• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Най-добрият камион

Започната от admin, Сряда, 24 Ноември, 2010, 01:03:00

« назад - напред »

0 Потребители и 5 гости преглеждат тази тема.

Кой произвежда най-добрите камиони според Вас?

Mercedes-Benz
56 (16.8%)
MAN
58 (17.4%)
DAF
19 (5.7%)
Iveco
8 (2.4%)
Volvo
89 (26.6%)
Scania
97 (29%)
Renault
6 (1.8%)
Друг производител
1 (0.3%)

Общ брой гласове: 328

loshdancho

#30
Са мен класацията изглежда така :
          1. SCANIA -просторна и удобна  и тиха кабина кабина, стойката на водача е перфектна видимостта е добра много удобни манипулациите с уредите, за сметка на удобството при ремонтите  , двигателя е много пъргав и икономичен , скоростите  малко на брой и дълги елементарно окачване  на задния мост което за мен е плюс  минусите са  :кардан  диференциал  и полуоски  така и не мога да си  обясня  защо само тежкотоварните  влекачи са на редуктор. камион за ШОФЬОРА
        2 .VOLVO- по-малка кабина (заради скосеното предно стъкло) и по- шумна според мен  кабина видимостта е отвратителна заради малките  странични стъкла стойката на водача е горе долу добра волана не може да да се премести както на мен  ми е удобно и ( почти вертикално бутнат надолу и дръпнат към мен) уредите са много удобни като изключим огромния скоростен лост много добра VEB -моторна спирачка , двигател муден и икономичен  до 1300 оборота от там на горе мощен но лаком  по- муден от  скания много издръжлив .Слабото място на всички май е компресора  счупили се започват проблемите ,скорости перфектни . Не чупи  толкова  често  като скания полуоски и диференциал. здраво окачване много здрав мотор.
       3.MERCEDES- кабина просторна и удобна но като чели по малка и неудобна от тази на скания  само на голямата кабина можеш да си оставиш обувките  на степенката  ,видимостта е по добра от перфектна  манипулациите с уредите  има какво още да се  желае според мен (волана седи като на мотокар хоризонтално  и ниско не е центриран а изместен малко на ляво спрямо седалката)  таблото има липсващи основни уреди  в новите модели ,които могат да се видят само  през менюто на  компютъра ( е аз ще карам  ли  или ще ровя в компа на баира да видя колко е температурата на водата и  налягането на маслото ).двигател икономичен -страда от хронична загуба на мощност и пъргавост  при по старите модели  дори лаком къс живот в сравнение с  волво  и скания . слабо окачване ( лястовица торсионна щанга  втулки и т.н).Скорости - безсмислено и капризни много,чак в последните модели се сетиха да сложат шест степенна скоростна кутия и да пуснат  модел автоматик .добри думи за  задния мост особено на варианта с редуктор.удобен и евтин за ремонт икономичен
       4. MAN- Голяма кабина и  тиха  много добра "возия"  добра видимост  дори прекалено добра ( с това огромно предно стъкло лятото си като във фурна и караш постоянно с пуснати сенници ) много калпава изработка на пластмасите по кабината .манипулациите с уредите са добри като изключим педала на съидинителя и тази глупост комфорт шифт (превключва скоростите  без да натискаш амбреажа! па що не сте го направили автоматик тогава)двигател-икономичен ако го  караш без да го зориш  за сметка на това имам много лошо мнение за  здравината на мотора (все нещо трябва да му се прави) ,окачване  средна работа с изключение  на  X-образната лястовица много хитро и умно нещо.Скорости безсмислено много на брой !!! Диференциал и полуоски  по здрави от  скания , но  са рядкост моделите с редуктор.икономичен и  капризен
        5.DAF-  Голяма кабина с огромно нещо по средата , тиха  удобна  видимостта е добра , возията е префектна манипулациите с уредите добри но не  префектни ( компа е  едно копче върти натискай  върти натискай...)двигател-икономичен с много добър старт и набиране по равен път но  на баира никакъв го няма ( то холандците си нямат къде да го изпитат за да го направят да  бяга и по баира) за жалост май страда и от къс  живот (до милион).Скорости пак много -8 защо толкова много ? диференциал  без забележки  за съжаление  много рядко  на  редуктор.икономичен и  муден в баира
        6.IVECO -  Кабина  според мен са могли да се постараят повече ...... манипулации с уредите  - има  какво още да се желае  видимостта е добра в сравнение с Волвото  .Двигател икономичен и пъргав  но все  страда от  нещо.Скорости  8 защо. Само на един автоматик съм виждал 6 . Лошо мнение за барабанните спирачки. Диференциал и окачване за Ивеко според мен важи това което важи за Мерцедес ,  Ман и Даф.икономичен и капризен

                         Всичко това е мое мнение , изградено в годините 13-14  които съм  бил зад волана и  под камиона може  да не съм прав за някои от нещата но аз така ги виждам .
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#30
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Trucker_Boy

Радвам се , че темата е интересна на всички.
;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

bo4a

#32
ей тук нещо от В бокса http://vbox7.com/play:11207aa9
Mercedes LK Минава През 1метр вода http://vbox7.com/play:a102434d

bo4a


tipo

#34
 8)Кабина-Мерцедес! Двигател-Волво! Скоростна кутия-Скания! Това е най-добрия камион.


Trucker_Boy

Цитат на: tipo - Събота, 23 Април, 2011, 17:56:44
8)кабина-мерцедес'!двигател-волво!скоростна кутия-скания!това е най добрия камион



Пожелавам ти колега , един ден когато имаш пари да си сглобиш един истински камион.
кабина-ДАФ , двигател-Волво , скорости-Скания , предпочитам и огледалата на новият Актрос но за съжаление това са само мечти  ;D
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

tcvetan161

#36
Ами съгласен съм с теб.Но за мен най- добриете са:Scania,MAN,Volvo. :)

jonsan69

За мене сканията е много добър камион

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Цитат на: jonsan69 - Четвъртък, 05 Май, 2011, 20:19:56
За мене сканията е много добър камион

За мен баце и ,,Европейката,,става ,даже бие Сканията по цена и по цена подръжка . ;)
Обаче все си мися,че най-добрия дръгел е този,който карате в момента ......храни ви ,вози ви,подслонява ви и т.н. ,така си мисля де.
За мен най-добрия дръгел е паркирания ,оти я съм у хоремаго,нета и къде си искам  ;)

tcvetan161

Колеги според мен най добрия камион е Scania,Man,Volvo и до някъде Daf.

R560


Huligan

#41
Аз съм карал почти всички марки най-доволен съм от Volvo карал съм и Scania,Mercedes,Man,Iveco в момента карам Daf XF 430 коня евро3 най-много ми харесва Volvo-то ;)

Причина за редакция: Правопис !

!na

Цитат на: Huligan - Петък, 15 Юли, 2011, 22:45:57
аз съм карал почти всички марки най-доволен съм от volvo карал съм и scania,mercedes,man,iveco,в момента карам daf xf 430 коня евро3 най-много ми харесва volvo-то ;)

радост за очите ми!
запиши се за състезанието, ако още не си го направил и ще покараш един FH 500 hp I-Shift и всякакви др екстри
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

DeDo Vi

Цитат на: loshdancho - Понеделник, 28 Март, 2011, 18:16:56
Са мен класацията изглежда така :
           1. SCANIA -просторна и удобна  и тиха кабина кабина, стойката на водача е перфектна видимостта е добра много удобни манипулациите с уредите, за сметка на удобството при ремонтите  , двигателя е много пъргав и икономичен , скоростите  малко на брой и дълги елементарно окачване  на задния мост което за мен е плюс  минусите са  :кардан  диференциал  и полуоски  така и не мога да си  обясня  защо само тежкотоварните  влекачи са на редуктор. камион за ШОФЬОРА
         2 .VOLVO- по-малка кабина (заради скосеното предно стъкло) и по- шумна според мен  кабина видимостта е отвратителна заради малките  странични стъкла стойката на водача е горе долу добра волана не може да да се премести както на мен  ми е удобно и ( почти вертикално бутнат надолу и дръпнат към мен) уредите са много удобни като изключим огромния скоростен лост много добра VEB -моторна спирачка , двигател муден и икономичен  до 1300 оборота от там на горе мощен но лаком  по- муден от  скания много издръжлив .Слабото място на всички май е компресора  счупили се започват проблемите ,скорости перфектни . Не чупи  толкова  често  като скания полуоски и диференциал. здраво окачване много здрав мотор.
        3.MERCEDES- кабина просторна и удобна но като чели по малка и неудобна от тази на скания  само на голямата кабина можеш да си оставиш обувките  на степенката  ,видимостта е по добра от перфектна  манипулациите с уредите  има какво още да се  желае според мен (волана седи като на мотокар хоризонтално  и ниско не е центриран а изместен малко на ляво спрямо седалката)  таблото има липсващи основни уреди  в новите модели ,които могат да се видят само  през менюто на  компютъра ( е аз ще карам  ли  или ще ровя в компа на баира да видя колко е температурата на водата и  налягането на маслото ).двигател икономичен -страда от хронична загуба на мощност и пъргавост  при по старите модели  дори лаком къс живот в сравнение с  волво  и скания . слабо окачване ( лястовица торсионна щанга  втулки и т.н).Скорости - безсмислено и капризни много,чак в последните модели се сетиха да сложат шест степенна скоростна кутия и да пуснат  модел автоматик .добри думи за  задния мост особено на варианта с редуктор.удобен и евтин за ремонт икономичен
        4. MAN- Голяма кабина и  тиха  много добра "возия"  добра видимост  дори прекалено добра ( с това огромно предно стъкло лятото си като във фурна и караш постоянно с пуснати сенници ) много калпава изработка на пластмасите по кабината .манипулациите с уредите са добри като изключим педала на съидинителя и тази глупост комфорт шифт (превключва скоростите  без да натискаш амбреажа! па що не сте го направили автоматик тогава)двигател-икономичен ако го  караш без да го зориш  за сметка на това имам много лошо мнение за  здравината на мотора (все нещо трябва да му се прави) ,окачване  средна работа с изключение  на  X-образната лястовица много хитро и умно нещо.Скорости безсмислено много на брой !!! Диференциал и полуоски  по здрави от  скания , но  са рядкост моделите с редуктор.икономичен и  капризен
         5.DAF-  Голяма кабина с огромно нещо по средата , тиха  удобна  видимостта е добра , возията е префектна манипулациите с уредите добри но не  префектни ( компа е  едно копче върти натискай  върти натискай...)двигател-икономичен с много добър старт и набиране по равен път но  на баира никакъв го няма ( то холандците си нямат къде да го изпитат за да го направят да  бяга и по баира) за жалост май страда и от къс  живот (до милион).Скорости пак много -8 защо толкова много ? диференциал  без забележки  за съжаление  много рядко  на  редуктор.икономичен и  муден в баира
         6.IVECO -  Кабина  според мен са могли да се постараят повече ...... манипулации с уредите  - има  какво още да се желае  видимостта е добра в сравнение с Волвото  .Двигател икономичен и пъргав  но все  страда от  нещо.Скорости  8 защо. Само на един автоматик съм виждал 6 . Лошо мнение за барабанните спирачки. Диференциал и окачване за Ивеко според мен важи това което важи за Мерцедес ,  Ман и Даф.икономичен и капризен

                          Всичко това е мое мнение , изградено в годините 13-14  които съм  бил зад волана и  под камиона може  да не съм прав за някои от нещата но аз така ги виждам .
Братле, добре си представил характеристиките на повечето модели камиони. Но Целта на темата е да си кажеш честно и пристрастно кой камион ти харесва на теб. Защото безпристрастна класация няма. И ми е чудно как не те домързя да изпишеш цял роман за да ни кажеш неща които можем да прочетем почти в всички списания за камиони. Което ме навежда на мисълта, че си преписвал от някъде, а не си ги карал всичките (А може и да си, де да знам)
А ето и моето мнение по темата (Най-добрия камион).
НАЙ-ДОБРИЯ КАМИОН Е НОВИЯТ КАМИОН. Няма да забравя как се изкефих (Сравнимо е с оргазъм) навремето когато след години каране и лежане под най-старите камиони в ДАП-а се качих на НОВ камион (Мерцедес).
НАЙ-ДОБРИЯ КАМИОН Е ТОЗИ КОЙТО ТИ ДОКАРВА НАЙ-ДОБРИ ДОХОДИ. Защото в крайна сметка нали за това ги караме тези камиони, за пари.
ОПА е каква стана тя, май си противореча а. 

!na

Цитат на: ДеДо Ви - Събота, 16 Юли, 2011, 01:33:57
А ето и моето мнение по темата (Най-добрия камион).
НАЙ-ДОБРИЯ КАМИОН Е НОВИЯТ КАМИОН. Няма да забравя как се изкефих (Сравнимо е с оргазъм) навремето когато след години каране и лежане под най-старите камиони в ДАП-а се качих на НОВ камион ...
НАЙ-ДОБРИЯ КАМИОН Е ТОЗИ КОЙТО ТИ ДОКАРВА НАЙ-ДОБРИ ДОХОДИ. Защото в крайна сметка нали за това ги караме тези камиони, за пари.
ОПА е каква стана тя, май си противореча а.

Не си противоречиш, според мен.
Просто първото е емоционално, а второто - рационално мнение.
Най-добре е, когато съвпаднат.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion