• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Създаване на малка семейна транспортна фирма. Съвети и предложения.

Започната от driver.gk, Понеделник, 19 Септември, 2016, 19:48:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

ДА с екстра пагите се стигаше до 3000€ ама нали се сещаш, че това ако беше всеки месец щеше да е готино ама,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Zaron

Чудя се този човек дали е много наивен или леко глуповат?,  ако не можеш да си направиш предварително сметка и не си си проучил пазара и възможностите преди да си закупиш камион, това да разчиташ някой от форум да ти каже колко ще печелиш и как да работиш при все,че можеш да попаднеш на конкуренция и да те пусне по пързалката ,ми за мене не е нормално питане.

Zaron


amundsen88

Здравейте колеги, доста неща прочетох в форума както полезни така и....,  ето и 20-те цента по темата от мене:
Решихме с вуйчо ми да си направим транспортна фирма (човека кара вече 7-8години в Европа, аз нямам този опит и тепърва ще взема C+E) ще се постарая да напиша разбивки на цените за това какво се плаща на годишна база с идеята и други колеги да знаят какво ги чака (почти сме се отказали да правим фирма) и така започваме с сметките (това са само тези които успях да разбера за 2 дни проучване)
1. Влекач Daf XF 105 460 - цена около 35000лв (даваме 15000 и 20000 изплащаме нa банката за 1г по 1700лв на месец.)
2. ЧМР застраховката е около 600лв за година
3. Гражданска отговорност 7000лв може на 4 вноски
4. Данък около 4000лв
5. Автокаско 1000лв за година с покритие 30К лв.
6. Така оптимистично погледнато заделяме по 1000лв за ремонти на месец или 12000 на годишна база. По сметките за влекача имаме следната сметка - 20000+600+7000+4000+1000+12000 =44600 нека са 45000лв
Тук няма да споменавам тол таксите,феритата и мостовете повечето спедиторски фирми ги поемат, но са сериозно перо за Германия 0.21е цента за км тол такси.
7. Заплата на шофьор поне 4000лв при оптимална работа от 11 месеца (според мен са 10, но нека бъдат 11 в примера. Не е човешко да караш 11м.) 44000лв
8. Следващото приятно перо е горивото с разход 30/100 при изминати средно 10000км на месец за 11 месеца или 110000км (33т нафта за година) демек 33000 * 1.3Е = 42900Е * 1.9583 = 84011лв колко са нали 84 камъка, джоб пара :)
9. Стигаме до счетоводните услуги, е тук на гърба на всички космос суми минавате с 250-300лв месечно или 3600 на година.
10. Ако нямате професионална компетентност и гараж няма драма за около 350лв на месец ще си наемете, или 4200лв на година.
11. Таксички на спедиторчето за диспониране и други глупости 5-6000 лв на година
12. Големите спедитори са "точни" хаха,  като сте с гол влекач не ви вземат наем за ремаркето (както казва вуйчата : ебаси колко яко!)
13. В крайната сметка няма да включа парите за отваряне на фирма и лиценз около 3000лв и 15000 за влекача, понеже тия 20 бона сте ги дали, няма да кажа също, че поне трябва да имате още 20-30К лв без пари в чужбина и с счупен камион е весело когато нямаш пари :)
Подчертавам колеги,  тук има много знаещи с опит над 20г., но не видях такава сметка направена, моля не ме съдете строго написано е с цел да информирам бъдещите хорица решили да отворят фирма да получат максимално много информация.
Ще бъда благодарен на тези от вас дори да помогнат с дописване на разходи където не са описани в горните редове (да си знаят хорицата с какво се захващат, повярвайте полезно е!)
Хайде с сметките да дърпаме калемчето:
45000+44000+84000+3600+4200+6000= 186600 или 187000лв (колко приятна сумичка) ами какво сега ще ги делнем на 110000км,  ето 187000 / 110000 = 1.7лв или 0.8680е цента на км, обаче няма да ви гарантират 10000км на месец понеже сте нова фирма с 1 влекач, демек тотално не сте интересни за големите спедиторски фирми (средно обаче ще ги минавате),  дам и ако искате да цедите работника да ви работи 11м значи се надявам тези където го мислят това никога да не успеят с всякакъв бизнес (бъдето хора преди всичко, вашият бъдещ шофьор също е човек и има жена,деца и т.н). Какво още да кажа влекача да не дава господ да се счупи за 5-6К евро тогава започва една моя любима руска песничка "плачь скрипка моя плачь" и отново максимум си правете сметката за 10м работа на машината. Така наречените "Големи" спедитори за мен са нищо повече от кръвопийци ще ви предложат невероятните 0.80-0.90е цента за работа вътрешно в Европа(супер бонуси като карта за гориво и плащане на пътни такси за да видите колко са яки теСсс големи пъпеши), много е писано тука за навла над 1.0Е може ако имате няколко камиона и добри контакти, на тия навла да карате тогава има файда от цялата работа. За ддс-то даване/връщане не засягам нещата става много дълга и широка работата. Сетих се още нещо, ние се отказахме а сме роднини и шофьори вие ще трябва да се доверите на човек където може да ви точи нафтата, да зареже влекача и да духне, да си намери друга работа и да седите месеци без шофьор(и не забравяйте шофьори няма дори фирми предлагат по 3К евро и не могат да немрят читави), е да ама разходите не чакат...
Бъдете живи и здрави всички и много успехи ви пожелавам, надявам се съм ви бил полезен!

admin

Каква е тази гражданска за 7000 лева и какъв е този данък за 4000 лева?  ???
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Koci

Цитат на: admin - Събота, 23 Февруари, 2019, 22:35:00
Каква е тази гражданска за 7000 лева и какъв е този данък за 4000 лева?  ???

За София офертите за ГО са от 4 до 9 хиляди лева - седлови влекач 19 тона. За провинцията 4 хиляди е работеща оферта. Ремаркета са обикновено по-евтини от лека кола (например под 200 лв). Данък товарните ремаркета нямат (туристическите имат), а за камиони знам за под 1000 лв. И пак не излиза сметката.

amundsen88

Извинявам се много,  за данъка подведе ме познат с неговата ГО за провинцията 4К (каза ми само данъка ми е 4К та ми стана лошо,чухме се преди малко потвърди че се отнася за ГО), около 400-500лв е за влекача, но все пак на гърба на едни разходи от близо 200К 4000лв не променят грозната картинка  :( За София се обадих на няколко фирми ГО беше 7000лв, едни искаха парите с 1 плащане, други приемаха плащане до 4 вноски.

Jack77

Палячовски истории пишеш пич . Гражданска 7000 лева , ти филма Усещане гледал ли си . Пиша ви ясно нова евро 6 е 3000 лева лизинга, примерно Скания , заплата 2000 евра на шофьор , аз примерно 12 месеца мога да наместя шофьор да кара за 2000 - 2300 евра . Среден пробег 10000 км месечно . Спедициите вече плащат по различно примерно по 1,03 на км . Да кажем 1 евро. 120 000 евра на година - 26/27 на 100 разход ,2700 литра по 1 евро в Люксембург е 2700 евро на месец нафта , 2000 заплата шофьор стават 4700 , 1500 лизинг влекач , стават 6200 , 1800 - 2000 пътни такси стават 8200 , 150 евро счетоводство става 8350 , гражданска + каско 5600 на година 233 евро  на месец, 8583 евро тотал, амортизация не смятай включена е в гаранцията. 1417 евро чиста печалба *12 месеца = 17004 евро - 10 % данък печалба 1700,4 = 15303,6 евро чиста печалба.
15303,6- 400 евро данък МПС = 14903,6 евро *1.95583 = 29148 лева чиста пара ÷ 12 = 2429 лева чиста печалба от един камион . И после викат няма пари. А началника си взима 2500 лева на месец от 1 камион като си бърка в гъза.
Цитат на: amundsen88 - Неделя, 24 Февруари, 2019, 19:34:34
Извинявам се много,  за данъка подведе ме познат с неговата ГО за провинцията 4К (каза ми само данъка ми е 4К та ми стана лошо,чухме се преди малко потвърди че се отнася за ГО), около 400-500лв е за влекача, но все пак на гърба на едни разходи от близо 200К 4000лв не променят грозната картинка  :( За София се обадих на няколко фирми ГО беше 7000лв, едни искаха парите с 1 плащане, други приемаха плащане до 4 вноски.

juli76

Цитат на: Jack77 - Сряда, 27 Февруари, 2019, 00:02:27
Палячовски истории пишеш пич . Гражданска 7000 лева , ти филма Усещане гледал ли си . Пиша ви ясно нова евро 6 е 3000 лева лизинга, примерно Скания , заплата 2000 евра на шофьор , аз примерно 12 месеца мога да наместя шофьор да кара за 2000 - 2300 евра . Среден пробег 10000 км месечно . Спедициите вече плащат по различно примерно по 1,03 на км . Да кажем 1 евро. 120 000 евра на година - 26/27 на 100 разход ,2700 литра по 1 евро в Люксембург е 2700 евро на месец нафта , 2000 заплата шофьор стават 4700 , 1500 лизинг влекач , стават 6200 , 1800 - 2000 пътни такси стават 8200 , 150 евро счетоводство става 8350 , гражданска + каско 5600 на година 233 евро  на месец, 8583 евро тотал, амортизация не смятай включена е в гаранцията. 1417 евро чиста печалба *12 месеца = 17004 евро - 10 % данък печалба 1700,4 = 15303,6 евро чиста печалба.
15303,6- 400 евро данък МПС = 14903,6 евро *1.95583 = 29148 лева чиста пара ÷ 12 = 2429 лева чиста печалба от един камион . И после викат няма пари. А началника си взима 2500 лева на месец от 1 камион като си бърка в гъза.
Кои са тези спедиции дето плащат 1-1,03 eur.км.Наем на ремаркето калкулира ли.Ако не сметката излиза друга с наем.
Темата трябва да се формулира клатят ли ни спедициите ?!
Офертите се въртят чисто някъде около 90 цента км.проверено...Всичко е измислено от въпросните спедитори а ентусиасти да работят се намират.Има ли км. цената е по ниска а ако километрите са по малко а цената по висока те убиват от групажи и тежки товари.
Люксембургската нафта е забрави.Слаба е вдига разхода с около 1-1,5л.Излизаш почти на 0-ла икономия с нея.А как се отразява на горивната апаратура е друг въпрос !

juli76