги не получават разликата от тяхната и твоята. В момента, в който се докажеш или договора ти автоматично премине от срочен в безсрочен, или придобиеш квалификация, нормално е да скочи и заплатата. По мои виждания, в транспортния бранш няма какво да се счита за новаторство. Приема се, че имаш стаж като В, след това С, след това С+Е. Единствено може да се приеме обучението, докато свикнеш със спецификата на товарене/разтоварване. документи, габарити. За което мисля, че 2-3 месеца са ОК! Може и по-малко, зависи от обучаваното устройство.
     
    Съжалявам, ако с този си пример си визирал себе си и не късмета ти да попаднеш на подходящ колега.
    Имам още много да разтегам локуми. Мисля, че малко се олях, но сега да мина по същество. Да видим кой ще се наеме да се занимава с моето обучение?  :P

ivopifeca

Цитат на: bobikat - Четвъртък, 12 Февруари, 2015, 20:52:30
    Много се чудих дали да отговоря. И как точно да формулирам отговора. И, понеже искам да вмъкна нещо, ще си позволя да драсна 2-3 реда. По принцип, всички са прави. Краси е прав за себе си да търси това, което е сметнал, че заслужава. Ти си прав в това отношение, че всеки новобранец започва на ниска заплата. Незнам как е в транспортния бизнес, но знам как е по принцип. Докато си стажант в дадена фирма ( по твои думи новобранец) ти си на срочен договор (до 6 месеца ( което ми се струва много за транспортния бранш)). Докато си на този срочен договор се вижда какви са ти способностите. Същевременно, ако си новатор, то ти се водиш и стажант. Обучаваш се от по-опитните колеги. Нормално е да си на по-малка заплата. Но!!! Старшите ти колеги не получават разликата от тяхната и твоята. В момента, в който се докажеш или договора ти автоматично премине от срочен в безсрочен, или придобиеш квалификация, нормално е да скочи и заплатата. По мои виждания, в транспортния бранш няма какво да се счита за новаторство. Приема се, че имаш стаж като В, след това С, след това С+Е. Единствено може да се приеме обучението, докато свикнеш със спецификата на товарене/разтоварване. документи, габарити. За което мисля, че 2-3 месеца са ОК! Може и по-малко, зависи от обучаваното устройство.
     
    Съжалявам, ако с този си пример си визирал себе си и не късмета ти да попаднеш на подходящ колега.
    Имам още много да разтегам локуми. Мисля, че малко се олях, но сега да мина по същество. Да видим кой ще се наеме да се занимава с моето обучение?  :P
Изобщо не е сложно да се кара камион...примерно ти си новобранец на двойка с работещ от години шофьор.И кво не можеш да държиш аутобана,докато той е полегнал ли?Вече при маневри на рампи,и оправяне на документи,старото куче може да си поразмърда компетентния г.з и да ти покаже некоя тънкост.Абе вие го изкарахте че карането на полуремарке е се едно караш Миг последно поколение.Па и колко съм ги гледал старите кучета,къде са им много големи дзурлите колко се търтят по рампите,и кви похвати на каране имат.....

Красимир Тодоров

Абсолютно. Някой път съм се чудил и ме е било срам да гледам, как стар шофьор, пред пенсия, с 30 години стаж, паркира на празен плац на рампа на заден капак с 50 маневри... Ни да му покажеш, ни да го вардиш, че няма от какво,  нито пък да гледаш сеир... незнам къде да се дяна в такъв момент.. Въртя се и се чешам дето ме не сърби.. :)

kratun4o

Особено ако е и стар кадър на МАТ-А :D ;D, много е интересно.

kratun4o