• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Колко е заплащането на километър/ден/час, при некадърните, кадърните и "великите"?

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Четвъртък, 11 Август, 2022, 11:14:24

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

     Общо взето знаем какви са парите за средно кадърни, нормално кадърни и малко или много некадърни. Като пример за най-високо заплащане може да се вземат Дискордиа и Дриймс Транс от минимално 90-85 евро (със/без АДР) до 105 евро плюс за влизане в Великобритания и отделно едни 1 000 лв или подобни за започване и на още който те "довежда" и можеш да разчиташ на платен учител. Задавали ли сте си въпроса колко пари взимат "великите" обикновено по техните думи за степента на можене?
    Аз не съм, доскоро, както уж някои божи служител казват: това не бива да питаш. И аз така, смятах че е "греховно" да питам колко ли взимат спрямо некадърните.

    Онези първите (некадърници по някое мнение) може да не успява да задържи лентата за движение, да няма идея за: документи, начин на натоварване и разпределение никакви езици (българският горе-долу говоримо). Това обаче често са качества и на "великите" и много "великите". Разбрахме какво взимат обикновените и дори необикновено прости неможещи, нежелаещи.

    Колко ли повече работа биха свършили добрите и също "великите", тези последните мнения ги "уважавам", добре че много не разбирам, защото обикновено никакви качества няма, но все пак не съм наясно и може изобщо да не е така.

    Може би вършат 10% или 20% повече работа? Или два пъти или дори 10 пъти повече (с 900% повече)? Ако заплащането е на километър, например някой некадърник минава днес 500 км, съответно онзи "великият" ще мине например 5 000 км днес и хем той ще вземе пари като за квалификацията, хем работодателят като за 10.

    Да вземем да попитаме някой "велик" или направо "великият" сред "великите".

Цитат"Jimmy Hoffa  Търся подходящата заплата ,,,,, а относно професионализма залагам 10 каси бира, че съм около 300 пъти по- професионалист от теб."

    За този, сметката ще е 150 000 км днес, ама спрямо некадърен. А май е 300 пъти по-добър от "велик", тоест май ще добавяме още една нула и ще отидат към милион и половина само днес, а и вчера и утре.
Дали, ако е на ден заплащане ще иска 300 или по-скоро 3 000 пъти дневен надник?

    Май не е толкова? Деля 120 на 85, 90, 105 и някакво малко число се получава малко повече от 1 и до 1,5 стига, нали използвам ЕЛКА. Май се е повредила, може и вирус да е хванала (като не е ваксинирана). Ще пробвам с някой евроатлантически ориентиран калкулатор. В случай че е вярно ще излезе, че от обикновен некадърник до "най-великият" сред "великите"  беше:

Цитат"Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери 06.11.2016 18: ..."

    Този един на един милиард иска само толкова?

    От дни мисля това обява ли е не е ли? Трудно ми в да реша и практиката показва, че често съм с грешна преценка.
    Ей например този като често казва, че 17-то поколение софиянец и се поправям. Инак може да си помисля, че е голям селяндур. Аз лично както съм казал - селянин поне 200 поколение. Като казва, че е много кадърен - така е. Има обръщане на камион, неуспешно минаване под мост и вероятно много други. Представяте ли си малко кадърните или некадърните по колко такива инцидента имат? Много бил по-умен и знаеш, от повечето професори по физика. И това добре го казва, че как да се сетя иначе. И други верни неща казва, че е "тъпо копеле" и "голямо лайно" - не, дори е много скромен много голямо лайно е и много тъпо копеле.

    И други казваше, че "като се знае какво е лайно и сам не би се наел на работа".

Цитат"Такааа, първо да напиша, че не си търся работа а просто предлагам на някого, който е наясно с моментната ситуация и не се прави на тарикат капиталист. Предлагам пълен професионализъм като шофьор вътрешно в Европа или на прави курсове. Надница от 120€ нагоре,,,, тези дето си вярват, че Мунчо ще продължава да им бачка за без пари изобщо да не ми се обаждат и да не пишат тъпанарски коменти, че това било нереално !!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


Ето и какви качества предлага:

Цитат"Забавни са ми такива, които решават чии години липсват, но не ти се сърдя, споко ???? Дипломи за чужди езици нямам но в училище съм учил 11 години английски, 2 години съм живял в Австрия и криво ляво се справям с немския, 11 години съм бачкал ( исках да кажа "работил" ако ти се стори невъзпитано) в Испания, френският го разбирам като ми говорят ама аз малко сричам на него ,,, италианският също не ми е непознат, фламандският също и тн ,,,,,,,,,  Не знам на кое казваш 3. Диплома за професинална транспортна дейност. /за да докажеш твърдението си, че си компетентен/ ама предполагам, че е код 95 (имам го) ,,,, Това също не мога да го разбера ,,, 4. Изпит за право управление на тежкотоварни возило.  Предполагам, че имаш предвид СУМПС за категории С+Е ,,,  и други неща не мога да разбера от комента ти ама това навярно е следствие от липсващите ми първи 7 години ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,"

Бях останал с впечатление, че от тези 11 години, 4 е учил само за "С"-то. Та може да е бакалавър след средното, ама с този "голям" стаж кога е учил, че и за доктор. Ама фантазиите са позволени и често ненаказуеми.


    Лично да се посмеете, ако сте тази група:
https://www.facebook.com/groups/workfordriver/permalink/2608145839315322/


Цитат"Ако някой търси шофер и дава надница над 110€ да ми звънне. Магнит не слагам."


Цитат"Ако някой търси шофьор за контейнери в Антверпен да ми пише ,,,,, ако предлага под 3200€ месечно - изобщо да не ми пише !!!"


Цитат"Светослав Георгиев  Дискордия ми предлагат 120€ надница като там и дума не може да става за магнит ,,,,,,,,"


Цитат"Светослав Георгиев  Който трябва го е видял ,,,,,  А съм сигурен, че ако им кажа и 150€ надница за мен ще се съгласят ,,,,,,, И понеже ще попиташ как така на теб няма да ти дадат толкова а пък ти си такова профи ще ти отговоря превантивно, че ,,,,,,,,,,, абе няма да ти отговарям даже а ти си мисли квото си пожелаеш."


Цитат"Реджеб Фейзула  Абе аз принципно под 5000€ не бачкам ама сега пускам промоция."
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     На ден заплащане било супер, на километър много, много лошо. Например шофьорът взима 65 евро на ден, кара по много, товари/разтоварва по много или и двете, ама е супер. Друг бил на километър и има само каране и изкарва по 200 лв на смяна, обаче в пет денонощия прави 6 работни периода и се прибира във вкъщи - няма накъде по-лошо! Дори примерът е за средни кадърни, а други по 100 и 300 пъти по-кадърни чак ми е трудно да си представя колко много ще минат. Друг бил на твърдо за курс и това било супер. Например до Германия му дават като до Пасау, ама той ходи до Есен, Хамбург, Бремен... Ама той курсът теоретично може да е за 6 дни, обикновено 8, 9 и 10 дни и като разделиш парите на дните се получават съвсем различни числа.
    Може заплащането да е на час, ама като спрат да ти плащат да си отидеш във вкъщи. За спящи в камиона не е много изгодно. Като се плаща на километър лесно може да се раздели получената сума и да дойде колко е на ден. Само че когато камионът е минал малко, този който взима пари на ден ще получи много пари за километър, а другият няма да е много доволен. Обаче като опитам да разделя на нула, ако няма никакво движение днес и нещо не се получава. Дори чух, че делението с нула било забранено?! Нещо не ми се вярва и в България да е така? В най-лошият случай ще почерпим и ще стане.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

"Търся работа. Малко опит в Бенелюкс и Франция, Германия. Работил съм на пристанища.Под 3000 евро не се интересувам."

    Обява на някой, тези пари въобще не са невъзможни, често в оплюваните фирми, да не говорим в другите. А малко стаж, вероятно означава малко повече от нищо. Като знам, че тези с 20-30 години и "милиони километри", често нямат 10 години, а пък познания...


"Сега в Холандия обикалят по паркингите да агитират камионджии както правеха в Испания едно време ,,,,, на мен ми предложиха работа за по 1200€ седмично, което месечно е 4800€ ама трябва да живееш тук и отпуск само 2 пъти в годината ,,,,,"

    Това казва, че предлагат един форумен мангал. Това е интересно, месеците имали 4 седмици. Наистина има един, в три от четири години е така. Не става ясно, на всички ли почват да раздават тези пари седмично или само на такива с нездраво самочувствие?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Hristo Lishev

Ех, този бате Иво бе, кой какво каже, той в пъти отгоре... ;D Дето викаше един бивш колега от ВВС: голям пич, ама да му няма главата.
Та, за Нидерландия, трябва да отговаряш на критерия за уседналост, парите са горе долу толкова, само че има уловки, ако не отговаряш на този критерий, тоест подписва се полски договор с рекрутиращата агенция, ти самият трябва да имаш фирма, да плащаш на счетоводител и сам да си плащаш осигуровките. Та след това идваме на варианта малко над 3000 Йевро.
А, и никой не обикаля паркинзите, а те канят български колеги, за да вземат бонуса "доведи нов колега". Те това са моите 5 стинки.

цецодебел

Цитат на: Hristo Lishev - Петък, 17 Март, 2023, 16:01:22
Ех, този бате Иво бе, кой какво каже, той в пъти отгоре... ;D Дето викаше един бивш колега от ВВС: голям пич, ама да му няма главата.
Та, за Нидерландия, трябва да отговаряш на критерия за уседналост, парите са горе долу толкова, само че има уловки, ако не отговаряш на този критерий, тоест подписва се полски договор с рекрутиращата агенция, ти самият трябва да имаш фирма, да плащаш на счетоводител и сам да си плащаш осигуровките. Та след това идваме на варианта малко над 3000 Йевро.
А, и никой не обикаля паркинзите, а те канят български колеги, за да вземат бонуса "доведи нов колега". Те това са моите 5 стинки.
Ти пък си лесен, знаеш добре английски. Бягай там дават по 20-22 паунда на час, без въпроси! И не се майтапя, чел съм го на брошури на ферито.
Къде в Европа ще намериш обява "давам толкова"
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

imter

Цитат на: цецодебел - Вторник, 21 Март, 2023, 14:55:40
Ти пък си лесен, знаеш добре английски. Бягай там дават по 20-22 паунда на час, без въпроси! И не се майтапя, чел съм го на брошури на ферито.
Къде в Европа ще намериш обява "давам толкова"
.И като извадиш данъците,квартирата,глупавите поданици на кралицата и гадното време,по-добре си карай на прави курсове ;D ;D ;D!

цецодебел

Цитат на: imter - Сряда, 22 Март, 2023, 07:17:59
.И като извадиш данъците,квартирата,глупавите поданици на кралицата и гадното време,по-добре си карай на прави курсове ;D ;D ;D!
Май си прав.
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

МИНКО ИЛЧЕВ

ЦитатВилян Георгиев  От 36 години имам "Професионална" книжка, както и викат гоУемите специалисти ,,,,,, и съм навъртял толкова милиони километра с камион дето 99% от новите "Профита" няма да направят и за 50 години ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Колко мислите, че иска такъв "ГОЛЯМ, ГОЛЯМ ШОФЕР"?

ЦитатВероятността отново да не ми публикувате поста е доста голяма ама ще опитам отново защото не мога да си обясня защо не публикувахте предишната ми обява от последните дни на 2022 ,,,, Та гледайки как се увеличава автопарка на всяка една фирма и как се търсят водачи под дърво и камък отново предлагам на всеки, който разбира от бизнеса Транспорт да му карам камиона срещу скромните 120€ за всеки ден прекаран в камиона без ADR и без влизания на острова на пакистанците. Вероятността да се засегнат нейде около 90% от тези, които се мислят за добри камионджии е доста висока но ще кажа, че СУМПСа не съм си го купил от Кауфланд на промоция а съм учил точно 4 години за С категория в най- доброто по времето на Дядо Тошо ОТЕ Вилхелм Пик и това, което ни дадоха тогава като знания и опит няма ама нищо общо с това, което днес се взима за 2 седмици по автошколите ,,,, Хайде започвайте с наддаването !!!!!!!!!!!!!!!!

    Доскоро в Дискордиа, с АДР даваха 110 евро/ден, плюс икономия на гориво, много стигаха към 7 000 лв, което е почти 3 600 евро и при 30 дни са почти 120 евро дневно.

    Какво се получава в една от най-оплюваните фирма взема толкова колкото иска един много "ВЕЛИК" шофьор? Обърнете внимание, че иска, в момента работи за 100 евро на ден. Разправяше, че специално за него Дискордиа му давали 120 евро за ден. А и отказва предложение за 1 200 евро седмично - 170 на ден. А ама, той си лъже ЯКО, много, много - ЯКО. За онзи палячо, Голямо лайно, Тъпо копеле или пък карач седемстотин седемдесет и седем.

    Колко различна работи върши, просто шофьор и велик такъв? Ако за 4,5 часа единият минава 350 км, а "великият" вероятно 3 500 км. И обратното, ако 350 км се минават за 270 минути, то "великият" (не говоря конкретно за това лайно) ще мине за 27 минути. Отива обикновеният и товари и чака 2 часа (120 минути), а "великият" за 12 - някакъв по-бърз мотокарист ползва...

    Май и "великите" и обикновените взимат едни и същи пари?! Да не би и двата вида да работят една и съща работа? Няма начин, на едните ЯКО им личи, че имат талант в самохвалството - то май само там имат талант.


ЦитатJoro Hristozov Е ,,,, може да се каже, че съм роден шофьор ,,,,


ЦитатVasil Mitov  Има фирми и фирми ,,,,, аз примерно сега съм в българска фирма взимам 3200€ месечно но работата е лека и си върви гладко и шефа не е от олигарсите ,,,,,

    Стара информация, сега е на по-малко.

    На втората снимка, един професионален лъжец или професионалист-лъжец, като този нашия. Ще имат какво да си приказват и надлъгват.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Колко пари иска, "най-великият" във Форума и света - изрезка в други теми е има цялата.

Цитат...Условията ми са МИНИМУМ 120€ за всеки ден в камиона, без измислени норми за разход защото при 40 градуса навън а 50 в будката изобщо не гася двигателя и климатика ,,,,,,,,...

    Малко повече се иска от обикновеното, ама Голямо лайно 777, е ЕДИН НА МИЛИАРД.

Цитат"Аз съм от тия 0,0000001 % родени шофери" - написано е 06.11.2016 18:56"

    Питате ли за колко работи за 100 евро/ден, колкото не толкова "кадърни" като него, дори и некадърни взимат толкова.

    Не само ги иска, но са му предлагали.

ЦитатНа линия Ивайло Стефанов Стойчо Кадурин Абе на майтап си го написал ама на мен наистина ми предлагат по 120€ в Дискордия но нещо не ме кефи техният стил на каране ,,,, все състезатели са се сбрали там а аз къвто съм смотан и карам с 50 по магистралата няма някакси да се впиша в пейзажа ,,,,,,,,,,,,,,,,

    Значи на най, най най-великият му предлагат, а и той иска 120 евро на ден, ама се хваща за 100. Ако на километър се плаща 40 ст, има и до 50 стотинки на километър, поне изглежда що-годе реалистично и е кръгло число. Как ли ще бъдат парите в такъв случай?


ЦитатГаро,,, извади твоя да го видим !!!!!!!!!!  
04.03.2017 14:39   начало
След 3 седмици стават 30 години откакто работя на камион,,, навъртял съм между 7 и 10 милиона километра и това, че съм обърнал камион не ме прави лош шофер а това, че ти не си обърнал не те прави добър шофер ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов
  00359879030213

    При 10 милиона за 30 години е 333 хиляди годишно или за 10 месеца работа, малко над 33 хиляди месечно - при него и политиците, никакво допускане за лъжа. Вадя инструмента ЕЛКА - 33 000х0,40=13 320 лева. Това не е ли по-добре от 3 000 евро за месец? То май по толкова не се минават, само "професионалист" лъжец може да твърди това. Задайте си въпроса и си отговорете, тези които му вярвате какви сте. Доста обикновени шофьори минават по 15 000 км месечно. В случай че движението е само в Европа, идват същите пари. Ама ако минаваш през България и вероятно ще имаш 4-5 дни почивка, в знаменателя става 25 до 26 дни. Тогава 6 000/25 е 240 лева на ден и повече от 120 евро. Но така може да "притеснявате" жена си например, затова стойте по 5-6 месеца и година надалеч.


    Много от тези които не ги "мързи" да карат ще предпочитат този вариант. Малко условно е мързи ли го някой, та за всеки случай в кавички. И много от тези предпочитат да карат със заплащане, спрямо изминатото разстояние или заплащане на километър. Освен това, някой много голям специалист или съвсем малко повече би искал да има норма на гориво. Недейте да ревете толкова шумно, големите карачи, ама на надник, ще обясня. Не изхождайте, че някой е малоумен и иска да плаща нафта например. Ако има една нормална норма и с малко старани може да се свали с 3-4 литра на 100 км. Това не са ли 450-600 литра при 15 хиляди? Онзи "големият" герой, доколкото си спомням се хвалеше, че навремето е продавал по 500-600 литра, ама седмично. Твърди, че онзи ДАФ бил много икономичен (май не е можел да минава под всички мостове) и изразходва 18,2 литра на 100 км. Когато е 27 тона товарът с насрещен вятър 19 на сто, някакъв друг камион. Кой бяга от такива пари?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

martin stanev

99% сме шушумиги, крадци, пияници и смрадливци  :D ;D 20 евра ни били много на ден  ;D Голям дразнител беше тоя ридер777. Веднъж ме наказаха заради него тук във форума, защото съм го нарекъл шушумига, а той сереше по нас обиди по цял ден. Какви са тези 120 евра дето търси тоя професионален готвач на манджи и пържене на кюфтета/картофи по кабините? Нали беше чорбаджия си спомням, някви рендета имаше и все търсеше будали, за 1500 евра да му карат опърдяните и вмирисани варели на манджа и кюфтета варели? Да не би да е фалирал шушумигата му с шушумига? Аз преди 2, 3 години си изтрих фейсбука и нямам достъп до шофьорските клюкарници на профи дриверите, като 777.

imter

Ивчо винаги в бил балон под много високо налягане ,още когато беше писал че правил на двойка 36 000 км на месец ми стана ясен :D :D :D!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: martin stanev - Четвъртък, 25 Април, 2024, 16:36:45
99% сме шушумиги, крадци, пияници и смрадливци  :D ;D 20 евра ни били много на ден  ;D Голям дразнител беше тоя ридер777. Веднъж ме наказаха заради него тук във форума, защото съм го нарекъл шушумига, а той сереше по нас обиди по цял ден. Какви са тези 120 евра дето търси тоя професионален готвач на манджи и пържене на кюфтета/картофи по кабините? Нали беше чорбаджия си спомням, някви рендета имаше и все търсеше будали, за 1500 евра да му карат опърдяните и вмирисани варели на манджа и кюфтета варели? Да не би да е фалирал шушумигата му с шушумига? Аз преди 2, 3 години си изтрих фейсбука и нямам достъп до шофьорските клюкарници на профи дриверите, като 777.

    Дори в Дискордиа, доскоро всички с АДР каращи в Европа взимаха по 110 евро на ден, на него му давали 120, ама той отишъл да работи за 100. Как пък един работодател не го оцени, един некадърник, ако мине днес 500 км, кадърен 700, а единственият в света ще мине да не кажа 7 000, ама поне 2-3 хиляди - като чета и слушам колко е велик това е минималното. И никой не му дава поне 20 евро повече за ден.
    Ако не може да го ползват за шофьор, като гледах видеото с последната фирма където е почнал, изглеждаше със седмичен опит с камион. Друго освен голям карач (седмичен стаж), други неща свързано с шофиране няма. Регламента за времето (управление и почивки) почти няма идея, беше писал голяма глупост за разпределяне на товара, явно и там е зле работа. Скоро във видео не можеше да обясни, кое е станало безсрочно - психото или квалификация на водача на МПС (компетентност) - изобщо нямаше на идея. Имам някакви идеи как може да изкарва пари, без да шофира. Може да го развеждат като панаирджийска мечка. Хората ще дават пари само да го видят отблизо, ще му лепят петдесетачки на челото, много пари виждам, много повече от 120 евро.
    Всички са пияници и некадърници, а той е аристократ 17-то поколение софиянец. Преди време умираше от кеф, как украинци работели по морето за 150 долара месечно. И на него му се полагат такова работници, ама не идват нещо.


Цитат на: imter - Петък, 26 Април, 2024, 07:37:08
Ивчо винаги в бил балон под много високо налягане ,още когато беше писал че правил на двойка 36 000 км на месец ми стана ясен :D :D :D!

    Тези 36 хиляди не са нищо. Заявяваше, че като е работил в испанската "Трота" са правили по 500 хиляди годишно. Ако се работи 10 месеца в годината, ще рече по 50 хиляди километра месечно. По-вероятно е някои да са казали, че са направили 35 хиляди и той да е отгоре е казал 36 000. Естествено не говорим да се спазват някакви норми и регламенти. Макар че нашият "най-велик" шофьор е започнал в по-сегашно време и дори не превозвал под ТИР конвенцията. Глобите са били съвсем приемливи за онова време.
    Принципно съм на мнение, че не е невъзможно да се направят, не от нашия ЛЪЖЛЬО 777,,,,,,,,,,. При 36 хиляди месечно, за 25 дни ще рече по 1 440 км дневно, дори в Испания само в едната посока има такива разстояния. В Испания, тогава дори за 20 часа да се направят има дори 4 часа за някаква дейност като товаро - разтоварна дейност и 5-6 почивни дни. Други може и да са правели, но той надали.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Един с нещо като индианско име Голямо лайно - Тъпо копеле седемстотин седемдесет и седем, пуснал някакъв призив в група на Фейсбук, за който е участник в нея ето връзка:

    Работа за шофьори

    И малка част:
Цитат
Уважаеми работодатели,
Бих искал да споделя някои наблюдения, които смятам, че са от значение за нашата индустрия. В последно време съм забелязал, че в строителството може да се вземат по 1000 лева на ден, докато в транспортната индустрия, която носи значителни рискове, заплатите са по-ниски от това, което могат да получат работниците в строителството.
Според мен, тази разлика в заплатите не е съвсем справедлива, особено когато вземем предвид рисковете и отговорностите, свързани с работата в транспорта. Транспортът изисква не само физическа, но и психическа издръжливост, като работниците трябва да се справят със стреса и опасностите на пътя всеки ден...

ЦитатIvailo Vuchkov  Един пич ми направи поредната баня за 3 дни и ми взе 4000 лева, което идва надница над 1000 кинта ама това няма значение ,,,,, нищо, че е в прахоляк, всяка вечер си спи вкъщи.

ЦитатIvailo Vuchkov  Даже съм го дал вече жилището под наем ,,, а банята стана уникална, от цялата кооперация идваха да я снимат ,,, а пича редеше плочките с едни лазерни лъчи, за пръв път видях такова нещо.

    Като е такава скръндза откъде намира такива скъпи майстори? Поне се изфука, че отново е по-по-най. "С някакви лазерни лъчи" - често са му детски обясненията.


ЦитатIlian Todorov  От 2017та година давах по 2700€ на моите шофьори ама тогава и цените бяха други, сега всичко поскъпна.

Цитативан попов  Никога не ползвам хипербули ,,,,,,,,,,,,, всички, които са работили за мен са в тази група ,,,,, ако искат да кажат.

    Тогава май масово парите бяха до 70 евро на ден, ама вярваме му. Някой е давал по 90 евро на ден още преди 7 години. От две години пуска промоционална надница 120 евро и като свърши промоцията 125. Сега се хванал за 100 на ден, а ако е карач и на километър, ще изкарва поне 50% отгоре. Логична и последователна мисъл, не противоречаща си, на която може да се вярва. Така се обосновават в съдебни решения.

ЦитатДнес са дошли и са окосили двора и подрязали храстите ,,,, за 1 час 300 кинта ,,,,,,,,,,
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Голямо Лайно или Тъпо Копеле 777 или както нежно се наричат помежду си Ивввв! Пак ще се сменя работата, най-великият в света, не се е раждал такъв като него и не се знае кога ще има пак. Това по негови оценки, а моите са ясни. Много е лошо, ако са го изгонили, той много държи когато някой е "изгонен" да не му се зачита стажа. Две фирми с контейнери, май по 3 месеца. По достоверна информация , дори в едната е имал 3 месеца няколко месеца почивка и пак 3 месеца работа - сериозен работник, макар на възраст като 10 годишен. Как го изпускате най-добрия? Ако съм му работодател ще му се хвърля в краката и ще му се моля, милиони ще му давам само да остане. Ще му пратя момичета да си разкъсат дрехите и да му изпълнят всички желания. Опа, дали млади момичета е добре? Беше споделил как една 80 годишна го е молила да я преведе през пътя. Не ѝ разбрал намека, ама един българин го "светнал" какво е искала. Много се ядосваше как не е разчел сигналите. Бил е по-млад, сега нещо "зряло" около 90 ще му е идеално. Слушате ли добре следващи работодателите, ама за малко? Как, кажете как го изпускате най-великият шофьор в света, а работи за по-малко пари от такъв в Дискордиа? Дори да не е една милионна част кадърен като него.

    Обявата е обърна в положително искане - преди беше: без фриго. Превод без хладилник и по новому, хладилник ЙОК. Преди време беше писал, че ако спре до него такова ще му дръпне дръжката на лафета. Вероятно е очаквал бурна подкрепа, след като много го "нахраниха", каза: нямало да я дърпа. Пичага е, като изключим когато е голямо лайно. Освен това на хладилника е ЧОК ЗОР, обикновено и не е работа за палячовци като него. Ако гледате камионите от Прибалтика, както и полски регистрация със Слава Кокаина, ама не на фронта, включително и хладилни, ще видите, че там е ЯВАШ ЯВАШ, та чак към ДУР отиват. Затова на него си му е БАШ ТАМЪН на контейнер или брезент с 1 000 километра курс поне, за хладилник доста често се изисква каране, дори по-малко от това което обявява за себе си, не е за палячовци. Забелязвате ли някои думи? Искам да се харесам на ДПС. Нали знаете, че няма смисъл да се гласува, сега втори, а скоро и първи. Нали знаете, че те "защитават" наричащите се турци?! Също така политиците ЯКО мислят за народа си, особено ако "върлува с невиждана ярост" нещо си. Ваксините дават безсмъртие и т.н. Малко черен хумор, ама някои хора чакат да се освободят от ДПС-кото робство. ДПС - слава, слава!

ЦитатУважаеми господа "Работодатели" публикувам офертата си малко рано за да има време да мислите и да смятате дали си заслужава или не.  Да започна първо с това, че камион съм виждал само по теУевизоро, но съм схватлив и бързо ще вляза в час с работата за ваше успокоение. Желаното от мен заплащане за живота в будката е или 850€ твърдо седмично или 120€ дневно ако заплащането е на месец като превеждането на парите трябва да е до 5то число на следващият месец. Предпочитам работа на контейнер или ако е брезент курсовете да са на минимум 1000 километра поне защото съм на 56 години и мятането на колани не е едно от любимите ми забавления. Ако ми плащате закуска, обяд и вечеря в ресторант даже няма да внасям в кабината храна, тигани, тенджери и котлони за успокоение на тези, които искат камионите им да са като нови и след 10 години. Готов съм да започна работа в края на първата седмица на Август и имате достатъчно време за размисъл. Мога да карам и България - Турция за по 100€ дневно ако някой го е закъсал със шофьорите и железата му събират прахоляк на някой паркинг. Предложения със заплащане на километър директно ще бъдат блокирани и докладвани на инстанциите, които са компетентни относно заплащането на труда в Транспорта. Превозвачи на които са им ниски навлата, скъпи горивата, пътните такси и всички други разходи от сърце ги моля да си спестят лекциите по Икономика в които правят жалки опити да убедят Гилдията, че трябва да се работи без пари и ще бъдат блокирани.  Малко дългичка стана обявата ми а съм наясно, че нейде около 95% от "Превозвачите" сте освен неграмотни сте и със самочувстие на биг босове ама нищо де някой ден може и да ви влезе нещо в празните манерки. Та от началото на Август съм на линия - МИСЛЕТЕ !!!

    Щял да докладва, ще доносничи. Хубав човек е, дърпа лафет, докладва и е голямо лайно.


    Колко иска сега (ще се навие за по-малко). Публикацията с коментарите, за участниците.



ЦитатЕрдин Илиязов   Не ,,,, предлагам на някой да му бачкам вместо да му седи камиона на паркинга.

    Съгласен съм! Ако е съвсем от немай къде, би могъл криво-ляво да го кара.


Цитатбат Иво, никой друг няма да ти оцени карането, както ти сам себе си, или иначе казано с твой камион според мен, би било най-добре, въпреки че много са прецакани навлата вече.. най-тьпото във фирмите е, че както ти например си вършиш работата максимално бързо, друг се мотае по пътя и взима същите пари, което никога не съм го разбирал..

    Така е, затова на километър и показваш какво можеш и взимаш за всичко което си заработил.


    Това е долу е предната му публикация и за какви пари говори. Напомням: той никога не лъже!

ЦитатБанда, привет в тази мрачна и дъждовна Неделя. Пак се зачетох из обявите за работа и наблюдавам как хора с български имена се опитват да набират шарани за немски фирми при изключително кофти условия със смешно заплащане. Честно чудя се как има коментари от рода на "Имам интерес" и даже си оставят телефоните. То верно в този бранш се напълни с всякакви купили си СУМПС на промоция от Кауфланд или спечелили ги от Зрънчо ама се чудя имат ли нещо друго между ушите си освен вакуум та не могат да осъзнаят, че в реалната икономическа обстановка това е повече от смешно. На 5ти Януари 1990 започнах работа в Раушер Транспорт и бях ЕДИНСТВЕНИЯТ чужденец, който работеше във фирмата и чак Август 1992 дойде един шиптър та станахме двама чужденци. Ходил съм в къщата на семейство Раушер поне десетина пъти на обяд и вечеря а сега ми е интересно колко от работещите в чужди фирми изобщо знаят къде живее шефа на фирмата.  Тогавашната ми заплата (нямам идея колко взимаха другите а и не ме интересуваше) беше над 2000 марки с които пари спокойно се купуваха поне 5 коли на по 10 години. Сега кола на 10 години в що годе прилично състояние струва минимум 5000€, влизаш в магазина взимаш само най- необходимото да изкараш седмицата и оставяш поне 100€, ток, вода, наеми и всичко се вдигна между 10 и 30 пъти ама това си е част от пейзажа и вече никой не се замисля каква част от заработката си може да спести и да сложи под дюшека.  Направо пък ми е жал за тези от вас, които меткат кинти и за жени какъвто колега имам и във фирмата в която в момента работя и на въпроса ми защо го прави като е дошъл да си храни семейството той ми отговори, че и той бил човек а семейството му все някак ще оцелее ,,,,,,,,,,,, Аре лека почивка ви желая а на тези от нас, които и утре ще почиваме ви препоръчвам да не прекалявате с пърцуцата а да мислите как да осигурите достойно настояще и бъдеще на децата си !!!!!!!!!!!!!!!

    Колко е изкарвал доскоро (той никога не лъже)! Също публикацията с коментарите.

ЦитатИвайло Стефанов ма какви са тия цифри бре, що за глупости пишеш???  Понеже съм от хората които не премълчават, ще ти припомня твоята работа в Кокел България!  Първо беше шофьор ( първият във фирмата който му се плаща на километър), между другото отам ти дойде прякора Километъра! И в последствие дойде да работиш за Французите с Премиума вече като чорбаджия  - хайде да знаем за какви пари работеше!!! П.с явно като пиеш някоя и друга бира и откачаш тотално!

   Тогава е настоявал да му се плаща на километър, сега докладва (доносничи).


Цитативан попов  Когато започнах при теб миналата година казах името на спедицията на Жоро ако иска да се свърже с тях ,,,, та там, пак на контейнери карах Антверпен - Париж ,,,,, с Магнумите си правех по над 8500€ чисто,,, чакай да го напиша с големи букви ЧИСТО ,,,, после с Волвото паднах на 6500 - 7000€ ,,,,,,,,,,,,,,,,,


    Изводът е, че най-добрият в света, роден за това, един на милиард. Въпреки това е учил 4 години за "С", не е бакалавърска степен след завършването, а по време на училище. Въпросът е: имат ли такива общообразователните предмети в този случай? При доста - ДА! И този най-добрият иска пари колкото шофьор в Дискордиа и да има икономия на гориво и после се навива за по-малко пари. Разбира се работата на контейнер не е за съвсем тъпи парчета, както нашият "герой" често изглежда.

ЦитатАз съм от тия 0,0000001 % родени шофери
06.11.2016 18:56

    П.П.: Горното число е в процент, тоест на 100 и е 0, 000 000 001 - една милиардна. Надявам се въпросният е бил в часовете, преди да почне да учи за това което е "роден" и не е объркал десетичния разделител?!

     Ето двама (струва ми са различни), които са карали. Не като палячовци 777.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

     Ще се прави нова мярка за добро заплащане. Не 100% уточнено, вероятно: гарантирано 110 евро на ден при курсове в Европа, обаче с АДР. И предполагам 105, когато няма и не се возят стоки под АДР. Допълнително още 10 евро за ден при двуседмично управление над 85 часа, а пътуващи Великобритания 80. За другите курсове не се коментира.
     Има уловки норма на гориво. Ако си частично от това което твърдиш, че си велик, ще вземеш поне още 10 евро дневно от икономия. Може би е нужно да подходиш "правилно" към началниците, за добър маршрут (курсове) и изправен камион. За Скания се чува, че най-лесно се справят.

"От 01.07.2024 официално връщаме 10те евро, а като благодарност за вашето доверие запазваме и 10те евро бонус на ден!
Благодарим на всички за огромното доверие, подкрепа и търпение, за положените усилия и изминатите километри!
Гордеем се с вас и знаем, че заедно можем да постигнем още много!"

#DISCORDIA



     Обръщение на г-н Христов към шофьорите на DISCORDIA
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!