• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ограничения на скоростта при движение по пътищата на Европа

Започната от g_dandy, Вторник, 14 Юни, 2011, 13:07:09

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

DeDo Vi

Цитат на: SOLAR - Четвъртък, 05 Април, 2012, 15:43:12
На ''заяждането'' не обръщам внимание. Ще ми повярваш или не, е твой избор.
Относно ''спорната'' част:

Няма спор, има глоба !

ЛЕКИ ПЪТИщА !
Мда, глоба има, спор нема, особенно с швабите.
Ти ми кажи, лично глобяван ли си от немски полицай, или само си копираш извадки от нет-а, и слухтиш какво казва еди кой си колега?
Абе напиши нещо което ти самия си преживял, всичко което си побликувал е преписано от някъде или подслушано.

DeDo Vi


SOLAR

Цитат на: DeDo Vi - Четвъртък, 05 Април, 2012, 15:56:44
Ти ми кажи, лично глобяван ли си от немски полицай, или само си копираш извадки от нет-а, и слухтиш какво казва еди кой си колега?
Абе напиши нещо което ти самия си преживял, всичко което си побликувал е преписано от някъде или подслушано.

Спазвам си Регламента и чукам на дърво /глава/, не съм глобяван. Ще бъда ли с по-голям опит или по-умен ако съм глобяван ? /риторичен/
Не разбирам какво имаш предвид с подслушването, но не работя в тези служби.
Понеже не ми вярваш, копирах част от Регламента която не знаеше, а това е информация и за други колеги, несигурни в тази част. Нали това е същността на форума.
Темата не е за преживявания по пътищата и тази част ще прескоча. / Едва ли ще представлява интерес, ако напиша, че последната седмица преди отпуската, в Германия карах нощем с 90 km/h на темпомат и с 95 km/h на ограничителя. Но с това не се гордея/.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

SOLAR


DeDo Vi

Цитат на: SOLAR - Четвъртък, 05 Април, 2012, 16:24:06Спазвам си Регламента и чукам на дърво /глава/, не съм глобяван. Ще бъда ли с по-голям опит или по-умен ако съм глобяван ? /риторичен/
Не разбирам какво имаш предвид с подслушването, но не работя в тези служби.
Понеже не ми вярваш, копирах част от Регламента която не знаеше, а това е информация и за други колеги, несигурни в тази част. Нали това е същността на форума.
Темата не е за преживявания по пътищата и тази част ще прескоча. / Едва ли ще представлява интерес, ако напиша, че последната седмица преди отпуската, в Германия карах нощем с 90 km/h на темпомат и с 95 km/h на ограничителя. Но с това не се гордея/.

ЛЕКИ ПЪТИщА !
Добре бе, не се напрягай. Регламента всеки може да го прочете, и аз съм го чел. Но нема лошо де си мислиш, че само ти си светнат по темата.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: g_dandy - Вторник, 14 Февруари, 2012, 19:15:38
    ... А толкова ли е сложно на всеки граничен пункт да се постави информация и за ограниченията на скоростта за камиони - все пак по пътищата не се движат само леки автомобили?!

     Май само в Полша, се сещам да има ясно написано. За леки, камиони, автобуси, а през нощта (23-05, там някъде) в населените места е 60 км/ч.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Вторник, 24 Април, 2012, 15:42:22
     Май само в Полша, се сещам да има ясно написано. За леки, камиони, автобуси, а през нощта (23-05, там някъде) в населените места е 60 км/ч.

От която и страна да влезеш в Германия, също има табели с максимално допустимите скорости за движение.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: admin - Вторник, 24 Април, 2012, 17:36:38
От която и страна да влезеш в Германия, също има табели с максимално допустимите скорости за движение.

     За коли да магистрала - без ограничение, при дъжд 130 км/ч - препоръчителна, национал 100 км/ч, населено място 50 км/ч. За камион съм чувал 80 км/ч, ама ясно за 90 не правят проблем. Видял ли за автобуси, камиони. В Полша има за всеки отделно (коли, автобуси, камиони), плюс населено, национал, автомобилен път и магистрала.

     За Сърбия и Унгария, съм сигурен, автобуси и камиони, магистрала 80 км/ч. За повечето страни са само догадки. И обикновено е 80, само Франция и може би Испания е 90, за камиони.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

admin

Цитат на: loshdancho - Вторник, 24 Април, 2012, 22:03:30
Гледайте тука....


Гледаме, гледаме.... Норвегия - 100 км/ч, Кипър - 100 км/ч, Ирландия - 120 км/ч, Южна Корея - 120 км/ч.
Обаче Ганьо Балкански всичко друго е оправил и е останало само скоростта по магистралите да увеличи.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Mandor

В нашия си ЗДП изрично се казва че при преценка на компетентен орган може да се укаже скорост за движение по-висока от приетата. И това става само с пътен знак. Не е необходимо да се променя закон за целта. Като пример мога да дам "Цариградското шосе" в София, където ограничението е 80 км/ч, въпреки че е населено място.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

loshdancho

Да ви кажа често : няколко пъти ме питат чужди шофьори на камиони
-Каква е скоростта  за камион по аутобан в България?
Отговора ми е 100км./ч.
Мигат на парцали и не могат да повярват.....
Цитат
Bulgaria Country    
                   Urban roads        Highways     Dual carriageways    Motorway
Truck > 3.5t    50                   80                  80                       100
Truck + trailer   50                   70                 70                       100
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

g_dandy

При последния ми разговор със сръбски полицай разбрах,че за магистралите им е 90 км/ч,или поне толкова е по закон. иначе е 70 по другите пътища.

bad_kras

>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: g_dandy - Сряда, 25 Април, 2012, 11:25:45
При последния ми разговор със сръбски полицай разбрах,че за магистралите им е 90 км/ч,или поне толкова е по закон. иначе е 70 по другите пътища.

     За автобусите, на магистрала знам за 80 км/ч. За повече от 85 глобяваха. Даже при сняг 60, дори и да е извън пътя, това може да е измислица, който се хване - хване. Така поне се коментираше от колегите, за малкото време което съм бил, на международните линии. За камион едва ли е повече. Май почти навсякъде е 80 км/ч. За България, със сигурност 100 км/ч (както и АДР цистерни, те задължително са ограничени на 85, а по закон допустима е 90), Франция почти сигурно 90 - камион, за автобусите и за 110 съм чувал. Полша, си има табели, по горе съм написал. 
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

DeDo Vi

Цитат на: Mandor - Сряда, 25 Април, 2012, 00:40:12
В нашия си ЗДП изрично се казва че при преценка на компетентен орган може да се укаже скорост за движение по-висока от приетата. И това става само с пътен знак. Не е необходимо да се променя закон за целта. Като пример мога да дам "Цариградското шосе" в София, където ограничението е 80 км/ч, въпреки че е населено място.
Така е, то и затова повече жертви сме дали по Цариградско шосе отколкото през войната. За мен това е недопустимо в населено място да има скоростна магистрала която не е обезопасена. Но на управниците не им пука че гинат хора, важното е да има сензация за медиите. То и в Европейските градове има скоростни магистрали които минават през градовете, Париж, Берлин, Лондон и много други. Но там пешоходец няма как да припари.

ИванТ

Булевард "Цариградско шосе" е максимално обезопасен, с 2 или 4 платна (в някои участъци), всяко с 3 ленти за движение в една посока (локалните платна с 2 ленти за движение в една посока), пресичанията са на различни нива 11 километра, до кръстовището с улица "Павел Красов". Пресичащите пешеходци са загадка за мен, тъй като самият булевард е с множество подлези почти по цялата му дължина.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

ИванТ

Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!