• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Заплащане на курс (2019)

Започната от m_a_rtins, Вторник, 21 Май, 2019, 14:59:22

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

m_a_rtins

 Привет на всички , искам да започна една тема със заглавие -ПЛАЩАНЕ НА КУРС . ,,,,, Аз ще дам мнението си (правилно или неправилно ) ,ПРОТИВ СЪМ за схемата плащане на курс,  та , според мен работодателите със заплащането на курс измислиха нов начин да стават още по богати ,защо - курс България - Италия варира средно 6- 10 дни като заплащането е около 700 лева . . , т.е дори и да се заработят три курса на месец заплатата на международен шофьор е 3 х 700 =2100 командировъчни лева като нека сложим и 560лева бг заплата по бг законодателство . Тотал на месец се събират около  2700лева като наблягам на аспекта че се говори за тъй наречените ПРАВИ КУРСОВЕ . Уловката която аз лично ще нарека ПОДЛИЗВАНЕ НА КУРС 2019 е следната че един единствен курс може да продължи и над 15 дни а ставката остава фиксирана .... Ако и работодателите се включат ще стане интересен диспут .

m_a_rtins


Boroman21

Къв диспут , за тия пари се ходи до Будапеща или Прага най-много и обратно. Тоест курс за макс 6дни и 45 у дома. Аз си смятам по 50€ на ден или около 500км пробег ако си на км. Под тези разценки си на загуба и се цакаш. Ако ти предлагат такава работа просто се врътни и напусни. Волани бол

Boroman21


Hristo Lishev

Докато има телета, ще има и колачи. Абе... умряла работа то, скоро няма да цъфнем и вържем, сами сме си виновни.

Бриги Магнито

Защо се обвинявате момци, ефендитата искат да лапат и от време оно офертите са горе-долу едни и същи.
Тъй че, оставаме си в омагьосаният кръг, те реват, че няма кой да работи, ние ревем, че пари няма и така, докато и едните и другите шаваме.


briko

 :) Преди 3 години бях на тази схема и наистина щом още съществува нищо не се е променило и няма недостиг на шофьори, а всичко е фарс. Ако един курс се заплаща 700лв. и той продължи между 8-11 дни / ако е повече, нямам думи /, шофьора работи без пари и няма нищо в главата.
Към момента съм на 70 кинта надник, платена отпуска на 100% 1 месец, 20 работни дни в месеца по 9 часа и тук таме някой финансов бонус, ей Бога му като се сетя как висях по граници и се занимавах с митничари за същите пари на ден......
Повтарям се, но твърдя, че шофьорската професия е една от най-хубавите, обаче да не си българин!

Koci

Някои са с впечатлението, че заплащане на курс е на супер далавера спрямо на отричаното на километър! Ако ти плащат до Германия нещо, ама едно е покрай чешката и австрийската граница друго е холандската. Един ден и то ако се движиш. А Франция ден и половина разлика. Заплащането на километър може да е много по-добре платено от другите видове.  На километър можеш да докараш 150-200 лв на ден и до Франция 3-5 дни и после наобратно. Няма кой да ти предложи по 200 лв на ден и да му карал по 7 часа и малко, щото нямало паркинг, нямало друго...

Бриги Магнито

Цитат на: Koci - Събота, 25 Май, 2019, 10:05:59
Някои са с впечатлението, че заплащане на курс е на супер далавера спрямо на отричаното на километър! Ако ти плащат до Германия нещо, ама едно е покрай чешката и австрийската граница друго е холандската. Един ден и то ако се движиш. А Франция ден и половина разлика. Заплащането на километър може да е много по-добре платено от другите видове.  На километър можеш да докараш 150-200 лв на ден и до Франция 3-5 дни и после наобратно. Няма кой да ти предложи по 200 лв на ден и да му карал по 7 часа и малко, щото нямало паркинг, нямало друго...
Що ми се струва, че и на км и на курс е исти курец.
200лв. от км при сегашните разценки, че вземеш само Со магнет.
Минава ли Ви през акъла, че паузите независимо от какво естество са породени, трябва да се заплащат според действащият кодекс на труда, а те не се заплащат


цецодебел

Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 25 Май, 2019, 15:59:07

Минава ли Ви през акъла, че паузите независимо от какво естество са породени, трябва да се заплащат според действащият кодекс на труда, а те не се заплащат
Бригадире , те карането не плащат ,ти искаш паузите.
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

micyri

Гледам,че вече освен цифри обръщате внимание и на други неща.
Поздравления!

Koci

Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 25 Май, 2019, 15:59:07
Що ми се струва, че и на км и на курс е исти курец.
200лв. от км при сегашните разценки, че вземеш само Со магнет.
Минава ли Ви през акъла, че паузите независимо от какво естество са породени, трябва да се заплащат според действащият кодекс на труда, а те не се заплащат

Двеста лева са един-два дни в седмицата. По името ти изглежда да си близък с магнитните?

При заплащане на курс плащат ли се седмични почивки или чакане? Какво толкова сложно съм написал? Разтоварване и връщане в Пасау и Дортмунд може и повече от два дни разлика да има, а разценката на курса е до Германия. Разбира се, че е редно да се плаща за всеки ден в камиона и за всеки адрес - Ташев го има поне това.

Boroman21

Все е прецакване , за паузите ще претакаме зелето . А па ако е фризер още по сгодно.

На час си е най-добре за всички + другите добавки естествено.

Hristo Lishev

Цитат на: Koci - Вторник, 28 Май, 2019, 15:51:56
Двеста лева са един-два дни в седмицата. По името ти изглежда да си близък с магнитните?

При заплащане на курс плащат ли се седмични почивки или чакане? Какво толкова сложно съм написал? Разтоварване и връщане в Пасау и Дортмунд може и повече от два дни разлика да има, а разценката на курса е до Германия. Разбира се, че е редно да се плаща за всеки ден в камиона и за всеки адрес - Ташев го има поне това.

Колега, на теб Ташев ли ти е ориентир за добро заплащане и коректно отношение? ::)

Koci

Цитат на: Hristo Lishev - Вторник, 28 Май, 2019, 19:34:14
Колега, на теб Ташев ли ти е ориентир за добро заплащане и коректно отношение? ::)

В тази част, да. Пишеш като запознат, дай подробности и ще видя дали ще ми е отправен ориентир.

Koci