• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Направих сериозна ръководна грешка, изкажете мнение.

Започната от Milena, Сряда, 19 Август, 2015, 23:38:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Само да попитам Райдера и Американеца,бихте ли дали ваш камион на шофьор без да има каско?Камионите които сами си карате имат ли?Тоя шофьор,ти чуква камиона по невнимание примерно,вие го изкарахте се едно е дошъл с кирка и е почнал да го млати нарочно.Дали ,като се качи да го кара,е с мисълта-е сега че го оперем у некой дирек огледалото...Кой че ти се качи на камиона да ти го кара с месец назад плащане бре?

ivopifeca


hunter_75

Цитат на: rider777 - Неделя, 23 Август, 2015, 04:14:22
Месец за месец,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, стани общ работник на някой строеж и ще ти плащат всяка вечер ,,,,, там, където рисковете са големи и не се знае каква поразия може да ти направи шофера, която да излезе наяве след месец-два е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО заплащането да се забавя,,,,,,,,,,,,,,,,,  Хунтер 75,,,, купи си камион, дай го на някой ахмак да го кара и му плащай веднага !!!!!!
Слушай сега да ти обясня фантазьоре как стоят нещата:фирмите във които аз съм работил,както и всички други сериозни такива,плащат веднага след приключване на курса и направа на отчет.А такива мишоци като тебе с по един–два камиона няма как да направят това нещо.Ти непрекъснато ревеш тука че всичко ти е скъпо и т.н,спомням си че и печката не щеше да си направиш понеже много скъпо било,и се увиваше с одеялата като пашкул,е как ще очаква някой че ти ще му платиш.За машинки примерно за Франция,Германия,Испания няма да те питам,убеден съм че нямаш а буташ по националите.Добре се усети че ти шофьор няма да си намериш никога,ще спиш у будката докато ти изгният кокалите.На строеж никог не съм работил между другото,и няма и да работя.Впрочем какво стана,нали по едно време обясняваше как си имал вече 3 камиона,шофьори си имал,или спря хапчетата и ти се поизбистри кратуната?

hunter_75


rider777

Продължавам да си пия хапчетата и да си губя времето тук,,,,, камионите са 4 от доста време вече а аз ще продължа да си карам даже и да успея да ги направя 40 ,,,,,,,,,,,,, Относно Каското задължително на всички ,,, без машинки, предимно национали както се досети сам ,,,,,,  да всичко е скъпо и още не съм си направил печката и ще си се увивам с одеала, колкото си искам ,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

hunter_75

Много силно се съмнявам да са четири,ама както и да е,ни най-малко не ме вълнува.Колкото до националите и машинките бях сигурен,ти просто си си такъв тип,евтин на брашното и скъп на триците.Тя и тая с "ръководната грешка", с трите умрели буса,и тя същия филм гледа като тебе,да не сте роднини нещо?

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

hunter_75


American

Цитат на: ivopifeca - Неделя, 23 Август, 2015, 09:22:17
Тоя шофьор,ти чуква камиона по невнимание примерно,вие го изкарахте се едно е дошъл с кирка и е почнал да го млати нарочно.

Имаме каско, само че незнам точно защо му казвате каско, ако някой ми обясни какво означава тази дума ?

Казва се "physical damage coverage" и да ви кажа че шофьора законно е отговорен за щети до $1000.
Ства въпрос за това че въпросния "physical damage coverage" покрива от $1000 нагоре, това се нарича deductible. И идва от застраховката, така че собственика на камиона при щета от $1500 ще получи от застраховката $500 и другите $1000 трябва да си ги вземе от заплатата която има да дава на шофьора.

И понеже за всяко едно от трите "влекач ремарке карго" от шофьора могат да се удържат по $1000 това прави $3000 от заплатата на шофьора която има да взима напълно законно.

smoking gun

ivopifeca

Това е при вас,тука е друго.Смятам,че и заплащането е по различно,както и самата работа.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: HORNET - Петък, 21 Август, 2015, 16:12:27
Третата ти основна грешка е да му приписваш всичко на неговия задник....Половината би било редно да поемеш ти.Но това става с цивилизован разговор.
Изчакай 2-3 дни да се успокои шофьора ти--той има домашен адрес.Намери го и поговорете спокойно и човешки.Ако ти си била доволна от неговата работа до момента,ако той е изпълнявал съвестно своите задължение--ще намерете начин да се разберете..Но при всички положения не искай от него пълно възстановяване на сумата..

     Много добро предложение. Бях чел в книга преди години, че финансов брокер донася компанията си загуби от 1 милион долара. Пред събранието казва: Току що инвестирахте в мен 1 милион долара, можете да ме уволните или да продължа. Продължил е и станал много успешен служител. Така или иначе няма да си върне парите може да опита това.


Цитат на: rider777 - Неделя, 23 Август, 2015, 04:14:22
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, там, където рисковете са големи и не се знае каква поразия може да ти направи шофера, която да излезе наяве след месец-два е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО заплащането да се забавя,,,,,,,,,,,,,,,,,  Хунтер 75,,,, купи си камион, дай го на някой ахмак да го кара и му плащай веднага !!!!!!

     Така е! Ахмаците е редно да плащат. Ама пичовете, дори и с няколко обърнати камиона. В никакъв случай и най-добре да не се договарят така: Чупи-купи!


Цитат на: hunter_75 - Неделя, 23 Август, 2015, 09:40:45
Слушай сега да ти обясня фантазьоре как стоят нещата:фирмите във които аз съм работил,както и всички други сериозни такива,плащат веднага след приключване на курса и направа на отчет.А такива мишоци като тебе с по един–два камиона няма как да направят това нещо.

     Само за няколко години промяна в мисленето от: Не работете за по-малко от 3 500 € и да откраднете поне за още половината. И вече: Най-много за 1 500 €, ама и 500 € са много добри пари за месец. И вече всички шофьори са крадци.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Rammbon

Милена, до къде стигнахте? Има ли осъден шофьор или пихте студената вода?

noj

 Забравете за съд! Най-малкото не е етично от страна на работодателя, (ако въобще е останала някаква етика в тази държава) КАСКО му е майката по изброени от колеги по-горе причини.

kron

Моето мнение е такова че всеки трябва да носи отговорност за последствия

rider777

Оня ден един мой шофер пред румънското посолство решил пича да мине в дясна лента без да погледне в огледалото и резултата е смачкани леви врати на колицата на една мацка а на Премиума броня, фар, степенка и ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,  аре са се замислете ако камиона е ваш как бихте реагирали ,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

ИванТ

Първата ми реакция е да проверя, дали хората, участващите в произшествието са добре. Най-важното нещо и най-голямата ценност е човешкият живот.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

kron

Най важното във всяко ПТП е да няма пострадали хора,както написах по горе всеки трябва да носи някаква отговорност за действията си,това дали има камиона каско не трябва да те освобождава от това да пазиш чуждата собственост.Всяка длъжност си има своите особености и ти търсят някаква отговорност,така трябва и да е при длъжността шофьор.Мисля че всеки работодател с пълното си право трябва да заплаща труда забавено както е в повечето длъжности,някой ще каже ЗАЩО.Ами в нашата професия работника разполага с телефон,карти за гориво,служебен аванс който в някой фирми е доста голям,от шофьора зависи как ще бъде доставена стоката в случай на рекламации липси и прочие по вина на шофьора кой ще плаща има много злоупотребили колеги.Някой от мненията са много точни,всеки работодател предвижда разходи за повреди в следствие на работата като примерно счупено стъкло,фар,стоп калник степенка и прочие никой не е застрахован че няма да му се случи да одари нещо дори и собственик .Но шофьора трябва да носи отговорност ако примерно се набие под някой мост и събори ремаркето,системно удря гуми,забрави нещо на леглото и когато в сервиз при вдигане на кабината отиде стъклото(каското не плаща в този случай)и много други примери могат да се дадат,просто трябва да се пази чуждата собственост а дост хора не пазят.Към започналата темата,рисковете на професията станало и това е оправяш го и продължаваш да работиш не да се занимаваш с глупости.Към собствениците всеки който мисли за своята собственост си прави нужните застраховки,друго е вече колко ще ти плати застраховката каско ако примерно техниката ти е на 11години.Някой се беше обърнал към друг участник в дискусията относно националите в Франция,абе колега че 80 процента от фирмите карат Франция по националите кво толкова.С две думи има криви и некоректни собственици и криви и некоректни шофьори,трябва да има добра комуникация и разбирателство между шеф и работник и всичко ще върви не е редно единия да опъва а другия да бяга от отговорност.

kron