• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Евалс Карго Кеър - коректни и точни

Започната от rabotlivko85, Вторник, 20 Септември, 2016, 11:45:30

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

Термит :-))))))))))))))  Това, което беше 2007 още не е дошло,,,,,,,,,, скоро ще го усетим ама яко,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, гледайте Нова Телезия сега !!!!!!!!!!!!!!!!
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

ANIMAL

Да идва с пълна сила и множество български работодатели ще го изпитат на гърба си.А и също много чуждестранни.Имам познати със заведения и магазини,които постоянно реват,че няма читав персонал.Скоро влязохме в спор с един приятел,който казва че давал на продавачката си 500лв. заплата и още около 150лв. осигуровки и за него това било много.В този спор се намеси и друг който има заведение-той пък давал на сервитьорките си по 600лв. ама те какъв бабшиш си изкарвали ???.И това е не къде да е,а във Варна,един от най-скъпите градове в БГ.И после къде били хората,които ставали за работа.Да не казвам за бившия ми шеф,който наливаше по 100лв.бензин на ден на колата си,а на молбите ми да ми смени гумите,че вече са на телове ми казваше-има още 10000км хляб в тях.Нямам какво да коментирам повече само бих казал,че за коректните ще има бъдеще,а за всички останали ще работят некоректните работници
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

ANIMAL

ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

briko

Цитат на: ANIMAL - Неделя, 25 Септември, 2016, 19:55:47
Да идва с пълна сила и множество български работодатели ще го изпитат на гърба си.А и също много чуждестранни.Имам познати със заведения и магазини,които постоянно реват,че няма читав персонал.Скоро влязохме в спор с един приятел,който казва че давал на продавачката си 500лв. заплата и още около 150лв. осигуровки и за него това било много.В този спор се намеси и друг който има заведение-той пък давал на сервитьорките си по 600лв. ама те какъв бабшиш си изкарвали ???.И това е не къде да е,а във Варна,един от най-скъпите градове в БГ.И после къде били хората,които ставали за работа.Да не казвам за бившия ми шеф,който наливаше по 100лв.бензин на ден на колата си,а на молбите ми да ми смени гумите,че вече са на телове ми казваше-има още 10000км хляб в тях.Нямам какво да коментирам повече само бих казал,че за коректните ще има бъдеще,а за всички останали ще работят некоректните работници
+100

imter

Напълно съм съгласен с теб колега,и аз това исках да обясня на господина с транспортната фирма,ама не ме разбира,явно по трудния начин ще го разбере.В момента липсата на качествен персонал е много по голяма от 2007 година.Който си мисли,че все още има балъци и шарани,които да дават всичко от себе си за 500-600 лева,за 8 часа плътна работа или за 1300-1400 евро  и да спи в кабината 3 месеца ,жестоко се лъже!!!Няма ли коректност и точно отношение от работодателя,просто е обречен на провал,много примери мога да дам,но няма смисъл!!!

ANIMAL

Преди два месеца говорих с момче,което се занимава с проучвания и в момента работи за голяма Чешка фирма,който ми каза,че в момента в Европа недостига на шофьори е над 30000 човека,а до 2020г. ще стане около 50000 човека.Да се замислят малко хановете ;)
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

rabotlivko85

Да ти предплати за два мессеца ти захванна да разправяш вицове. Ако ти имаш неква компания и дойда да карам за тебе ше ми платиш ли за 2 месеца напред като не ме знаеш какъв шофьор съм и не съм ти се доказал.... Аз само споделих мнение понеж не съм некав опитен шофьор ама като за начало за мен е добре. Написах това за да съм барем малко полезен на млади момчета кат мен. В България не останаха много много коректни работодатели. Но всеки има право да си мисли какво поиска

Dojogan

Който си е коректен и горе-долу добър платец винаги ще си има добри кадри!
Според моите наблюдения големия недостиг на шофьори е за фирми, които не са добри платци и такива, които са с много голям автопарк и непрекъснато го увеличават, но в това време искат готови кадри, а не искат да инвестират в неопитни такива, с изключение на ПИМК!
Когато започнах да търся работа тук из Пазарджик се оказа, че няма голям недостиг на шофьори. На няколко места, на които звънях директно ми казаха, че нямат нужда от шофьори. На друго пък един от старшите казал, че не иска да обучава и шефа му нямаше проблем с това и ми каза "Еми няма да станат нещата".
Във фирмата с автовозите, където бях по едно време така се получи, че шефа имаше повече шофьори отколкото камиони и се наложи да вади едно Волво почти от скрапта за да го стягат за път! Сега са се променили нещата, но то с тези условия си беше въпрос на време!
Идеята ми е, че щом си позволяват с лека ръка да изпускат потенциялни кадри, макар и с цената на обучение - то значи зора не е толкова голям!
Другата категория са тия с малкото пари - Звъни ми вчера един с оферта 0,10 евро цента на километър и то с курсове до лайняната Англия...без основна заплата! Еми ще си търси още доста!
Друг ми звъни и вика мен ми трябва за вътрешно човек, ама като няма и за прави курсове ще взимам. Какви пари даваш го питам - "Ами 0,20лв. на километър без основна заплата"!
Та тия още бая ще търсят и няма да намерят!
Аз не че карам на много, 0,11 цента ми е, но пак на месечна база се явява не малка разлика, няма проблеми с парите и не се чака за товари! А има хора дето карат и на 0,12-0,13цента на километър в правите курсове!

ANIMAL

Колега,аз също съм нов,но и аз и всеки от останалите колеги с доста километри ще ти кажат,че плащане на км не е оферта.Не става въпрос само за това дали ще ти намират товари.Има много други въпросителни като например,когато камиона ти стои 5 дни в сервиз или висиш на граница и т.н.Затова само твърдо и парите накрая на месеца в ръката или в картата.Другото си е предпоставка да си те връткат както искат.Скоро ми казаха за една фирма,в която последния напуснал е отпреди 5-6 години,което говори много добре за фирмата.
ЧОВЕКЪТ Е ЧОВЕК,КОГАТО Е НА ПЪТ

SEMPER

Aз съм забелязал, че във всяка фирма има по един Работливко, който по правило се скъсва да бачка за шефа си, и се кефи на мизерните условия на работодателя.

И всеки такъв Работливко бърза да се регне в форума при настъпване на едно от долуизброените  събития.

1-во Фирмата изпитва остра нужда от шофьори в момента.
2-ро Фирмата току що е била оплюта в форума от някой изгорял колега.

През другото време Работливковците не им минава през акъла да пишат в форуми.  ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Hristo Lishev

Абе много им отрудени камиончетата на тези Евалс, де що съм видял, все пуфти по някой баир. Колега, ти каква композиция съскаш, ако не е тайна?

Dojogan

Цитат на: ANIMAL - Вторник, 27 Септември, 2016, 20:24:51
Колега,аз също съм нов,но и аз и всеки от останалите колеги с доста километри ще ти кажат,че плащане на км не е оферта.Не става въпрос само за това дали ще ти намират товари.Има много други въпросителни като например,когато камиона ти стои 5 дни в сервиз или висиш на граница и т.н.Затова само твърдо и парите накрая на месеца в ръката или в картата.Другото си е предпоставка да си те връткат както искат.Скоро ми казаха за една фирма,в която последния напуснал е отпреди 5-6 години,което говори много добре за фирмата.


Съгласен съм колега! От друга страна обаче не се занимавам с товарене от  България и разтоварване тук, защото повечето товари са от и за Турция. Икономисват ми минимум един ден, даже може и повече, защото миналата седмица се наложи да товарим от Либхера и от 10:00 сутринта ни натовариха чак в 19:00, а за документите спахме там и взехме сутринта. Дано ме разбираш. Така поне тръгвам от базата и се прибирам там, заебавам камиона в сервиза за проверка, правя си отчета и изчезвам. Представи си примерно ако товарите са за у нас и от гараж Пловдив аз трябва примерно да разтоваря в Бургас или Варна...?
От друга страна като си на твърдо според мен се правят по-малко пари, макар и сигурни!
Както и да е, за сега това са условията. За в бъдеще ще видим. Успех!

LKW

Цитат на: Dojogan - Вторник, 27 Септември, 2016, 17:19:15
Който си е коректен и горе-долу добър платец винаги ще си има добри кадри!
Според моите наблюдения големия недостиг на шофьори е за фирми, които не са добри платци и такива, които са с много голям автопарк и непрекъснато го увеличават, но в това време искат готови кадри, а не искат да инвестират в неопитни такива, с изключение на ПИМК!
Когато започнах да търся работа тук из Пазарджик се оказа, че няма голям недостиг на шофьори. На няколко места, на които звънях директно ми казаха, че нямат нужда от шофьори. На друго пък един от старшите казал, че не иска да обучава и шефа му нямаше проблем с това и ми каза "Еми няма да станат нещата".
Във фирмата с автовозите, където бях по едно време така се получи, че шефа имаше повече шофьори отколкото камиони и се наложи да вади едно Волво почти от скрапта за да го стягат за път! Сега са се променили нещата, но то с тези условия си беше въпрос на време!
Идеята ми е, че щом си позволяват с лека ръка да изпускат потенциялни кадри, макар и с цената на обучение - то значи зора не е толкова голям!
Другата категория са тия с малкото пари - Звъни ми вчера един с оферта 0,10 евро цента на километър и то с курсове до лайняната Англия...без основна заплата! Еми ще си търси още доста!
Друг ми звъни и вика мен ми трябва за вътрешно човек, ама като няма и за прави курсове ще взимам. Какви пари даваш го питам - "Ами 0,20лв. на километър без основна заплата"!
Та тия още бая ще търсят и няма да намерят!
Аз не че карам на много, 0,11 цента ми е, но пак на месечна база се явява не малка разлика, няма проблеми с парите и не се чака за товари! А има хора дето карат и на 0,12-0,13цента на километър в правите курсове!

.         


Знаеш ли кои най ги мразим?Е такива като тебе дето до преди два месеца(в буквални смисъл два месеца) бяха виждали камион само на снимка и учебния но направиха едни 20хил. Км. и станаха разбирачи.Знаеш ли че познавам една камара хора с опит в пъти по голям от твоя и работят за 10цента на км.А и кажи ми какво и е лаиняното на Англия?
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Бриги Магнито

 :D :D :D LKW ,че те поправим Баце,пазарджишкийо и 20  000км е виц не е реалност.


Dojogan

Знаеш ли колко ми дреме колко познаваш и за колко работят...! Като ги устройва да си бачкат бе!
Аз си гледам себе си!
Както казах, ако им кажа да ме пратят на вътрешно ще взимам повече от 70% от профитата тук, ма кво ли ме брига това. Кой как се уреди, нали така беше приказката..?

Не си длъжен да се съгласяваш с мнението ми бре пич, за мен е най-лайняната държава в Европа! Ако ти имаш различно мнение - жив и здрав.

Имах оферта за Турция на 550лв на курс. Ако сте малко запознати може да калкулирате дали има много такива оферти из страната ни. :)

Забравих да спомена: Във фирмата, в която работя е забранено да се нарушава регламента, всеки който го прави се глобява. След всеки курс картата се взима и се проверява за нарушения! Единствено може да се прати 2ра карта около Видин да се прибере шофьора!
Километри се засичат по километропоказанието на камиона, а не на джипиеса!

Бригчо, говори си гражданино, от такива като теб чак ми става весело. Дано намираш утеха в глупостите тук от цветния ти живот. Айде със здраве, професионалисти!

Бриги Магнито

Те виде ли,за 20  000 нищо не каза,значи е истина.

Вътрешно?Мани не се излагай бе,как че одиш да им бръмчиш вътрешно с тая тесна,усмърдена кабина бре?
Дръж височина,че ще почнеш да се приземяваш,по-рано от излитането


Бриги Магнито