• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Законът Макрон - безработица, гладни семейства или добра работна практика в ЕС

Започната от micyri, Събота, 26 Август, 2017, 10:23:17

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

     От време на време се присещат. Законът на името на Макрон. Той надали взима решение, по-вероятно е бабката да му казва. Даже чух, сексуалната му ориентация била друга, нито нормални жени харесва, нито бабки. Значи е истински еврогейец.


Акция в Дания срещу редовната седмична почивка в камиона, десетки глобени ????????????‍♂️????
В нощта на неделя (10 септември) срещу понеделник е била извършена мащабна проверка на паркинг в Падборг. Операцията е била неочаквана и тиха и повечето шофьори са били изненадани в камионите си в момент, в който не е трябвало да са там. Глобени са общо 50 водачи, като всички шофьори са били чужденци, а само три от превозните средства са на датски превозвачи. Глобата за незаконно ползване на редовна седмична почивка в превозното средство е 10 000 DKK (2600лв) за шофьора и 20 000 DKK (5200лв) за фирмата. Така са били наложени глоби на обща стойност 1,5 милиона DKK (по материал на transportmagasinet.dk, илюстративна снимка) ????‍♂️????????
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

"България, Литва, Румъния, Кипър, Унгария, Малта и Полша се пребориха задължителното връщане на камионите предвидено в пакет ,,Мобилност I" да отпадне, съобщиха от Камарата на автомобилните превозвачи.
Съдът на ЕС излезе с решения срещу разпоредбите, приети през 2020 година.

Голямата новина е, че Съдът на европейския съюз отмени задължението за връщане на превозните средства на всеки осем седмици в експлоатационния център на транспортното дружество.

Съдът отбелязва, че законодателят не е направил адекватна оценка на тази мярка.

,,И така, вследствие на сериозни усилия през годините след приемането на непропорционалното европейско законодателство, превозните средства на превозвачите не трябва да се връщат на всеки 8 седмици, в която и да е държава по установяване или в който и да е експлоатационен център", посочват превозвачите.
Съдът потвърждава до голяма степен всички останали спорни изменения.

,,В контекста на тези европейски решения би било хубаво правителството, в лицето на Министерство на транспорта и съобщенията да преосмисли внесения в 49-ото Народното събрание Проект за изменение на Закон за автомобилните превози, който да бъде преразгледан и обсъден през призмата на новите тълкувания на съда на ЕС и настоящите социално икономически отношения", допълват от камарата."

     Източник: Мрежата
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!