• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Създаване на малка семейна транспортна фирма. Съвети и предложения.

Започната от driver.gk, Понеделник, 19 Септември, 2016, 19:48:29

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

driver.gk

Цитат на: rider777 - Вторник, 20 Септември, 2016, 23:56:11
А на драйвърчото гк смятах да го открехна за нещо ама нещо с последния си пост се издаде, че не заслужава да го правя,,,,,,,,,,,,,

Защо? От какво се разсърди? От това, че гальовно се обръщам към теб с думата пиленце ли? Или райдърчо? Какво лошо има? Това е от симпатия, нищо повече. Не бива да се докачаш така.

driver.gk


rider777

Красимире, ако смяташ, че съм от докачливите да ти кажа, че си се объркал яко.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

driver.gk

Цитат на: rider777 - Сряда, 21 Септември, 2016, 01:11:52
Красимире, ако смяташ, че съм от докачливите да ти кажа, че си се объркал яко.

Ами да, уж не си от докачливите. Дори на клиповете си сам обиждаш себе си с епитети, които лично аз никога не бих използвал срещу който и да е, а в случая се засягаш от необидни според мен епитети. Явно всеки човек от различни неща се засяга. Голям мъжкар си значи, щом от любвеобилни епитети се засягаш. Аз също не мога да трая много да ми се лигавят.  ;D


Колеги, понеже заглавието на темата ми е за създаване на малка фирма с един камион, а първоначалните ми въпроси касаят конкретно камиона и част от интериора му, като например леглото (което не е маловажно), сега ще задам и правилните въпроси (както по-горе беше намекнато) относно създаването на фирмата. Въпросът засега е само един и той е: Някой може ли да посочи конкретните стъпки по създаването на такава фирма (включително оформянето на нейната документация) или ако тук във форума има друга такава тема, която вече е развита, нека да даде линк към нея?

Rammbon

Цитат на: driver.gk - Сряда, 21 Септември, 2016, 03:20:47
Някой може ли да посочи конкретните стъпки по създаването на такава фирма (включително оформянето на нейната документация) или ако тук във форума има друга такава тема, която вече е развита, нека да даде линк към нея?
Най-евтино за теб, начина е следният:
Правиш си ЕООД фирма, изкарваш карта за ръководител транпорт, намираш влекача  /или ремаркето и ги вписваш в лиценза за межд. транспорт. Зависи какви товари искаш да караш, намираш логистиките и се впускаш в бурната река. Само че, в повечето логистики искат да имаш поне 3 камиона, за да почнеш да караш за тях. Останалото от другите колеги.
За райчерчо, фирмите, за които ти казвам са едни от най-големите в Белгия. Където и да се бърнеш, само тях виждаш. Ще се сетиш кои са. Карат гондоли, брашновози, карго по летища и пристанища, хладилници, дрехерки. А и това заплащане от 1900 е го дават на най-ниско платените шофьори, а те са българите. Местните получават до 3600е, поляците по 2200е, румънците 2000-2300 според ремаркето. Как така всички български чорбаджии карате на по 1 е на км. Ако е така, за 10000км какво ще изкарате, за платите на шофьорите, и разни такси по пътя и ремонт да правите, а и лизинг да платите и др. ? Защо при вас не се случват нещата, а за фирмите по западна Европа всичко е добре, а за миналата година тази фирма, за коята пиша е имала 274 милиона оборот, снощи се разрових в нета.

rider777

Консултантското бюро е най- в час ,,,,, отиваш правиш фирма, купуваш камион, вадиш лиценз и след половин година, когато тръгнеш да го продаваш защото ти виси като воденичен камък на шията да не забравиш да пуснеш обява и тук.   Рамбоне, кАжи името на фирмата за да отиват колегите да взимат яко кинти за лежане ,,,, и да ти кажа само, че 1€ на километър отдавна няма в транспорта ,,,,,, 70 до 90 цента са цените ,,,,,,,,,  Поляци  отдавна не съм питал за какви пари работят ама в Кокел взимат по 1700€ поляците а българите 1500€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,   румънците взимат по-малко от българите в болшинството от фирмите,,,,, как този белгиец се е излъгАл да им плаща повече ми е непонятно.......
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

nevega

А те Дреам Транс разпродават вече :) Така че тези 2-ма шофьори ако са от там да се оглеждат за нещо друго
А на драивера ще му кажа че се случва и нищо да не остане за ман в някой месеци, че и доста вътре може да си - някаква нещасна авария на магистрала във Франция парите за асистенция бързо бързо ще глътнат печалбата за месеци напред. А асистенцията там не е пожелание :)

rider777

Дарина изпра ли парите вече, че започнаха да разпродават вече ???
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

nevega

На въпроса на Rammbon - "как само българските фирми карат на 1 евро?" ще отговоря с въпрос - Как само българските шофьори вземата 1900 евро в белгийската фирма?
За съжаление това е положението раидер-а е напписал на какви цени работим и аз искам 2евро/км ама ...

djingov

Райдъре за всичко си прав без за поляците,те взимат тези пари,но за три седмици работа.Поляк под 2300 евро за месец няма да видиш.

Rammbon

Ето една от фирмите, в която карат на двойка по 9000-10000км на месец за по 1900 е на човек. Въздушно карго и хладилници, основно Белгия-Итали-Белгия, през Франция.
Та, на ден има курсове по 200км , от Брюксел до Ейндховен, без да товарят, само да са там , за да натоварят в 2 ч  с нов работен ден, и да карат каргото за Париж. От там, вече на третия ден пак карго до 9 т, за Амстердам. Едни такива къси курсчета, за по 64 е на ден на шофьор. Колко е навлото, щом вече е под 1 е, а фирмата е на печалба?

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

driver.gk

Цитат на: Rammbon - Вторник, 20 Септември, 2016, 23:07:13
По-добре си вземи влекач под наем и така работи, от колкото с камион 2-3 или 4-та употреба.

Явно доста по изгодно излиза влекача да е под наем, защото така разходите по евентуален негов ремонт няма да са твои, нали? Няма да бъркаш в собствения си джоб за скъпи ремонти. Да питам, колко струва наема на един влекач примерно за месец?

Rammbon

Чисто нов влекач + ремарке тристранна щора се минимум 110 000 е. Изплащат се за 280 000км. 5 години само каране , консумативите сам си плащаш, според маслото и сервиза - 80 000 до 120 000км на смяна.
Под наем влекач в България цените започват от 1000лв на месец, до 3200 лв за по-нов. В една от фирмите предлагат и карти за зареждане, в цената влизат новите гуми и смяната на маслата. Минимум за 8 месеца се прави договора. Отдават и бордови ремакета, пак 1000лв на месец, гондоли за 1100лв, хладилник 1200лв.
По Германия , открих една фирма за отдаване на камиони с люлка под наем за 1700 е на месец, чисто нови. Ивеко и Рено евро 6.

rider777

Честно, понякога се чудя дали това не е форума на счетоводителите,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,     ако нова композиция евтина като тази, която си цитирал успееш да я изплатиш за под половин милион километра,,,,,,, ама минимум половин милион веднага се прекръствам на Хасан,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

Цитат на: driver.gk - Понеделник, 19 Септември, 2016, 19:48:29
Здравейте колеги!
Това ще е малка семейна фирма с един камион. Горе-долу, някой може ли да каже, в най-добрия случай, по колко може да се печели месечно от една такава малка фирма с един камион?



Ако си сложиш нормалната заплата за бранша - няма да има печалба. Ако работиш без заплата - ще печелиш долу горе една заплата. Това обаче е ако печелиш. Ако губиш - става по бързо от печеленето.

Забрави за тази идея най добре, освен ако не гориш от мерак да се набутваш. А ако въпреки всичко държиш да се набуташ - сещам се поне за 50-100 по лесни начина. И то без да се налага да спиш в камион....
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната