• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Според Българското законодателство

Започната от Бриги Магнито, Петък, 14 Октомври, 2016, 08:23:41

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Г-да фирмаджии,чорбаджии,онбашии и сие.
Според Българското законодателство,всеки притежаващ изряден документ за квалификация се води квалифициран.
Тъй че понятие като некадърен няма.
Или с други думи,щом квалифициран кадър не се управя с възложените задачи означава,че тези задачи са извън неговата квалификация и е редно да си помислите в какво превърнахте транспорта.
Транспорта е услуга,която има за цел да премести вещи,материали,продукция ,оборудване,хора и прочее от точка А до точка Б.
Нищо повече


Бриги Магнито



admin

Бриги, българските работодатели в голяма степен не се впечатляват от разпоредбите на законодателството. Тук съм качил един много интересен материал. Приятно четене!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

briko

 :P Е баси, неам думи...горките работодатели ;D

цецодебел

 Админ. Това сега ли ,или шъ чакаме развития комунизъм? ;D?
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

nevega

Бриги аз по принцип харесвам вижданията ти, но относно квалификацията хич не е така, няма да опсъждам това кой си е взел Профисионалната компетентност и на кой са му я донесли както казва един от моите шофьори :)
По принцип няма законодателство според което работодателя да е длъжен да приема какъвто и да е документ за квалификация, като гаранция за квалифицираността. Документа е необходимо но не и достатъчно условие и затова всеки работодател прави своя подбор според собствените си нужди и приценки.

Бриги Магнито

Е тъй де тъй.
Или с други думи Гошо стаа га е при Тошо ,ма дайте да не се сърдим на Пешо,че  не стаа оти за Рашо е идеален ,па Сашо не стаа.


dino412

Бриги мойте уважения приятелю но има хора и със 100 талимата у джебо да са па си не стаат.
Мани не ме карай да пиша романи що само последните три седмици имам поне пет-шест случки с такива "професионално компетентни" лица.Единия Ми идеше направо да го претрепем.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

динко

Пепи пребий го и после опиши как компетентно и с АДР се натресъл на железото де шефа му го извадил от дудата.

redboy

Малко се отклонявам от темата,ма да питам - Фишовете от КАТ какво ги правите? Плащате,хвърляте или чакате да мина някаква давност?

loshdancho

Колекционира ме си ги.... мое  а потребат за стаж.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

dino412

Цитат на: динко - Събота, 15 Октомври, 2016, 21:49:42
Пепи пребий го и после опиши как компетентно и с АДР се натресъл на железото де шефа му го извадил от дудата.


Не Съм Пепи Митко Съм това за протокола.
А другото.Как да не го утепаш бре брат? Половин час Му обяснявам как да върже коланите и да пристегне биг беговете със слънчоглед.Но "ТИР-аджия"(да извиняват колегите ако Съм засегнал някой но това е само за тая персона която описвам) с евро-6-ца не вярвя на самосваладжия ТКЗС-ар с Мадарка набор на Исус Христос.
Резултата едно връщане за пренареждане на товара от 45км и второ връщане от 50км. Два дни Ми се пречка из двора и трябва да го обикалям като голем камик и да  изчаквам товарача да прави маневри покрай "компетентнио" после да смени вилици с кофа да прибутва в склада да може да разтоварим.Губи времето и на Мен и на колегите де чакат да товарят и на фадромист и на комбайн където пък Мен чака.
Е кажи как да го не гръмнеш с кеф? 
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.