• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Хладилни агрегати-търся майстор или сервиз в София или областта.

Започната от Тариката, Четвъртък, 07 Септември, 2017, 16:28:25

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Тариката

  Някой прехвърлял ли е хладилен агрегат от микробус на друга марка микробус? Ако е, какви са проблемите? Има изведен или раздвоеен компресора на климатика в товарното отделение и в кабината. При всички варианти ли ще изтече фреона?
Това е вариянт който мога да сложа, но е дублиран и ще стане още по-сложно .

Тариката


Бриги Магнито

Баце официалният сервиз на Термо кинг е в Дружба има майстори в Булгарплод и на Нирата.....


Бриги Магнито



Тариката

  Ти лично пробвал ли си ги? Ако може да нямам болки в областта на джоба.

цецодебел

Цитат на: Тариката - Петък, 08 Септември, 2017, 08:15:03
  Ти лично пробвал ли си ги? Ако може да нямам болки в областта на джоба.
Ще береш ядове ! Фреона е и отровен!
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

Haydutyn


Тариката

 Още не съм се вкарал, но на там вървят нещата.
Накратко един познат иска да си купува Спринтер с хладилен агрегат и пита за какво да гледа. Аз му казвам външен признак, ако е врязан агрегата в средния или високия таван вероятно е с обръщана дирекция. Вътрешен признак - четеш № на рама отзат напред първите 3 или 4 цифри са данните от сервиза, следва буква и след нея 1 ляв,2 десен волан. И след няколко седмици ми се жалва, че читавите на външен вид с полска или българска регистрация са с обръщан волан. тези от Германия и Централна Европа не си знаятт километрите. Разяснявам, че където има мюсулмани километража се пренавива до официалните данни от последното посещение в сервиза. Друг редовен номер е от Ц или Е клас да се размени двигателя с този на спринтера. Мотора се износва два пъти по-бързо с хладилен агрегат със отделен компресор и три пъти по-дълго при вързан компресор от климатика.
Моя познат направи компромис ще додаде повече пари за микробусче с автопилот и заводска навигация, което да ползва и за лични цели. В последствие ще се термоизолира и оборудва с хладилен агрегат.

znamc

Аз работя редовно с ТермоПро ,това е сервиза в дружба. Като професионалисти са ТОП ,нямам оплакване ,но да знаеш ,че на цена са офин (пак нямат стигане) Един TermoKIng V300max на дизел+ток излиза към 8 000 евро и отделно изолация като му пляснеш и оставаш доволен от живота :)
Другия сервиз в Булгарплод е на Брат Пит :) той работи на по-ниски цени ,но е типичния български майстор (все някъде ще си остави ръцете) , та филма с хладилния агрегат е сериозен.
Нека провери и Carrier ,те ползват сервиза на Силвърстар (бившия Балканстар) и ,като сервизиране имат 24/7 ,а ТермоПро са комунисти ,по празници и викенди- нихт арбайт.
Най-тънко излиза да си вземе хладилен бус втора ръка , сега ние сме купили 2 чисто нови буса на шаси ,но понеже един фургон с един кинг нови са 30 000лв ,сме решили да купим бусове втора ръка с агрегат и фургон и да ги прехвърлим на новите бусове ,а старите да продадем тънко и пак ще сме на далавера уш ,пък ще видим...

Monster

Цитат на: Тариката - Вторник, 24 Октомври, 2017, 01:10:23Вътрешен признак - четеш № на рама отзат напред първите 3 или 4 цифри са данните от сервиза, следва буква и след нея 1 ляв,2 десен волан. И след няколко седмици ми се жалва, че читавите на външен вид с полска или българска регистрация са с обръщан волан. тези от Германия и Централна Европа не си знаятт километрите. Разяснявам, че където има мюсулмани километража се пренавива до официалните данни от последното посещение в сервиза. Друг редовен номер е от Ц или Е клас да се размени двигателя с този на спринтера. Мотора се износва два пъти по-бързо с хладилен агрегат със отделен компресор и три пъти по-дълго при вързан компресор от климатика.
Вие се чудите зимата защо не пали голфа, Пасатора, Ц и Е класата?! Ето къде е ключа от палатката!
    Километража като се пренавива до официалните данни от последното посещение в сервиза-за периода в Германия може да минат 2 години и никой не знае колко ще навърти отгоре.

Monster