• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Преминаване на кръстовище - регулирано и равнозначни пътища

Започната от МИНКО ИЛЧЕВ, Събота, 18 Януари, 2025, 16:47:42

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

МИНКО ИЛЧЕВ

    Темата въобще не е за млади шофьори, обикновено са наясно поне теоретично. Какво ли и значи "млад"? Аз, ако взема сега книжка дали съм млад, отново да питам? Обаче при всички останали, доста е зле работа и не "вдяват" обикновено. За годините които излизат някакви картинки със ситуации, само 2 или 3 човека са казали: сбърках и вече разбрах. Лично съм го поздравявал. Тук ще се съглася с Голямо Лайно 777, че повечето шофьори са некадърници, алкохолици... Не че и той знае отговора на "ЗАГАДКАТА".

    На първата картинка, има секция за надясно и в момента свети (за "умници" които, смятат че само те са видели). Има забрана за десен завой. Светлинните сигнали отменят знаците. Да, да, ама не точно.

Чл. 7. (2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и ПЪТНИТЕ ЗНАЦИ ОТНОСНО ПРЕДИМСТВОТО, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.

      С главни букви, удебелено, увеличен размер - ако сте супер тъпи, няма да помогне. Отменя само 6 знака - картинка номер 3. Всички други си важат. Може да има изкоп, може да има забрана за: височина, ширина, дължина - светофарът отменя ли ги? В първата група, която срещнах този въпрос, само още един, струва ми се е инструктор обяви, че само онези 6 знака отменя. Опитах да обясня, че може да е еднопосочна. И един каза: автобусът не е подал мигач (той го вижда на видео), следователно не е еднопосочна. Май не беше 3-4 годишен, ама явно там му е спряло развитието. И онзи споменатия, пише предимно ,,,,,,,,,,,,,,,, и емотикони, ама вие си го харесвате, струва ми се около 10 годишен ще е.

    П.П.: На първата картинка "на дясно", да се чете - надясно. Ако не можете да осмислите - не може да завие надясно, защото има забрана със знак. На втората картинка, регулировчичката (надям се това е женски род), е дала сигнал - направо и надясно. Има задължително направо, надясно не може да завие.

    По наблюдение, около 10% се справят и знаят, може и до 20% да стигнат. Струва ми се твърде оптимистично 1/5 да знаят, в този интервал са, но по-скоро към 1/10.
    Като светне зелено, тези 4, 5, 6, 7 т.н. не важат, нали така?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

    Онзи отсреща на картинка 1, разпознава знакът "СТОП", поради специалната му форма - осмоъгълник. Повечето казват при еднакви знаци, движещият се направо и надясно е с предимство пред завиващите наляво. Обаче, ако са различни: ""СТОП-ЪТ" - ЧАКА ВСИЧКИ, "СТОП-ЪТ" Е ПОСЛЕДЕН. Бих добавил "СТОП"-ът е със съвсем малко или почти никакво предимство. Интересно е, че има поне 3 размери на знаците. Тук въпросът ми към такива умници, които учат правилата по седянки или в социалните мрежи. Размерът определя, по-голямо предимство или по-голямо непредимство ще значи?
    Има ситуации, съвсем реално при които не можем да видим насрещния знак и какво правим? Предлагам да се спре МПС-то или паркира за кратко, да се отиде и провери - "СТОП" или обърнат триъгълник е. Дори предлагам да се остави лице което да наблюдава, може да го сменят. И тога се прави комбинация в зависимост от знаците и се определя редът.
    Това горе е някакъв сарказъм, подигравам се на такива. Ако не го разбирате, може да е защото сте много тъпи или аз въобще не обяснявам.
    Оставям кой тъп, кой не може да обяснява. Нали, ако сте малко над ниво "тъпи", няма как правилата за зависят, в зависимост от кой знак за без предимство има, кой по-голям - има два пътя, с предимство и без за регулираните кръстовища. Не е рядко не може да се вижда, нито се очаква да е така.

    Когато пресичате път с предимство, след като преминат всички които се движат или приближават, независимо от това дали завиват. И не му свършва предимството внезапно, както доста твърдят. Движещите се направо и надясно, преминават преди завиващите наляво. Когато пътят с предимство си променя посоката, след всички от пътя с предимство, следващият който минава е дясностоящия. Няма да слагам картинка, за да не станат много, ще е друг път. "Дясностоящ има само на нерегулирани кръстовища". НЕВЯРНО ТВЪРДЕНИЕ и за него друг път. На първата картинка, отсрещният минава втори, защото прави ляв завой.

    Тези които гледат знаците на другите, на картинка 2 и 3 (еднакви са), ха познайте какви са знаците?
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!