• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Транспортни услуги с Рено Мастер 2.3 dci 165 2015г.падащ борд

Започната от striked27, Вторник, 15 Октомври, 2019, 15:13:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

striked27

На Вашето внимание,

ВИ ТРАНС ЕООД е транспортна фирма. Предлагаме експресен транспорт на всякакви товари допустими за съответното превозно средство в нашия автопарк. Изготвяме цялостна документация и фактуриране по ДДС. Ние сме бързи, точни и коректни с внимание към клиента и неговия товар.
Към момента разполагаме с товарен микробус /брезент/ Рено Мастър 2.3 DCI 165 к.с. , Евро 5 , единична гума до 3.5 тона като полезния му товар може да бъде до 2 тона, тъй като има въздушни възглавници на задния мост с управление от кабината. Оборудван е с падащ хидравличен борд, чиято товароносимост е 750 кг.
Товарният отсек е с размери 4.20/2.20/2.40, 8 европалета, 22 м3 с конструкция, която се разглобява и позволява странично товарене по цялата дължина на каросерията, покрита с водонепромокаем брезент. Разполага с регулиращи се халки на пода за укрепване на товара с колани. Налична е и спална кабина на полската фирма " Moto Wektor" , оборудвана със суха нафтова печка " Ебершпахер ". Прикачваме снимки за да видите товарния микробус.
Като релации към момента бихме обслужвали цяла България и близките до нея държави като тендецията е в близко бъдеще да покриваме и цяла Европа.
Цената, която ни устройва е средната за страната на километър, но тъй като изборът в този бранш е голям а и не търсим бърза печалба сме склонни да се съобразим с вашите ценови оферти с цел съвместно партньорство и постоянна заетост, естесвено след коректно представени средни цени на пазара.

Поздрави: Ви Транс ЕООД  гр.Варна

тел.+359 886 368 186

striked27


dino412

Здравейте.
Имам един въпрос към Вас.Понеже отдавна търся бус до 3.5т. с товароносимост 2.0т.(за собствен превоз на стоки в Европа) как успявате законно (и с наличието на падащ борд и спална надстройка) да постигнете тая товароносимост?
Ако не е тайна и имате желание да Ми отговорите ще Съм Ви много благодарен.Може и на Л.С.

Поздрави:Димитър Ганчев гр.Монтана
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

admin

Цитат на: dino412 - Сряда, 30 Октомври, 2019, 15:12:25
Здравейте.
Имам един въпрос към Вас.Понеже отдавна търся бус до 3.5т. с товароносимост 2.0т.(за собствен превоз на стоки в Европа) как успявате законно (и с наличието на падащ борд и спална надстройка) да постигнете тая товароносимост?
Ако не е тайна и имате желание да Ми отговорите ще Съм Ви много благодарен.Може и на Л.С.

Поздрави:Димитър Ганчев гр.Монтана

Не съществува бус с общо тегло до 3.5 тона и товароносимост 2 тона. Обичайно такива бусове могат да товарят около 1 тон. Съвсем друг е въпроса, че в някои държави от ЕС има доста товари с такова тегло, но са рядкост в България.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

striked27

Разбира се, че няма колеги, написали сме тази товароносимост само за България, защото имаме въздушно окачване и смятаме, че ще може да се справи буса, а и са по-малко товарите до 1 тон. На местно ниво си е по- малък рискът. Колкото до чужбина колегата е абсолютно прав, товароносимостта е не повече от 1 тон.

Koci

За България със сериозно претоварване носят тези с двойна гума отзад. На тях реално законният товар може да е по-малко и от тон. Има разни легенди, че щом е с двойна гума не е до 3,5 тона. И затова като видя някой спрял такъв и все го питам и всичките са били до 3,5 тона.
Има бусове товарят близо 1,5 тона и едно туристическо ремарке предполагам още 500 кг. Има туристически с тара 120, демек 630 кг нето, ама е само мечта да качи толкова (ламаринено е). В България и по-голямо ремарке да се закачи ще кара без тахограф още години. И тол такса няма, но задължително винетка за ремаркето с комбинация бус.

dino412

Цитат на: striked27 - Четвъртък, 31 Октомври, 2019, 17:53:06
Разбира се, че няма колеги, написали сме тази товароносимост само за България, защото имаме въздушно окачване и смятаме, че ще може да се справи буса, а и са по-малко товарите до 1 тон. На местно ниво си е по- малък рискът. Колкото до чужбина колегата е абсолютно прав, товароносимостта е не повече от 1 тон.

Благодаря за отгора.
Пожелавам Ви успешно намиране на добре платени товари.
Поздрави.
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

dino412

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.