• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

DAF 2022 XF, XG, XG+

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Неделя, 12 Юни, 2022, 01:01:05

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

     Видеа:

http://youtu.be/OZ5eraB20qA

http://youtu.be/FbHA1emtZoM


Ново поколение DAF камиони - XF, XG, XG+ - Start the Future

Европейската комисия въведе нови разпоредби за масите и размерите на (товарните автомобили с цел да разшири границите по отношение както на намаляването на емисиите CO2), така и на пътната безопасност и комфорта на водача. DAF е първият от европейските производители на камиони, който представи ново поколение камиони с атрактивен и много аеродинамичен дизайн, използвайки допълнителната свобода, предлагана от новите разпоредби. Производителят от Айндховен обещава водеща в класа горивна ефективност, безопасност и комфорт на водача и затова, смята че новото поколение на DAF ще е играч, който ще промени правилата на играта.

Ново поколение DAF камиони - XF, XG, XG+ - Start the Future

Новото поколение XF се отличава с изцяло нов дизайн на кабината с удължение от 160 мм отпред, което осигурява отлична аеродинамична форма, а тя допринася значително за по-нисък разход и по-ниски емисии на CO2. Кабината на новия XF e разположена със 75 мм по-ниско в сравнение с XF Super Space Cab и Space Cab. Подобрена видимост благодарение на голямото предно стъкло, новата форма на страничните огледала и странично стъкло във вратата на пътника. Въпрешната височина в кабината на новия XF е между 1900 и 2075 мм, в зависимост от това къде е застанал водачът.

Ново поколение XG и XG +
В допълнение към XF, DAF представи XG и XG +, създавайки нов пазарен сегмент от най-висок клас, който се възползва максимално от новите правила за масите и размерите. Освен удължението отпред от 160 мм и двата водещи модела разполагат с не по-малко от 330 мм допълнителна дължина в задната част на кабината. Това създава несравнимо пространство за работа, живот и сън. Кабините на XG и XG+ са разположени със 125 mm по-високо от новото поколение XF. Подът не е изцяло равен, но пък това осигурява лесен достъп само с 3 стъпала и чудесна позиция за сядане за отлично директно виждане.

Интериорът на кабината DAF XG предлага вътрешна височина не по-малко от 1 980 до 2 105 мм и – благодарение на удължението в задната част – огромно вътрешно пространство.
Новият XG + превъзхожда всеки камион на пазара, що се отнася до вътрешното пространство. Вътрешната височина в кабината предлага впечатляващите 2220 мм. Моделът XG + е най-модерният модел на DAF, предлагащ най-високо ниво на комфорт и простор на живот, които са уникални в цялата индустрия. DAF е известен с големия си обем на своята Super Space Cab и въпреки това DAF XG+ има 14% повече обем от нея – 12,5 м3 доскоро беше немислимо като обем на кабината на европейски камион.

    Източник:
https://turbotrucks.bg/start-the-future-xf-xg-xgplus/
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

admin

Чудесно изглеждат. Карал съм DAF XF, но беше само 410 к.с. и тежките товари го задъхваха прекалено много. Иначе като комфорт ми харесваше.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

МИНКО ИЛЧЕВ

#2
     Доскоро приказката беше: кабина и само това. В Дискордиа има такива (най-евтините), близък приятел работещ там беше много скептичен относно двигателите. Но са със "стряскащо" ниска норма - 21 литра плюс 310 милилитра на тон. Вероятно само "най-великите" шофьори могат да я постигнат? Не и нормалните. Сещам се за "най-великия" по собствено самооценка,,,,,,,,,,,, с "милиони" километри,,,,,,,,, за него всички шофьори са: крадци, некадърници и пияници! Преди време се хвалеше, че стрували ми се в BOMEX с DAF, XF му е горял 18,2 литра на 100 км, тежко и планиско. Шефовете не бързайте да се радвате, същият се хвалеше, че седмично продава по 500-600 литра - поне на 45 на 100 км, го докарва. Може и да бъркам, зависи колко кара седмично. Скоро обясняваше как в испанската Трота е правил половин милион годишно на двойка, предполагам за 10 месеца, 50 хиляди месечно общо и 25 хиляди всеки. Какво пречи да обяви, че прави по 35 хиляди месечно и 8-9 хиляди седмично. Тогава по зареждане ще гори 25 на 100 км и 600 литра у джоб. И не се хвалеше много, че не можел този ДАФ да мине под ниски мостове - вероятно вече знае подходящата скорост?!

    Впечатленията са: по-дълга е композицията влекач с полуремарке за някои кабини с 16, дори срещах и 26 сантиметра от стандарта 16,50 метра. Има възможност шофьорската седалка да се завърта и стъкло ниско долу на дясната врата за "сляпата зона" и прибираща се дясна седалка - както се видя на клипа. Чистачките са вече само две, може да показва натоварването на първия мост, дори когато е на ресорно окачване, пултът за възглавниците може да се поръча да управлява и ремаркето - неща които рядко се срещат при други марки. Осветлението вътре и отвън е изцяло светодиодно, има варианти с огледала, с камери и огледала и камери едновременно. Много удобно са поставили куплунг за запалка до предното стъкло и така кабелите за захранване на навигация не минават половината кабина. Това са удобства за навигацаджиите. Обаче сега се замислям, ами тези където не ползват навигация - атласаджиите? Дали е помислено за тяхното удобство? Често се справят стотици пъти по-зле от приказките им!
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

#2
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!