• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Майсторство при управление на прицеп

Започната от комбайнер, Петък, 22 Юли, 2011, 12:32:08

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

rider777

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D Ник, верно ли на лево огледало ти е тегаво бре ????   На интервюто когато ни избираха за Испания изпита пак беше от 90 градуса ама на десно огледало да го вкараш пак така ама без маневри за изправяне както го направи негрото на клипчето ,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

znamc

При такава маневра сън виждал как изпада колелото с все главината  ;D

znamc


Бриги Магнито

Цитат на: rider777 - Неделя, 14 Август, 2016, 10:43:15
;D ;D ;D ;D ;D ;D Ник, верно ли на лево огледало ти е тегаво бре ????   На интервюто когато ни избираха за Испания изпита пак беше от 90 градуса ама на десно огледало да го вкараш пак така ама без маневри за изправяне както го направи негрото на клипчето ,,,,,,,,,,,,,
Ко десно огледало брат я мойто го окъртих ош на портало га ми дадоа дръгел,да си признаем с лекота ги окършвам тез огледала.
Ич ме нема с тия маневри,даж две-три фирми се изгяволия и ме зачекат да се маневрисам и тогиз строят рампето изодзадзе,ма смотани строителите дзидат,дзидат и не мое оцелат дупчето на ремаркето.
Съотвенно се наложи па да се маневрисам,арно ма след като се изманеврисам лекинко им закачим майсторията и ония па дзидат.Дзидат,дзидат и не уцелат портите на приколицата и се наложи па да се маневрисам.
Арно ама га се изманеврисам им падне дзиданьето и се наложи па да дзидат.
Дзидат,дзидат и ....а бе отворих им странично да ти каем


rider777

Е, тва и да го видя нема го повервам ама,,,,,,,,,,,,,,,,, Ай, наздраве.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Бриги Магнито

Цитат на: rider777 - Неделя, 14 Август, 2016, 16:28:27
Е, тва и да го видя нема го повервам ама,,,,,,,,,,,,,,,,, Ай, наздраве.
Ко разпрааш и аз не повервах,кат казаа че немали дълги вилици.
Наложи се им го накланям на 90°,сложна маневра ти каам,добре че немам десно огледало,че шеше се строши


rider777

Тва с липсата на дълги вилици в болшинството от фирмите и мен ме дразни яко ама,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

dino412

Е те заради това си предпочитам ремаркето пред полуремарке. ;D ;D ;D



Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.

ivopifeca


Boroman21

По шофери от скандинавци нема , италянците пасти да ядат .

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

ivopifeca

Цитат на: Boroman21 - Събота, 15 Октомври, 2016, 03:04:34
По шофери от скандинавци нема , италянците пасти да ядат .

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk
Може би,ама друг път!

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Хахаххааааааааааааааааа,италянец си постнал,братко,как се смее!

Boroman21


МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: комбайнер - Петък, 26 Август, 2011, 23:28:12
Колеги, благодарности за отговорите!
  Това ако беше комбайн в къра, щеше да е сложно само през некое мосте. Па и нема навалица.
 Та за прицепа и по коя лента в кръговото да се движи - и аз го правех по "правилния" начин, но стария щеше да ме бие. Викам правилника за помощ, ама той не го признава.
  По "неправилния начин" - влизам в кръговото по дясната лента, броя изходите, чета табелите и като дойде "моя", се муша в него като топче от ролетка.
  С тия отзад нямам проблеми, с тези отпред и в дясно - също. Ако не дам мигач, си чакат.
   Ако подмина изхода си правя още една "почетна" обиколка.
Лявата лента може да я ползват за изпреварване, ама поне ги виждам, ако стане зор от засичане.


    Интересно откъде си прочел, не чул за правилно и неправилно преминаване или разположение в кръгово движение? Такива правила няма и не е имало. В по-предни издания на Закона единственото нещо което се казваше, че при кръгово кръстовище важи правилото на дясностоящия, когато няма знаци относно предимство (не го пишеше точно така). Сега вече и това не пише, ама предимството на този който се намира отдясно или приближава оттам, не е отменено, изобщо. Дори и за тези с "милиони километри" които не са виждали кръгово с равнозначни пътища (без знаци относно предимство).
    Така че освен в случаите когато е указано със знаци или маркировка, разположението в зависимост от посоката на движение, което в България е рядко срещано. В Бургас има няколко такива кръгови. Има приказка, че първи и втори изход се навлиза в дясна лента, а от другите в лява - това е разумно, но е само пожелание. Например Винарово колело в София може да си за първи изход, да влезеш в трета лента и пропускаш попътно движещите се направо. НЯМА НАРУШЕНИЕ! Също така можеш цял ден да въртиш в най-външната или средна лента - при това кръгово няма нарушение. Но, ако се движиш в "правилната лента" което е само шофьори фолклор и при въртене наляво видимост отдясно няма, при камион с ремарке. Ако стане ПТП, виновен е този който се престроява, нищо че няма как да види този във външната лента.

    Пътните знаци относно предимство са група Б и са само 6. Указателен знак за при приближаване на кръстовището с кръгово движение или задължителна посока на движение. Не указва предимно, не дава и не взима предимство, както и разположение върху платното за движение.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!