• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Създаване на малка семейна транспортна фирма. Съвети и предложения.

Започната от driver.gk, Понеделник, 19 Септември, 2016, 19:48:29

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Hristo Lishev

Цитат на: rider777 - Сряда, 21 Септември, 2016, 08:13:08
Поляци  отдавна не съм питал за какви пари работят ама в Кокел взимат по 1700€ поляците а българите 1500€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ей, Километъре, айде престани да дрънкаш глупости веч

Hristo Lishev


imter


imter


hgv_driver

Темата започна да се изчерпва, така че да обобщим с няколко думи:
Зад всеки успял мъж стои фирмата на баща му или на дядо му.

stefanov

Как се плашат разходите с 90 цента на километър , да не говорим за заплата и печалба ако ше и камиона да е регистриран в България , луда работа  ???

Rammbon

Цитат на: rider777 - Петък, 23 Септември, 2016, 20:05:02
Честно, понякога се чудя дали това не е форума на счетоводителите,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,     ако нова композиция евтина като тази, която си цитирал успееш да я изплатиш за под половин милион километра,,,,,,, ама минимум половин милион веднага се прекръствам на Хасан,,,,,,,,,,,,

ХАСАНЕ, ХАСЕНЕЕЕ !!! reder777  е вече Хасан за мен.
Аз не съм я изплател, защото  не съм я взел, но знам фирма, която ги изплати за 260 000км, българска фирма. И така ги изплати, че взе още 5 нови камиона.

rider777

Шеф на голяма фирма хвали възторжено своя заместник:
- Поздравления! Постигнахте невероятни успехи. Само преди година постъпихте при нас като момче за всичко. Два месеца по-късно станахте шеф на екип, след още два месеца – шеф на отдел. Показахте качества и ви включихме в Управителния съвет, а сега вече сте първи вицепрезидент. Какво ще кажете?
- Мерси, тате!

Изплатили нов камион за 260 000 км   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

SEMPER

Цитат на: hgv_driver - Петък, 23 Септември, 2016, 22:10:02
Темата започна да се изчерпва, така че да обобщим с няколко думи:
Зад всеки успял мъж стои фирмата на баща му или на дядо му.
Или на банката му  ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

admin

Цитат на: Rammbon - Петък, 23 Септември, 2016, 22:39:43
ХАСАНЕ, ХАСЕНЕЕЕ !!! reder777  е вече Хасан за мен.
Аз не съм я изплател, защото  не съм я взел, но знам фирма, която ги изплати за 260 000км, българска фирма. И така ги изплати, че взе още 5 нови камиона.

Защо не си направиш труда да пресметнеш колко струват разходите за гориво, пътни такси, поддръжка и заплати на шофьорите за тези 260 000 км и дали е възможно да останат 110 000 евро чиста печалба, с която да се плати композицията? Ако се затрудняваш с изчисленията, Хино беше направил специална тема, която можеш да ползваш за жокери. Освен това изобщо не е съвсем сигурно, че си наясно по какъв начин са купени тези още 5 камиона. Ако е толкова лесно, защо не опиташ и ти да го направиш?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Rammbon

Празен камиона Бенц 19.45 гори  19л/100км, пълен с 7 т средно харчи средно 23 -23.5л гориво. Подръжката, гумите ги смениха на 240 000 км- Семперит предните, на диференциала на 200 000км Семперит, на ремаркето още ги търкалят Семперит, но са за смяна според мен. Маслата ги сменят в сервиз на Бенц в Германия и им дават пробег 120 000км, незнам колко плащат, но няма да е повече от 1500 е, може и 1000 да са. Заплатата беше 1700 е на месец на водач. За 22 месеца, камиона е на 272000км. Винаги карат пълно-пълно, да имат 5000км от други движения. Плана на фирмата е на 2 г да вземат нови камиони, старите ги продават на 3-4 г, на по 400 000 км. Товарите са за La Post, UPS  и FedEx.  Само това карат.
А аз не се опитвам да го направя, защото не искам да ставам роб за 3 г  , а и така ми е лесно и спокойно на заплата.

rider777

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Преди 2 месеца отивам в Рено Божурище да гледам един Магнум и такива разчети слушах и там  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Rammbon

Ето тук едини разходи на гориво, които съм постигнал лично . Първото е с ДАФ 95 480, 2005 г,ръчка, с гондола 32 т зърно, по българските пътища от северна Бълагрия към южна и обратно, по времето, когато се учих да карам, преди 4-5 г. Второто е от Мерцедес Актро 19.45, евро 6, автомат, на 180 000км. Празен по Франция и натоварен  по Швейцария, до границата в тунела Сан Бернанд. Товара 8 тона. За тези 180 000км, шефа го беше изплатил на 65 %.

rider777

Разхода е ясен,,,, ако си мислиш, че караш икономично да ти кажа, че се лъжеш ама не това е важното ,,,,   Тоя твоя шеф на 5€ за километър навло ли взима за да е е постигнал такова изплащане ?
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

driver.gk

Мхм, ясна работата.
Значи, най-изгодно ще е човек да печели, ако си намери работа като нает шофьор към чуждестранна фирма, тоест не ти трябва да правиш собствена фирма.
Ами добре, явно така ще е най-добре. Можете ли да кажете, в коя европейска държава транспортните работодатели плащат най-високи заплати на шофьори с кат. С+Е, за превоз на товари? Искам да разбера точно в коя държава се взимат най-големите заплати в този бранш, за да почна да търся начини да си намеря работа в нея държава. Моля, като посочите конкретната държава, да посочите и тавана на заплатата за този бранш. То ще е добре, човек като иде в чужбина да работи в чуждата фирма, да му е осигурена и квартирата, тоест да не дава пари за подслон. Още по-добре ще е да му е осигурена и поне част от храната. Тоест, това което си изкараш като чиста заплата, да ти остава чисто за лични нужди. Някои от Вас биха ли споделили личен опит по този въпрос и конкретно в коя държава се взимат най-многото пари?
Предполагам, ако си намеря примерно работа в швейцарска фирма като нает шофьор, въпреки че съм българин, ще взимам заплата колкото швейцареца, работещ същата работа? Няма да има разделение по националност, нали?

Rammbon

Цитат на: rider777 - Събота, 24 Септември, 2016, 11:08:26
Разхода е ясен,,,, ако си мислиш, че караш икономично да ти кажа, че се лъжеш ама не това е важното ,,,,   Тоя твоя шеф на 5€ за километър навло ли взима за да е е постигнал такова изплащане ?
Не Хасане! За една от логистиките се плаща за експресно свършена работа. Имало е и случаи, да карам на OUT, но и аз си вземам допълнителния бонус, а фирмата си поема риска с глобите. Ти с един камион неможеш да направиш такъв оборот за 2.5 години, който моя шеф прави за по-малко от 1 г.

rider777

Алал да са му на шефа ти ама не бях чувал за такава спедиция,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,